Miten ihmiset viitsivät mennä balleriinoissa juhliin?

• Viestiketjun aloittaja Tytskyy
  • Ensimmäinen viesti
korko
balleriinathan on suunniteltu suomalaiselle juntille lenkkari kansalle eihän ne kumpakaan nyt juuri toisistaan poikkea molemmat on leveitä lätysköjä :D :D
SItten valitetaan selkävaivoja ties mitä ja ei tajuta että kunnon kengässä on edes se pieni korko jotta ryhti pysyy hyvänä jolloin vältytään monilta niin lonkka kuin selkävaivoilta ;)

Tytskyy
Uskokoon ken tahtoo. Ettei olis parin kympin korkkarit? Pääasia, että on korkeat ja mahdollisimmat epämukavat. Sä voit nyt keskittyä niihin kuninkaallisiin häihisi, niin me vaihdetaan croKsit balleriinoihin ja tullaan sitten bilettämään.
On mulla myös parit noita parin kympin korkkareita,mutta häihin pitää myös korkkareiden olla näyttävät ja juhlalliset.

Tytskyy
balleriinathan on suunniteltu suomalaiselle juntille lenkkari kansalle eihän ne kumpakaan nyt juuri toisistaan poikkea molemmat on leveitä lätysköjä :D :D
SItten valitetaan selkävaivoja ties mitä ja ei tajuta että kunnon kengässä on edes se pieni korko jotta ryhti pysyy hyvänä jolloin vältytään monilta niin lonkka kuin selkävaivoilta ;)
Juurikin näin!

zurp
Levee jalka tarvii leveen kengän. Keski- ja eteläeurooppalainen kapea ja terävä lesti on pahin mahdollinen leveälle tallukalle. Se nyt vaan on niin että jalan muoto vaihtelee ja monilla suomalaisilla se nyt vaan on mallia räpylä, eikä sitä parane liian kapeaan kenkään tunkea.

En missään nimessä väitä etteikö parin sentin korko voisi olla oikein hyvä, mutta nyt puhutaan korkkareista.

näin
Levee jalka tarvii leveen kengän. Keski- ja eteläeurooppalainen kapea ja terävä lesti on pahin mahdollinen leveälle tallukalle. Se nyt vaan on niin että jalan muoto vaihtelee ja monilla suomalaisilla se nyt vaan on mallia räpylä, eikä sitä parane liian kapeaan kenkään tunkea.

En missään nimessä väitä etteikö parin sentin korko voisi olla oikein hyvä, mutta nyt puhutaan korkkareista.
Ja se leveä räpylä näyttää täysin matalassa tossu mallisessa balleriinassa oikeasti KAMALALTA :LOL: :LOL:
Toki balleriinoja on eri malleja kuten tuollainen voisi olla ihan juhlallinenkin, huomaa kannan korko ;)

JENNY Ballerinat KLiNGELin verkkokaupasta

Tytskyy

Eiköhän leveäjalkaisellekin löydy sopivat korkkarit, kun viitsii nähdä vaivaa ja etsiä ;)

Jos ballerinoja on nähnyt vain Prismassa niin mielipide niistä voi just olla tuollainen ;) :D

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
zurp
voi kökkö, luitko viestin? Just sanoin ettei parin sentin korossa ole mitään vikaa. Oikeesti. Ei se leveä jalka tungettuna liian kapeaan korkkariin näytä yhtään paremmalta, SOPIVA KENKÄ SOPIVALLA KOROLLA OLISI VARMASTI SE PARAS VALINTA, ja jollekulle sa saattaa jopa olla se ballerina. Ziizuz.

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Miten ihminen muuten viittii vaivata päätään noin kovaa toisten käyttämillä kengillä? En ainakaan häis edes katto muitten kenkiä. Kaveripariskunnanki häis kattoin joidenki mekkoja ihastellen, mutta täytyy kyllä sanoa että heidän kenkiään en edes vilkaassu. Ja ei, mulla ei ollu nois häis balleriinoja vaan korkkarit.

zurp
Mä olen aikoinan käyttänyt viturasti aikaa ja rahaa niihin korkkareihin. Mun jalat ei kestä. Se ei tee musta laiskaa tai välinpitämätöntä.

Sun tekstien perusteella sä taas olet hyvin empatiakyvytön.

Tytskyy
Miten ihminen muuten viittii vaivata päätään noin kovaa toisten käyttämillä kengillä? En ainakaan häis edes katto muitten kenkiä. Kaveripariskunnanki häis kattoin joidenki mekkoja ihastellen, mutta täytyy kyllä sanoa että heidän kenkiään en edes vilkaassu. Ja ei, mulla ei ollu nois häis balleriinoja vaan korkkarit.

Kyllä minä ainakin kiinnitän huomioita jos ihmisellä on päällään kaunis mekko ja se on pilattu balleriinoilla,menee mekostakin se hohto. Eikö sulla ollu se vaivasenluu? ;) Haiskahtaa laiskuudelta.

"Tuikku"
Jos on pienikokoinen voi myös olla vaikea läytää sopivia kenkiä jolloin mahdollisuus löytää vielä istuvatkin vähenee entisestään.
Aivan varmasti hankalaa, sekä iso- että pienijalkaisilla! Mulla on ihan peruskoko 39 ja silti hankala löytää istuvia kenkiä. Edes sovittamalla, saatikka jostain nettikaupasta. Saisi olla yhtenään tilaamassa ja palauttamassa. Jalan muoto ratkaisee, oli koko mikä hyvänsä :)

voi haravaa
kovin on Scarlett Haravakin tässäkin ketjussa viihtynyt ja silti ei muka päätään vaivaa :D

No paljonko se on ? Tuossa antamassani linkissä tosiaan on aina 45 asti kavioon.
Teetä kengät, kerran se vain kirpaisee :)

Mutta jos asenne nyt on jo valmiiksi että voi voi kun pitää tilata sovittaa ja pahimmillaan palauttaakin ne niin ehkä parempi että kuljet vastaisuudessakin paljain
jaloin ;)
Emmä paljain jaloin kulje, Converset on ihan hienot arkeen ja juhlaan. Niitä mulla on useampi pari. Mutta kuten sanottu, varmaan juuri tennareiden takia mua ei juuri juhliin kutsutakaan. En silti koe että jäisin paljosta paitsi.

Yhteistyössä