Juu kyllä nyt kelpaa olla moobsit pystössä :flower:Pitäskö tässä kohti röyhistellä rintaa ja kehaista "minun aloittama ketju on pisin koko foorumilla ikinä"
Iltaa kahjot
Iltaa pöpi(t) :vampire:
Juu kyllä nyt kelpaa olla moobsit pystössä :flower:Pitäskö tässä kohti röyhistellä rintaa ja kehaista "minun aloittama ketju on pisin koko foorumilla ikinä"
Iltaa kahjot
Millon sula on la?Näin painajaista että St. Louis Blues johti 17-10 kolmannessa erässä. Mä oon tuskin koskaan ollut näin huojentunut herätessäni ja rynnätessäni katsomaan jälleen yhtä jatkoerää -- ja kotivoittoa, koska 2-2 tilanne on hieno. Oih, mun joukkue. :heart: /ihana jääkkiekko
Kohta olis muksun kasvatus/kehityskeskustelu eskarissa ja kai sitä pitäis kaupalle tunkea mummojen kanssa sen jälkeen.
Anoppikin ilmoitti eilen että ottavat Pikkuletun mielellään mökille viikonlopuksi, ja tämähän passaa mulle ja miehelle. Alkaa olla viimeisiä hetkiä olla kahdestaan ties kuinka pitkään aikaan.
Ja onpas ulkonakin kiva ilma. Oi että, hyvä fiilis tänä aamuna - uskomatonta mutta totta!
Kolmas kesäkuuta. Saa nähdä meneekö kuitenkaan niin pitkälle, oma veikkaus on toukokuun puolella. Mutta katsotaan.Millon sula on la?
Teillä onkin sitten jo ihan jännää (ja tukalaa) ollaKolmas kesäkuuta. Saa nähdä meneekö kuitenkaan niin pitkälle, oma veikkaus on toukokuun puolella. Mutta katsotaan.
Onneksi ei oo kolmenkympin helteitä kuten esikoista odotellessa. Nyt on mukavan lämmintä ja viileää, hyvä maata sohvalla ja itkeä raskauden kamaluutta.Teillä onkin sitten jo ihan jännää (ja tukalaa) olla
Juu,ei oo tukkakipua mutta myönnän että yhden alkomaahoolin join.Kivaa iltaa ja olematonta tukkakipua aamuksi Tinkuliinille.
onhan pippelissä silmä niin tokihan silmätipat on loogisiaLääkäri sano et pojan vehje on vähän tulehtunu niin saatiin resepti johonkin antibioottirasvaan. Voi kuulemma käyttää myös silmätippoja, mutta en mää halunnu. Kuulostaa niin epäilyttävältä.
Uskosin että salvan tuikkaaminen onnistuu helpommin.onhan pippelissä silmä niin tokihan silmätipat on loogisia
Hyyh! Mää näin tänää kesän ensimmäisen käärmeen! :x
Hyyh! Mää näin tänää kesän ensimmäisen käärmeen! :x