The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
ne sinkoili sinne tänne, tutki joka paikkaa ja vaelsi kissojen perässä vaikka kiellettiin. Toinen kissoista näykkäs yhtä joka ei uskonut kun sanoin että älä mee niin lähelle ja anna sen kissan olla nyt.: /
Opetatko mun kissaa räppäämään kans, puolikas ei millään tajua että kissaa ei kiusata. Mulle sanottiin että pari viikkoa niin ei jaksa enää kissa kiinnostaa, onkohan täs menny jo 9kk eikä siltikään osaa olla kiusaamatta. Mur.
 
Huomenta ketjuun. Mulla on pitkästä aikaa vapaapäivä. Ajattelin tuhlata sen kaupassa käyntiin, ruuanlaittoon ja takapihan siivoamiseen. Lääkärillekkin on aika varattu. Ei kehtaa paistaa vielä munkkeja kun ne on hyviä vaan tuoreena. Teen pikkutaikinan sitten keskiviikkona.
 
kahvikirahvi
Kuulin muuten viikonloppuna että se jämijärven turmakone oli sama mistä ite hyppäsin tandemin muutama vuosi sitten, ja kyydissä oli ollu samoja hyppääjiä. Mun hyppyyttäjä oli ollu ensimmäisiä paikalla pelastushommissa.
 
Opetatko mun kissaa räppäämään kans, puolikas ei millään tajua että kissaa ei kiusata. Mulle sanottiin että pari viikkoa niin ei jaksa enää kissa kiinnostaa, onkohan täs menny jo 9kk eikä siltikään osaa olla kiusaamatta. Mur.
No, jos puolikas kasvaa kissan kanssa kimpassa, niin kyl kissa opettaa, et häntä ei kiusata. Kisu lähtee kiusaustilanteesta karkuun. Jos ei pääse niin... no, opettele laastaroimaan ja desinfioimaan. Nimim. Vieläkin muistan ko vastentahtoinen katti piti viedä eläinlääkäriin. Nahkahanskat, nahkatakki, suojalasit ja turvakengät ja siit huolimatta kaikki mahdolliset ja mahdottomat paikat raavittu rikki. Ja mä painan seitkyt kiloa ja kissa vaan seittemän.

Koirat on siin mieles kivampia, et ne hyppää farkun perseeseen käskystä.
 
kahvikirahvi
No, jos puolikas kasvaa kissan kanssa kimpassa, niin kyl kissa opettaa, et häntä ei kiusata. Kisu lähtee kiusaustilanteesta karkuun. Jos ei pääse niin... no, opettele laastaroimaan ja desinfioimaan. Nimim. Vieläkin muistan ko vastentahtoinen katti piti viedä eläinlääkäriin. Nahkahanskat, nahkatakki, suojalasit ja turvakengät ja siit huolimatta kaikki mahdolliset ja mahdottomat paikat raavittu rikki. Ja mä painan seitkyt kiloa ja kissa vaan seittemän.

Koirat on siin mieles kivampia, et ne hyppää farkun perseeseen käskystä.
No ei se täs vajaassa vuodessa oo oppinu räppäämään, toivoisin et räppäsis kerran sen verran et lapsi oppis että ei kannata kiusata, kun puhe ei mee perille.
 
No, jos puolikas kasvaa kissan kanssa kimpassa, niin kyl kissa opettaa, et häntä ei kiusata. Kisu lähtee kiusaustilanteesta karkuun. Jos ei pääse niin... no, opettele laastaroimaan ja desinfioimaan. Nimim. Vieläkin muistan ko vastentahtoinen katti piti viedä eläinlääkäriin. Nahkahanskat, nahkatakki, suojalasit ja turvakengät ja siit huolimatta kaikki mahdolliset ja mahdottomat paikat raavittu rikki. Ja mä painan seitkyt kiloa ja kissa vaan seittemän.



Koirat on siin mieles kivampia, et ne hyppää farkun perseeseen käskystä.


Voit kokeilla siis meidän koiralla miten kivaa se on viedä eläinlääkäriin. :whistle:
 
No ei se täs vajaassa vuodessa oo oppinu räppäämään, toivoisin et räppäsis kerran sen verran et lapsi oppis että ei kannata kiusata, kun puhe ei mee perille.
No, kaikki kisut ei o tappelukisuja ja ihan hyvä niin. Semmoiset kun ei ole perhe- tai lapsikisuja laisinkaan.

Mä muistan neljänkymmenen vuoden takaa ko naapurissa oli katti nimeltä Miska. Semmoinen kolmekiloinen pieni ja sievä. Ja sit hänellä oli pennut. Narttukissahan syö pennut jos eteen tulee ylipääsemätön uhka. Mut Miskalle tommoinen nelkytkiloinen saksanpaimenkoira ei ollu mikään ylipääsemätön uhka. Vieläkin käy sääliksi sitä uteliasta koiraa.

Koiran ainoa ase on leukojen uskomaton puruvoima. Valitettavasti ne leuat on liian lähellä arkaa kuonoa ja silmiä. Mikään alle puuman kokoinen kissaeläin ei pysty tappamaan koiraa, päinvastoin kylläkin. Mut harva koira oikeesti saa kissan kiinni tai viittii ottaa riskin nenun ja silmien menetyksestä.

Jos kissa ei o vielä opettanu pikkupoikaa asioista joita saa tehdä ja joita ei, niin sit kissaa ei ole vielä kauheesti kiusattu. Kyl kisu opettaa ja poika oppii.
 
[/B]

Voit kokeilla siis meidän koiralla miten kivaa se on viedä eläinlääkäriin. :whistle:
Ei o mun asia. Olis hirveen huolestuttavaa jos sun koirasi tottelisi mua mut ei sua.

Koirat tykkää kun niit käsketään. Kissat ei.

Mä tykkään hirveesti kissoista ja koirista. Noi elikot mystisesti huomaa sen. Kait.

Jos sattuis tilanne, mis kimppuuni käskystä kävisi koulittu suojelu- tai poliisikoira, niin ilman asetta mä olisin avuton. Kouluttamattomista rakeista taas mä en hirveesti piittaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä