The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Heippa. Tänään osasin tehdä puskuriin niin hienon loivennuksen että oon oikein ylpeä siitä! Puolen päivän tienoilla karkaan hakemaan puolikkaan tarhasta ja käytän häntä terveyskeskuksessa.
Mitäs tänne kuuluu?
 
kahvikirahvi
Laitan sapuskaa.

Vaik ei tänään pitäny kokkailla, mut muutin mieleni. Satunnaisesti kattelen mitä ketjuun kuuluu.
Mä kokkasin kans, tein ruskeekastikkeen johon heitin mieleisiäni mausteita, paistettua soijarouhetta ja sipulia, ja puolikkaalle paistelin vielä erikseen nakkeja.





Nyt mua alko harmittamaan se pesuaineen loppuminen, muutama puhdas ikkuna ja muut näyttää nyt niin likasilta.... Höh.
 
Heippa :wave: mitäs ketjuun kuuluu ?
Mies tekkee mulle ruokaa, ni ehtii vähän aikaa olla palstalla, ennen syömistä ja Emmerdalea.
 
mää olin rehveillä.










Kaverin kanssa:D
Kavereitahan ne on kunnes treffit johtaa johonkin???


Saas nähdä tuleeko tosta mun sapuskastani yhtikäs mitn. Olin saavinani idean miten käyttää pakastimeen jämähtäneen eineslihapullapussin. Keitin pottuloita ja tein niistä pottusurvosta. Laitoin survoksen vuokaan ja saksin joukkoon noit einespullia semmoisina neljännespaloina. Sit kaadoin päälle pottuloitten keitinveteen tehdyn lihaliemen ja sekoitin mössön tasaiseksi. Nyt toi mössö on uunissa 175:ssa kunnes alkaa kiinteytyä ja pinta alkaa saada väriä.

Täs salaattia duunaillessa jännityksellä odottelen, et mimmoista tosta mössöstä tulee.
 
Kavereitahan ne on kunnes treffit johtaa johonkin???


Saas nähdä tuleeko tosta mun sapuskastani yhtikäs mitn. Olin saavinani idean miten käyttää pakastimeen jämähtäneen eineslihapullapussin. Keitin pottuloita ja tein niistä pottusurvosta. Laitoin survoksen vuokaan ja saksin joukkoon noit einespullia semmoisina neljännespaloina. Sit kaadoin päälle pottuloitten keitinveteen tehdyn lihaliemen ja sekoitin mössön tasaiseksi. Nyt toi mössö on uunissa 175:ssa kunnes alkaa kiinteytyä ja pinta alkaa saada väriä.

Täs salaattia duunaillessa jännityksellä odottelen, et mimmoista tosta mössöstä tulee.
en mä lesboks kyllä ajatellu ryhtyä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä