The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hellurei:wave:

Eilinen kurja fiilis johtui osin väsymyksestä kun nukkunut pari kolme yötä huonosti ja tänään nukuin sitten 10 asti. En ole tehnyt tänään mitään järkevää mutta onko se niin vaarallista ,loppuviikko on kuitenkin jo kylmempää niin voi sitten tehdä sisälläkin jotain. Kaupassa kävin ja pyykkiä pessyt seuraavaksi pitäs tiskata ja tehdä ruokaa.
Kävin kahdessa kaupassa ja se mies joka aina tulee kaupas vastaan ja kytistelee tuli taas,mä näin sen mut se ei tainnut nähdä mua...sen verran utelias olin, että otin selvää kuka se on ,mutta en silti ole mitenkään kiinnostunut kunhan uteliaisuuttani nyt selvitin kuka mua aina vahtaa siellä kaupassa.

ja sit tarvis tiskata*plääh*
 
nokun ei me olla niin paljon enää oltu yhteydessä,yleensä kun on joku syy tyyliin juhannus joulu tms.
No eikö nimipäivä ole ihan vastaava tekosyy???

Toisekseen, ei siin oikeesti mitään ihmeellisiä tekosyitä tartte sanoakseen toiselle, että "Moi, olen sinusta kiinnostunut". Ei sen vuoksi ole ketään ammuttu. (paitti mustasukkaisen puolison toimesta) Muutoin ton seurauksena pahinta mitä voi käydä on se, että joutuu naimisiin. Tai sit voi saada pakit, mikä on elämään kuuluva normaali- ilmiö.
 
No eikö nimipäivä ole ihan vastaava tekosyy???

Toisekseen, ei siin oikeesti mitään ihmeellisiä tekosyitä tartte sanoakseen toiselle, että "Moi, olen sinusta kiinnostunut". Ei sen vuoksi ole ketään ammuttu. (paitti mustasukkaisen puolison toimesta) Muutoin ton seurauksena pahinta mitä voi käydä on se, että joutuu naimisiin. Tai sit voi saada pakit, mikä on elämään kuuluva normaali- ilmiö.
no en mä nyt enää ole siitä kiinnostunut paitti jos tulis mun ovelle ja sanois et rakastan sua tinku lähe mun mukaan niin voisin ehkä lähteäkin mutta todellisuudessa niin ei tule tapahtumaan. pakithan mä sillon joskus tavallaan sain. taidan olla rohkia ja laitan sitten nimipäivänä onnittelut,onhan se mun kaukokaveri,tavallaan.
 
Ai nii. Jostain putkahti takaraivooni se juttu, kun mies oli torilla. Ja siel oli torikauppias myymässä ihmeomppuja. Semmoisia jokamaun omppuja. Mies sit piruuttaan sanoi torikauppiaalle, että ottaisin semmoisen, joka maistuu oluelle. Torikauppias valkkas miehelle ompun ja totta tosiaan, ompun syöminen oli kuin olutta olisi ryystänyt.

Mies sit sanoi, että löytyisikö semmoista joka maistuu pihville? Torikauppias valkkasi toisen ompun ja kun mies siitä haukkasi, niin se oli aivan kuin olisi parasta pihviä syönyt.

Siinä testaillessa ohi käveli kerrassaan hemaiseva nainen, jolloin mies tokaisi, että tuota voisi vaik lipaista. Sanaakaan sanomatta torikauppias valkkasi miehelle ompun. Mies käänteli omppua epäuskoisena, mutta haukkasi ja sylki samantien palasen suustaan ja sanoi: "Hyi helvetti - tää maistuu ihan paskalle". Johon torikauppias sanoi, että: "haukkaappa toiselta puolelta".
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä