Tytskyy
Ja junttius jatkuuu.Mielummin mä oonki juntti ku sun kaltaanen hienoperse.
Ja junttius jatkuuu.Mielummin mä oonki juntti ku sun kaltaanen hienoperse.
Uskokoon ken tahtoo. Ettei olis parin kympin korkkarit? Pääasia, että on korkeat ja mahdollisimmat epämukavat. Sä voit nyt keskittyä niihin kuninkaallisiin häihisi, niin me vaihdetaan croKsit balleriinoihin ja tullaan sitten bilettämään.Kyllähän minä panostankin, mutta penniäkään en balleriinoista maksaisi.
On mulla myös parit noita parin kympin korkkareita,mutta häihin pitää myös korkkareiden olla näyttävät ja juhlalliset.Uskokoon ken tahtoo. Ettei olis parin kympin korkkarit? Pääasia, että on korkeat ja mahdollisimmat epämukavat. Sä voit nyt keskittyä niihin kuninkaallisiin häihisi, niin me vaihdetaan croKsit balleriinoihin ja tullaan sitten bilettämään.
Juurikin näin!balleriinathan on suunniteltu suomalaiselle juntille lenkkari kansalle eihän ne kumpakaan nyt juuri toisistaan poikkea molemmat on leveitä lätysköjä
SItten valitetaan selkävaivoja ties mitä ja ei tajuta että kunnon kengässä on edes se pieni korko jotta ryhti pysyy hyvänä jolloin vältytään monilta niin lonkka kuin selkävaivoilta
Sähän ootki niin tasokas itte. 23v. ja käyttää nikkiä tytskyy, prinsessavaihe jääny päälle lapsuudesta?Ja junttius jatkuuu.
Sulla sitä ei oo tainnu koskaan ollakkaan?Sähän ootki niin tasokas itte. 23v. ja käyttää nikkiä tytskyy, prinsessavaihe jääny päälle lapsuudesta?
Ja laadukas taso jatkuu.Sulla sitä ei oo tainnu koskaan ollakkaan?
Ja se leveä räpylä näyttää täysin matalassa tossu mallisessa balleriinassa oikeasti KAMALALTALevee jalka tarvii leveen kengän. Keski- ja eteläeurooppalainen kapea ja terävä lesti on pahin mahdollinen leveälle tallukalle. Se nyt vaan on niin että jalan muoto vaihtelee ja monilla suomalaisilla se nyt vaan on mallia räpylä, eikä sitä parane liian kapeaan kenkään tunkea.
En missään nimessä väitä etteikö parin sentin korko voisi olla oikein hyvä, mutta nyt puhutaan korkkareista.
Eiköhän leveäjalkaisellekin löydy sopivat korkkarit, kun viitsii nähdä vaivaa ja etsiäLevee jalka tarvii leveen kengän. Keski- ja eteläeurooppalainen kapea ja terävä lesti on pahin mahdollinen leveälle tallukalle. Se nyt vaan on niin että jalan muoto vaihtelee ja monilla suomalaisilla se nyt vaan on mallia räpylä, eikä sitä parane liian kapeaan kenkään tunkea.
En missään nimessä väitä etteikö parin sentin korko voisi olla oikein hyvä, mutta nyt puhutaan korkkareista.
Jos ballerinoja on nähnyt vain Prismassa niin mielipide niistä voi just olla tuollainenballeriinathan on suunniteltu suomalaiselle juntille lenkkari kansalle eihän ne kumpakaan nyt juuri toisistaan poikkea molemmat on leveitä lätysköjä
SItten valitetaan selkävaivoja ties mitä ja ei tajuta että kunnon kengässä on edes se pieni korko jotta ryhti pysyy hyvänä jolloin vältytään monilta niin lonkka kuin selkävaivoilta
Miten ihminen muuten viittii vaivata päätään noin kovaa toisten käyttämillä kengillä? En ainakaan häis edes katto muitten kenkiä. Kaveripariskunnanki häis kattoin joidenki mekkoja ihastellen, mutta täytyy kyllä sanoa että heidän kenkiään en edes vilkaassu. Ja ei, mulla ei ollu nois häis balleriinoja vaan korkkarit.
Aivan varmasti hankalaa, sekä iso- että pienijalkaisilla! Mulla on ihan peruskoko 39 ja silti hankala löytää istuvia kenkiä. Edes sovittamalla, saatikka jostain nettikaupasta. Saisi olla yhtenään tilaamassa ja palauttamassa. Jalan muoto ratkaisee, oli koko mikä hyvänsäJos on pienikokoinen voi myös olla vaikea läytää sopivia kenkiä jolloin mahdollisuus löytää vielä istuvatkin vähenee entisestään.
kovin on Scarlett Haravakin tässäkin ketjussa viihtynyt ja silti ei muka päätään vaivaaMiten ihminen muuten viittii vaivata päätään noin kovaa toisten käyttämillä kengillä? En ainakaan häis edes katto muitten kenkiä. Kaveripariskunnanki häis kattoin joidenki mekkoja ihastellen, mutta täytyy kyllä sanoa että heidän kenkiään en edes vilkaassu. Ja ei, mulla ei ollu nois häis balleriinoja vaan korkkarit.
Olen empatiakyvytön jos en halua häitäni pilaavan, ihminen joka pukeutuutMä olen aikoinan käyttänyt viturasti aikaa ja rahaa niihin korkkareihin. Mun jalat ei kestä. Se ei tee musta laiskaa tai välinpitämätöntä.
Sun tekstien perusteella sä taas olet hyvin empatiakyvytön.
Emmä paljain jaloin kulje, Converset on ihan hienot arkeen ja juhlaan. Niitä mulla on useampi pari. Mutta kuten sanottu, varmaan juuri tennareiden takia mua ei juuri juhliin kutsutakaan. En silti koe että jäisin paljosta paitsi.No paljonko se on ? Tuossa antamassani linkissä tosiaan on aina 45 asti kavioon.
Teetä kengät, kerran se vain kirpaisee
Mutta jos asenne nyt on jo valmiiksi että voi voi kun pitää tilata sovittaa ja pahimmillaan palauttaakin ne niin ehkä parempi että kuljet vastaisuudessakin paljain
jaloin
Kun hän sanoi yhdessä viestissä ettei voi vaivasenluun takia käyttää ollenkaa korkkareita ja seuraavassa olikin ollu häissä korkkarit jalassaMitä tekemistä vaivaisenluulla on laiskuuden kanssa? Voisitko tätä aukaista?