The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ehkä sua jo vähän väsyttää :hug:
Ehkä. Ehkä tää on kaikki vaan mun omassa päässä. Ehkä Folke on vähän finaalissa. Ehkä vähän vituttaa.

Ajanvarauksessa todettiin, "Joo, seuraava vapaa aika ois kesäkuun puolessa välissä." Mä vaan olin hiljaa. Ja tilanne on siis tasan sama muuallakin Helsingissä, että skåål vaan på den saken. Nyt toivotaan että mun osakädetön neuvolatäti osaisi taikoa jostain ratkaisun tähän ongelmaan kunnes ongelma ratkaisee itse itsensä - ennen kesäkuun puolta väliä.
 
Böö :wave:

Mä sain vihdoin ja viimein pienimmän alastulos päivähoitohakemuksen tehtyä, vaihtanee siis syksyllä päikkyä, vähän oli jääny, mutta nyt tuli sekin hoidettua :) Huomenissa pitää mennä passikuvalle ja ens viikolla poliisilaitokselle sitä anomaan. Sit alkaakin oleen kaikki tekemättömät työt tehty, lukuunottamatta Veroilmoituksen täyttöä, joka sekin pitäs vielä hoitaa.. Jos joku mun puolesta sen täyttelis, anyone? :D
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29836897:
Böö :wave:

Mä sain vihdoin ja viimein pienimmän alastulos päivähoitohakemuksen tehtyä, vaihtanee siis syksyllä päikkyä, vähän oli jääny, mutta nyt tuli sekin hoidettua :) Huomenissa pitää mennä passikuvalle ja ens viikolla poliisilaitokselle sitä anomaan. Sit alkaakin oleen kaikki tekemättömät työt tehty, lukuunottamatta Veroilmoituksen täyttöä, joka sekin pitäs vielä hoitaa.. Jos joku mun puolesta sen täyttelis, anyone? :D
Vaihtaako se siis eri hoitoon kun isoveli?
 
kahvikirahvi
loppuko bensa vai wirta?
Vissiinkin virta kun bentsiiniä siellä on. Veli kävi mut hinaamassa omalle parkkikselle ja kas kummaa kun sitten suvaitsi kottero lähteä käyntiin... Näytti kyllä että öljyt olis olleet vähissä (ja vähän vuotaneet siihen tien varteen mihin se jäi seisomaan), mutta käytiin ostamassa lisää ja lisättiin niin kyllä se sit kävi ihan normaalisti. Jos se huomenna tekee saman, vaikka työmatkalla motarille niin sitten kävelen lähimmälle asemalle ostamaan pari litraa bensaa ja tuikkaan koko paskan tuleen. Sitten työnnän suohon. Tai järveen oikeastaan.
 
Vissiinkin virta kun bentsiiniä siellä on. Veli kävi mut hinaamassa omalle parkkikselle ja kas kummaa kun sitten suvaitsi kottero lähteä käyntiin... Näytti kyllä että öljyt olis olleet vähissä (ja vähän vuotaneet siihen tien varteen mihin se jäi seisomaan), mutta käytiin ostamassa lisää ja lisättiin niin kyllä se sit kävi ihan normaalisti. Jos se huomenna tekee saman, vaikka työmatkalla motarille niin sitten kävelen lähimmälle asemalle ostamaan pari litraa bensaa ja tuikkaan koko paskan tuleen. Sitten työnnän suohon. Tai järveen oikeastaan.
näillä eväillä virtapula ei sittenkään vaikuta todennäköiseltä syyltä

jos öljynvähyys tosiaan olis ollut syynä niin tuntuis että motti on kaputt
 
400m kotimatkaa jäljellä ja auto hyyty kesken vauhdin eikä lähteny enää käyntiin. Ei vituta ei.
Ei varmaan vituta yhtään :hug:
Mitens kotiintulo sieltä ? Ai joo onneksi 400m eikä 400 km, ni kuin ensin luin.

Mua ei vituta sitten yhtään, ku istuin tänään 2 1/2 tuntia akuuttivastaanotolla ootamas lääkäriin pääsyä. :kieh:
Vois noi päättäjät ensin ite istua puoli päivää ootamas lääkäriä, mut nehän tietysti itse menee yksityiselle, jos sairastuu.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä