No eipä täälläkään mitään ole joten taidan poistua takavasemmalle. Palaan kurkkimaan myöhemmin jos täällä jotain olis.
Niinhän se sananlasku sanoo, että kun sinulla on vasara niin kaikki näyttää naulalta.Löysin eilen vahingossa ikkunanpesuvehkeet ja nyt ne huutaa mulle syyttävästi ja saa ikkunat näyttämään toooooosi likasilta. Hyi.
Laitan sapuskaa.Missä kaikki on?
Mä kokkasin kans, tein ruskeekastikkeen johon heitin mieleisiäni mausteita, paistettua soijarouhetta ja sipulia, ja puolikkaalle paistelin vielä erikseen nakkeja.Laitan sapuskaa.
Vaik ei tänään pitäny kokkailla, mut muutin mieleni. Satunnaisesti kattelen mitä ketjuun kuuluu.
mää olin rehveillä.Missä kaikki on?
Voit palkata mut ens kerralla siihen sitten. Mistä tulikin mieleen että itekkin tarttis siivota autoo vähän... Eilen keräsin jo roskat sieltä. Ainakin melkein kaikki.mää pesin ja imuroin sen mun wanhan autton
vittumaista puuhaa
Kavereitahan ne on kunnes treffit johtaa johonkin???mää olin rehveillä.
Kaverin kanssa
en mä lesboks kyllä ajatellu ryhtyä.Kavereitahan ne on kunnes treffit johtaa johonkin???
Saas nähdä tuleeko tosta mun sapuskastani yhtikäs mitn. Olin saavinani idean miten käyttää pakastimeen jämähtäneen eineslihapullapussin. Keitin pottuloita ja tein niistä pottusurvosta. Laitoin survoksen vuokaan ja saksin joukkoon noit einespullia semmoisina neljännespaloina. Sit kaadoin päälle pottuloitten keitinveteen tehdyn lihaliemen ja sekoitin mössön tasaiseksi. Nyt toi mössö on uunissa 175:ssa kunnes alkaa kiinteytyä ja pinta alkaa saada väriä.
Täs salaattia duunaillessa jännityksellä odottelen, et mimmoista tosta mössöstä tulee.
Voit palkata mut ens kerralla siihen sitten. Mistä tulikin mieleen että itekkin tarttis siivota autoo vähän... Eilen keräsin jo roskat sieltä. Ainakin melkein kaikki.
No ilta alkaa klo 18.Hmm...mitenköhän paljon pitää antaa kotiutumisaikaa töiden jälkeen ennenkuin uskaltaa ottaa yhteyttä? jos ollaan sovittu että palataan illalla asiaan.
Alotetaanko ruuasta, junamatkoista ja puolikkaan vahtimisesta Mä muuten saatan joutua skippaamaan lapin reissun tältä kesältä, ei oo töitä (rahaa) eikä lapsenlikkaa kun ämpärin kesäloma tod.näk. loppuu kesäkuun lopussa. Sit kaikkee perhana.oolrait, mitä oot vaiila ko puuhasta
Alotetaanko ruuasta, junamatkoista ja puolikkaan vahtimisesta Mä muuten saatan joutua skippaamaan lapin reissun tältä kesältä, ei oo töitä (rahaa) eikä lapsenlikkaa kun ämpärin kesäloma tod.näk. loppuu kesäkuun lopussa. Sit kaikkee perhana.