Toivotaan näin kun en mä sitä pöydällä voi pitää kun muutenkin vähän tilaa.Kyllä sen tietokoneen pitäis muistaa se tulostin vaikka irrottais.
No me bebas tantoJaa, tuo yllä oleva sarjis tapahtuukin kohta puoliin tämän possun kohdalla.
Se on siskon vika. :attn:
tylsää...mua masennuttaa enkä ole masentunut vaan yksi pieni asia vain painaa mieltäni.
oikeestaan se on keskikokonenno onneks se o vaan pieni asia
aatteleppa jos olis iso
[video]http://www.riemurasia.net/video/J%C3%A4tski-on-hyv%C3%A4%C3%A4-kun-yksin-sy%C3%B6/117551[/video]Mitähän sitä hakis kaupasta, tekis mieli jotain hyvää.
Vain laiskat töitänsä luettelevi :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29827913:Huh, huh, huh. Hitto mikä päivä. 12 tuntia. 12 000 askelta, varmaan enempikin. 51x 18kg lavan nostelua ja saman verran n. 10kg lavaa. Vähän trukilla ajelua kans. Nyt pitsaa ja sidukkaa. Yritin saada seuraa terassille yhelle, mut ei kukaan lähteny. Tylsiä ihmisiä. hmph.
Eikai terassilla vielä tarkene:O Vaikka kyllähän porukka jo päivällä auringonpaisteessa näkyy istuvan mut pershän siellä jäätyy tähän aikaan.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29827913:Huh, huh, huh. Hitto mikä päivä. 12 tuntia. 12 000 askelta, varmaan enempikin. 51x 18kg lavan nostelua ja saman verran n. 10kg lavaa. Vähän trukilla ajelua kans. Nyt pitsaa ja sidukkaa. Yritin saada seuraa terassille yhelle, mut ei kukaan lähteny. Tylsiä ihmisiä. hmph.
Tuu jo nii mennää!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29827913:Huh, huh, huh. Hitto mikä päivä. 12 tuntia. 12 000 askelta, varmaan enempikin. 51x 18kg lavan nostelua ja saman verran n. 10kg lavaa. Vähän trukilla ajelua kans. Nyt pitsaa ja sidukkaa. Yritin saada seuraa terassille yhelle, mut ei kukaan lähteny. Tylsiä ihmisiä. hmph.
Pukeutumiskysymys!Eikai terassilla vielä tarkene:O Vaikka kyllähän porukka jo päivällä auringonpaisteessa näkyy istuvan mut pershän siellä jäätyy tähän aikaan.
mulla pitäs sitten olla pilkkihaalarit palelen aina jossain vaiheessa.Pukeutumiskysymys!
Tarkeneehan siellä ihan hyvin, siellä varmaan se tuuli on vähän kylmempi, ainakin ennen ollu, mut täällä voi kyllä hyvin istuskella terassilla ilman takkiakin, tääl on niin lämmin.Eikai terassilla vielä tarkene:O Vaikka kyllähän porukka jo päivällä auringonpaisteessa näkyy istuvan mut pershän siellä jäätyy tähän aikaan.
Ei jaksa ajella noin pitkää matkaa, nukahtaisin varmaa rattiin. Tuu sä tänne?Tuu jo nii mennää!
Noo, viikon päästä voidaan istuskella mökin terassilla Mä kyllä saatan nukahtaa tänään pystyyn. Vähän alkaa väsy painaa..Paremmalla varoajalla olisin voinu tullakin.
Mää koitin vähän houkutella kaveria käymään tänne, mutta ei se osannu vielä sanoo. Ja ämpäri kyseli että menisinkö käymään sen tykönä vielä, mietin et menisinkö sinne sit kattoon vaikka leffaa kunhan puolikas on käyny nukkumaan..Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29827999:Noo, viikon päästä voidaan istuskella mökin terassilla Mä kyllä saatan nukahtaa tänään pystyyn. Vähän alkaa väsy painaa..
Ennusteet ehtii muuttua moneen kertaan.Ja tietty ens viikonlopuks on luvattu sadetta ja paskaa keliä sinne suunnalle :O Fuck.
Ja tietty ens viikonlopuks on luvattu sadetta ja paskaa keliä sinne suunnalle :O Fuck.
Mjuu, eiköhän me mahuta nukkuun, siskonpetii vaa Joo noi ennustukset muuttuu kyllä moneen kertaan vielä, ei niistä kannata stressaa..Mää koitin vähän houkutella kaveria käymään tänne, mutta ei se osannu vielä sanoo. Ja ämpäri kyseli että menisinkö käymään sen tykönä vielä, mietin et menisinkö sinne sit kattoon vaikka leffaa kunhan puolikas on käyny nukkumaan..
Meidän tarttee muuten miettiä siellä mökillä vähän nukkumajärjstelyjä sitten ku se mökki on aika pieni, mut siellä on ulkorakennus missä on enempi nukkumatilaa.