The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Hitsi kun en osaa päättää pelaisinko vielä hetken.... Vois kyllä, huomenna sitten aamulla soittelen mummille ja kysyn mihin aikaan sinne pitää mennä. Oih, ja pääsen valmiiseen ruokapöytään :p Olispa siellä mummin tekemiä karjalanpiirakoita, tai pyöröjä. Ne on parasta maailmassa.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
alastulo palstailee duunissa
Pöö :)

melkone päivä tulossa. Ekan 2 tunnin aikana kääntäny 13 pakkaa, jokasesta nodtanu pois 10kg puulavan ja tilalle 18kg muovilavan. Askeleitakin tullu jo varmaan monta tuhatta.. Mut on Se sen arvoista, mullehan napsahtaa tästä työpäivästä 4 päivän palkka, eikä tarvii mennä salille eikä lenkille tänää :D
 
kahvikirahvi
Mää oon tekemässä lähtöä, odottelen autossa et naapurit häviää näkyvistä ku on aika noloa ku tää auto välillä rääkäsee ilkeästi ennen kun suostuu käynnistymään :D
 
kahvikirahvi
Hei minerva, näyttäis siltä että olisin kesällä vapaa siihen mistä meillä oli puhetta.

Tääl mummilassa oon jo myllänny melkein koko pihan, kohta pääse tasottaan ja levittämään multaa.
 
Voi apua.sain nyt vihdoin asennettua ton tulostimen mutta voinko mä irrottaa ton usb kaapelin ja muut koneesta sillon kun en käytä vai meneekö asennus sillon hukkaan?? kun se on kiinni tässä läppärissä niin eihän se nyt ylety tuohon hyllylle missä sen paikka on,enkä mä voi sitä tässä pöydälläkään pitää!
 
kahvikirahvi
Voi apua.sain nyt vihdoin asennettua ton tulostimen mutta voinko mä irrottaa ton usb kaapelin ja muut koneesta sillon kun en käytä vai meneekö asennus sillon hukkaan?? kun se on kiinni tässä läppärissä niin eihän se nyt ylety tuohon hyllylle missä sen paikka on,enkä mä voi sitä tässä pöydälläkään pitää!
Kyllä sen tietokoneen pitäis muistaa se tulostin vaikka irrottais.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä