Kyllä muuten toimii tuo lauta... Mutta en kyllä todellakaan suosittele ketään kokeilemaan! Siitä ei yleensä mitään hyviä kokemuksia jää ihmisille... nimimerkillä kokemusta oli, mut Jumalalle kiitos ettei enää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä muuten toimii tuo lauta... Mutta en kyllä todellakaan suosittele ketään kokeilemaan! Siitä ei yleensä mitään hyviä kokemuksia jää ihmisille... nimimerkillä kokemusta oli, mut Jumalalle kiitos ettei enää.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29814655:ei oikeen ole edes sitä.
![]()
Päätön, mä jotenkin arvasin sun kommentin. ..Harmittaako sua ikinä kun mikään "yliluonnollinen" ei toimi sinun kohdalla?
Ai niin... Tämä olikin kysy rekkautuneelta -ketju![]()
Multa saa kysyy muuten kans, mut mihkään pervoihin juttuihin en vastaa![]()
Siitä vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29813303::wave:
kukaan kuitenkaan kysy multa mitään
Alkuperäinen kirjoittaja Rempseät roiskeläpät;29814847:Mikä on viimeisin kirja, jonka olet lukenut? Oliko hyvä?
Modet veti herneenpalon kärsäänsä kun laitoin kuvan kolmesta pillusta päällekkäin , ketjuun johon pyydettiin kuvaa pillusta.
Päätön, mä jotenkin arvasin sun kommentin. ..Harmittaako sua ikinä kun mikään "yliluonnollinen" ei toimi sinun kohdalla?
:wave: Hello typykkä, mitä kuuluu?
Hello Sweetie, kuuluu aurinkoa ja tekemistä, jota pakenen palstalle
Entäs sinulle?
Päätön, mä jotenkin arvasin sun kommentin. ..Harmittaako sua ikinä kun mikään "yliluonnollinen" ei toimi sinun kohdalla?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29815565:noidat kostaa meille kun irvaillaan toimimattomista laudoista.![]()