Kysy rekkautuneelta mitä tahansa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselyketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä muuten toimii tuo lauta... Mutta en kyllä todellakaan suosittele ketään kokeilemaan! Siitä ei yleensä mitään hyviä kokemuksia jää ihmisille... nimimerkillä kokemusta oli, mut Jumalalle kiitos ettei enää.

Kyllä muuten toimii tuo lauta... Mutta en kyllä todellakaan suosittele ketään kokeilemaan! Siitä ei yleensä mitään hyviä kokemuksia jää ihmisille... nimimerkillä kokemusta oli, mut Jumalalle kiitos ettei enää.

ne lääkkeet, ne lääkkeet.. :rolleyes:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29814655:
ei oikeen ole edes sitä.
sign13.gif

Mitäs jos miljöö on oikein otollinen, joku vanha autiotalo, vain pari kynttilää antamassa valoa, varjoja...

hui kamala!! Mua alko jo nyt pelottaa!!!
Mikä HITTO toi oli!!! Joku rasahti tossa mun takana!!! eiiiiikä en kato en kato.
Mitennii oon hermoheikko!

Hui kamala oli pakko vetästä sellanen kierros täällä, räpsin valoja päälle. huh sydän hakkaa tuhatta ja sataa.

Ei sais puhua mistään pelottavista asioista tälleen yöllä.: /

Ai niin... Tämä olikin kysy rekkautuneelta -ketju :D
Multa saa kysyy muuten kans, mut mihkään pervoihin juttuihin en vastaa :P

Mä turvasin selustan, laitoin valot päälle ja puren porkkanaa. Nyt voit kertoa millaisia kokemuksia sulla on ouijalaudasta.=)

Päätön, mä jotenkin arvasin sun kommentin. .. :D Harmittaako sua ikinä kun mikään "yliluonnollinen" ei toimi sinun kohdalla?

No täytyy ihan pikkuisen olla kukkuu-puolella jos haluaa välttämättä uskoa tuohon lautaan.

Asiasta on tehty aika monta tutkimusta, psykologisen arvon takia. Poikkeuksetta se on nähty, että ihmiset itse liikuttaa tuota esinettä.

Joskus tuntuu, että ihmiset haluaa olla tyhmiä, tekee ihan tietoisen valinnan asiassa, kun tietoa kumminkin on vaikka kuinka saatavilla jos se oma maalaisjärki ei riitä.

Yhteistyössä