The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
[video=youtube_share;JXCxCUxr64U]http://youtu.be/JXCxCUxr64U[/video]

Tänään on jammailumeininki. :cool:

Huomentapäivää.
 
kahvikirahvi
Kommunikointiongelmat on perseestä. Käsketään tehdä, minä teen juuri niin kuin käsketään, kysyn onko ok, sanotaan että joo joo hyvä se on. Sitten kummasti pohjamaali halkeileekin irti eikö se ollutkaan ollut mitä piti.
Fuck you 40 vuotta vanhan camaron hapettuneet verhoilut, fuck you.
 
Tapasin tänään ehkä maailman kyllästyneimmän gynen/äitipolin lääkärin :D

Kysyy aiotko yrittää vielä lasta kun teillä on nyt kaksi? Sanoin että ei me enää yritetä, johon toteaa "hyvä niin, kauheasti näkee nykyisin kun tehtaillaan väkisin se kolmas, eikä entisistäkään niin hyvin huolehdita. Suurperhe ei ole läheskään niin monen juttu, kun näitä perheitä on olemassa, usko pois!"

Katsoo edellisen papan tulokset ja oikein huokaa et "ohhoh, harvinaista et sinun ikäisellä on ihan puhdas papa!! Aina näissä on nykyisin jotain"

Kysyy mitä mieltä jos nyt kuitenkin vaihdetaan pillerit toisenlaisiin, johon sanon et kokeillaan vaan jos ne on mielestäsi turvallisemmat. Lääkäri huokaisee "kiitos! Kuule näistä saa aina vääntää, vaikka potilaan parasta vaan ajattelen, jotkut on niin kauheen itsepäisiä, et uskokkaan!"

Sitten kysyy, onko mulla nyt varaa pillereihin joka kuukausi kun kaikki aina valittaa kun on niin kallista, eikä mieti paljon ne lapset maksaa jos tässä asiassa säästää....... :whistle:

:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
kahvikirahvi
Jaaha, huomautusta pukkaa vaikka alkuperästä laskua ei oo tullu edes perille asti. Huoh, täytyy huomenna soitella ja kysyä että mitähän paskaa tää tämmönen on.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jaaha, huomautusta pukkaa vaikka alkuperästä laskua ei oo tullu edes perille asti. Huoh, täytyy huomenna soitella ja kysyä että mitähän paskaa tää tämmönen on.
Sie sait sentään huomautuksen :D. Mie olen yleensä aivan supertarkka laskujen kanssa. Yhdessä nipussa koko ajan ja ne maksetaan ajallaan. Kerran olin kuitenkin yhden laskuista vahingossa unohtanut maksaa. Olin ilmeisesti nipussa ottanut kaksi kerrallaan ja luulin maksaneeni kyseisen laskun. Ei tullut edes karhua, mutta kuinka ollakkaan netti oli kyllä katkaistu. Lähti vähän ikävää palautetta siitä miksi ei edes karhua ollut tullut :kieh:. Tottahan olisin sen heti maksanut kun vahinko olisi tullut ilmi. No, laskun maksoin heti ja netti oli seuraavana päivänä auki.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29835229:
Sie sait sentään huomautuksen :D. Mie olen yleensä aivan supertarkka laskujen kanssa. Yhdessä nipussa koko ajan ja ne maksetaan ajallaan. Kerran olin kuitenkin yhden laskuista vahingossa unohtanut maksaa. Olin ilmeisesti nipussa ottanut kaksi kerrallaan ja luulin maksaneeni kyseisen laskun. Ei tullut edes karhua, mutta kuinka ollakkaan netti oli kyllä katkaistu. Lähti vähän ikävää palautetta siitä miksi ei edes karhua ollut tullut :kieh:. Tottahan olisin sen heti maksanut kun vahinko olisi tullut ilmi. No, laskun maksoin heti ja netti oli seuraavana päivänä auki.
Mulla on laskuille oma muovitasku jossa on maksamattomat, tosin säästän myös maksetut laskut, niihin merkkaan kynällä "maksettu", ja päivämäärä koska oon maksanut, niin on helppo tarkistaa sitten jos ongelmia tulee. Mut nää missä laskua ei tuu ollenkaan, onkin hauskempia juttuja.. Tarkistin kuitenkin laskulaatikon, sähköpostin jonne tulee myös pari laskua, ja e-laskut eikä missään pienintäkään viitettä että olis ko. laskua tullu ollenkaan.

Mää en yleensä kauheen piiruntarkka oo, mutta kaks asiaa hoidan kunnialla; lapsi ja luottotiedot.
 
Mulla on laskuille oma muovitasku jossa on maksamattomat, tosin säästän myös maksetut laskut, niihin merkkaan kynällä "maksettu", ja päivämäärä koska oon maksanut, niin on helppo tarkistaa sitten jos ongelmia tulee. Mut nää missä laskua ei tuu ollenkaan, onkin hauskempia juttuja.. Tarkistin kuitenkin laskulaatikon, sähköpostin jonne tulee myös pari laskua, ja e-laskut eikä missään pienintäkään viitettä että olis ko. laskua tullu ollenkaan.

Mää en yleensä kauheen piiruntarkka oo, mutta kaks asiaa hoidan kunnialla; lapsi ja luottotiedot.
Oikeisiin asioihin priorisoit :D.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29835286:
Oikeisiin asioihin priorisoit :D.
Jonkun täytyy :D



OT; Mun hyvällä ystävällä on luottotiedot menny, se on työssäkäyvä pienen lapsen yksinhuoltaja jolla ei muutenkaan oo mitenkään turhan helppoa, ja kun tietää miten se luottotiedottomuus vaikeuttaa vielä elämää kotivakuutuksettomuudesta siihen että lapselleen ei voi edes tiliä avata, niin välillä käy oikein sääliks yhden ihmisen taakka.

Oon miettiny et sitten kun se parin vuoden päästä saa puhtaat paperit, niin järjestän sille kyllä jonkun Maailman sitkein muija-palkinnon.
 
Jonkun täytyy :D



OT; Mun hyvällä ystävällä on luottotiedot menny, se on työssäkäyvä pienen lapsen yksinhuoltaja jolla ei muutenkaan oo mitenkään turhan helppoa, ja kun tietää miten se luottotiedottomuus vaikeuttaa vielä elämää kotivakuutuksettomuudesta siihen että lapselleen ei voi edes tiliä avata, niin välillä käy oikein sääliks yhden ihmisen taakka.

Oon miettiny et sitten kun se parin vuoden päästä saa puhtaat paperit, niin järjestän sille kyllä jonkun Maailman sitkein muija-palkinnon.
:O ei voi edes lapselle tiliä avata. Ohhoh... kuulostaa kyllä tosiaan siltä, että ei ole elo luottotiedottomalla helppoa :|.

Vaan tuo Maailman sitkein muija-palkinto kuulostaa hienolta ajatukselta :flower:. Ystäväsi varmasti ilahtuu :).
 
IhQ
Vaikkei ketään kiinnostakaan, pakko pullauttaa tää tieto tännekin; ei ollu rinnoissa pahoja möykkyjä vaan ilmeisesti hormoneista johtuvia. Nyt sitten mietin että miten tuon hormonitoiminnan sais niinku raiteilleen taas, pitääkö pilsut lopettaa että sais menkat takas jne. vai mitenkätähä?: /
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä