kahvikirahvi
Onko pakko mennä suihkuun ja nukkumaan, ja huomenna vielä töihinkin kun mä vaan tahtoisin pelata pleikkaria?
Opetatko mun kissaa räppäämään kans, puolikas ei millään tajua että kissaa ei kiusata. Mulle sanottiin että pari viikkoa niin ei jaksa enää kissa kiinnostaa, onkohan täs menny jo 9kk eikä siltikään osaa olla kiusaamatta. Mur.ne sinkoili sinne tänne, tutki joka paikkaa ja vaelsi kissojen perässä vaikka kiellettiin. Toinen kissoista näykkäs yhtä joka ei uskonut kun sanoin että älä mee niin lähelle ja anna sen kissan olla nyt.: /
Poikkeetko täällä samalla?huomenta :flower:
pitäs lähteä käväsemään heltsingissä
:|Kuulin muuten viikonloppuna että se jämijärven turmakone oli sama mistä ite hyppäsin tandemin muutama vuosi sitten, ja kyydissä oli ollu samoja hyppääjiä. Mun hyppyyttäjä oli ollu ensimmäisiä paikalla pelastushommissa.
Hiljaseks vetää :|
ei pysty ei kykenePoikkeetko täällä samalla?
Varmaan ihan uusin silmin saa seuraavan kerran katsoa sitä hyppydvd.tä.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29833031:En jaksa lainata, mutta aika hurjaa toi Kirahvin lentokonejuttu. :S Pahaa oikeen tekee.. :/
No, jos puolikas kasvaa kissan kanssa kimpassa, niin kyl kissa opettaa, et häntä ei kiusata. Kisu lähtee kiusaustilanteesta karkuun. Jos ei pääse niin... no, opettele laastaroimaan ja desinfioimaan. Nimim. Vieläkin muistan ko vastentahtoinen katti piti viedä eläinlääkäriin. Nahkahanskat, nahkatakki, suojalasit ja turvakengät ja siit huolimatta kaikki mahdolliset ja mahdottomat paikat raavittu rikki. Ja mä painan seitkyt kiloa ja kissa vaan seittemän.Opetatko mun kissaa räppäämään kans, puolikas ei millään tajua että kissaa ei kiusata. Mulle sanottiin että pari viikkoa niin ei jaksa enää kissa kiinnostaa, onkohan täs menny jo 9kk eikä siltikään osaa olla kiusaamatta. Mur.
Mä luulen kanssa.. Ikäviähän tuollaset kaikki on.. :/Varmaan ihan uusin silmin saa seuraavan kerran katsoa sitä hyppydvd.tä.
No ei se täs vajaassa vuodessa oo oppinu räppäämään, toivoisin et räppäsis kerran sen verran et lapsi oppis että ei kannata kiusata, kun puhe ei mee perille.No, jos puolikas kasvaa kissan kanssa kimpassa, niin kyl kissa opettaa, et häntä ei kiusata. Kisu lähtee kiusaustilanteesta karkuun. Jos ei pääse niin... no, opettele laastaroimaan ja desinfioimaan. Nimim. Vieläkin muistan ko vastentahtoinen katti piti viedä eläinlääkäriin. Nahkahanskat, nahkatakki, suojalasit ja turvakengät ja siit huolimatta kaikki mahdolliset ja mahdottomat paikat raavittu rikki. Ja mä painan seitkyt kiloa ja kissa vaan seittemän.
Koirat on siin mieles kivampia, et ne hyppää farkun perseeseen käskystä.
No, jos puolikas kasvaa kissan kanssa kimpassa, niin kyl kissa opettaa, et häntä ei kiusata. Kisu lähtee kiusaustilanteesta karkuun. Jos ei pääse niin... no, opettele laastaroimaan ja desinfioimaan. Nimim. Vieläkin muistan ko vastentahtoinen katti piti viedä eläinlääkäriin. Nahkahanskat, nahkatakki, suojalasit ja turvakengät ja siit huolimatta kaikki mahdolliset ja mahdottomat paikat raavittu rikki. Ja mä painan seitkyt kiloa ja kissa vaan seittemän.
Koirat on siin mieles kivampia, et ne hyppää farkun perseeseen käskystä.
No, kaikki kisut ei o tappelukisuja ja ihan hyvä niin. Semmoiset kun ei ole perhe- tai lapsikisuja laisinkaan.No ei se täs vajaassa vuodessa oo oppinu räppäämään, toivoisin et räppäsis kerran sen verran et lapsi oppis että ei kannata kiusata, kun puhe ei mee perille.
Ei o mun asia. Olis hirveen huolestuttavaa jos sun koirasi tottelisi mua mut ei sua.[/B]
Voit kokeilla siis meidän koiralla miten kivaa se on viedä eläinlääkäriin.