Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29833453:Viittiskö joku ihana ministeri nostaa vielä vähän veroja, ku tulevasta tilistäkään ei näemmä oo menny ku 383 pelkkiä veroja, siis 2 viikon tilistä, alkaa pikkuhiljaa kyrpimään...
Orvokkeja ostin tänään kun ne kestää vähän viluakin yöllä.Ajattele miten paljon sä nyt säästät kun et hankk suurperhettä. Heti mars shoppailemaan kaikkea turhuutta.
Tuhluri, olisit nyt siemenistä idättänytOrvokkeja ostin tänään kun ne kestää vähän viluakin yöllä.
Ei mun tarvii, kato on varaa pillereihin ja orvokkeihin!Tuhluri, olisit nyt siemenistä idättänyt
tää päivä on ollut pelkkää itkua. en tähän viitti avautuu mut jos kiinnostaa(todnäk.ei) niin voin yksärillä kertoa.Mikäs tinkua harmittaa?
Sie sait sentään huomautuksen . Mie olen yleensä aivan supertarkka laskujen kanssa. Yhdessä nipussa koko ajan ja ne maksetaan ajallaan. Kerran olin kuitenkin yhden laskuista vahingossa unohtanut maksaa. Olin ilmeisesti nipussa ottanut kaksi kerrallaan ja luulin maksaneeni kyseisen laskun. Ei tullut edes karhua, mutta kuinka ollakkaan netti oli kyllä katkaistu. Lähti vähän ikävää palautetta siitä miksi ei edes karhua ollut tullut :kieh:. Tottahan olisin sen heti maksanut kun vahinko olisi tullut ilmi. No, laskun maksoin heti ja netti oli seuraavana päivänä auki.Jaaha, huomautusta pukkaa vaikka alkuperästä laskua ei oo tullu edes perille asti. Huoh, täytyy huomenna soitella ja kysyä että mitähän paskaa tää tämmönen on.
Bring it on baby! Met mennään toivottavasti ämpärin kaa ens kuun puolessa välissä kaupungille kaksistaan, mikäli ainoa vapaana oleva mummo sillon voi ottaa hoitoon, H-hetki on samoihin aikoihintää päivä on ollut pelkkää itkua. en tähän viitti avautuu mut jos kiinnostaa(todnäk.ei) niin voin yksärillä kertoa.
Pahikset ei ikinä opi mitään, mutta hyvikset voittaa silti aina.Jahas. Vimonen PottaPotter alkaa kohta. Kait se tarttee kattoa. Jos vaikka pahis olis oppinu jotain ja se päättyis tällä kertaa eri tavalla. Ei voi tietää ellei katso.
Mulla on laskuille oma muovitasku jossa on maksamattomat, tosin säästän myös maksetut laskut, niihin merkkaan kynällä "maksettu", ja päivämäärä koska oon maksanut, niin on helppo tarkistaa sitten jos ongelmia tulee. Mut nää missä laskua ei tuu ollenkaan, onkin hauskempia juttuja.. Tarkistin kuitenkin laskulaatikon, sähköpostin jonne tulee myös pari laskua, ja e-laskut eikä missään pienintäkään viitettä että olis ko. laskua tullu ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29835229:Sie sait sentään huomautuksen . Mie olen yleensä aivan supertarkka laskujen kanssa. Yhdessä nipussa koko ajan ja ne maksetaan ajallaan. Kerran olin kuitenkin yhden laskuista vahingossa unohtanut maksaa. Olin ilmeisesti nipussa ottanut kaksi kerrallaan ja luulin maksaneeni kyseisen laskun. Ei tullut edes karhua, mutta kuinka ollakkaan netti oli kyllä katkaistu. Lähti vähän ikävää palautetta siitä miksi ei edes karhua ollut tullut :kieh:. Tottahan olisin sen heti maksanut kun vahinko olisi tullut ilmi. No, laskun maksoin heti ja netti oli seuraavana päivänä auki.
Oikeisiin asioihin priorisoit .Mulla on laskuille oma muovitasku jossa on maksamattomat, tosin säästän myös maksetut laskut, niihin merkkaan kynällä "maksettu", ja päivämäärä koska oon maksanut, niin on helppo tarkistaa sitten jos ongelmia tulee. Mut nää missä laskua ei tuu ollenkaan, onkin hauskempia juttuja.. Tarkistin kuitenkin laskulaatikon, sähköpostin jonne tulee myös pari laskua, ja e-laskut eikä missään pienintäkään viitettä että olis ko. laskua tullu ollenkaan.
Mää en yleensä kauheen piiruntarkka oo, mutta kaks asiaa hoidan kunnialla; lapsi ja luottotiedot.
:attn: laitoin postiaBring it on baby! Met mennään toivottavasti ämpärin kaa ens kuun puolessa välissä kaupungille kaksistaan, mikäli ainoa vapaana oleva mummo sillon voi ottaa hoitoon, H-hetki on samoihin aikoihin
Jonkun täytyyAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29835286:Oikeisiin asioihin priorisoit .
:O ei voi edes lapselle tiliä avata. Ohhoh... kuulostaa kyllä tosiaan siltä, että ei ole elo luottotiedottomalla helppoa :|.Jonkun täytyy
OT; Mun hyvällä ystävällä on luottotiedot menny, se on työssäkäyvä pienen lapsen yksinhuoltaja jolla ei muutenkaan oo mitenkään turhan helppoa, ja kun tietää miten se luottotiedottomuus vaikeuttaa vielä elämää kotivakuutuksettomuudesta siihen että lapselleen ei voi edes tiliä avata, niin välillä käy oikein sääliks yhden ihmisen taakka.
Oon miettiny et sitten kun se parin vuoden päästä saa puhtaat paperit, niin järjestän sille kyllä jonkun Maailman sitkein muija-palkinnon.