Eli meillä muksut hyppää oravan pyörään elokuun alussa, ja joo voi näitä kysyä pk:stakin, mutta täällä kehtaa kysellä hönömpiäkin.
Kaikki saa kysellä ja vastailla ristiin rastiin.
Mutta mä sitten kysäisen, että tarviiko molemmille omat reput jos menevät samaan ryhmään?
Kaikki saa kysellä ja vastailla ristiin rastiin.
Mutta mä sitten kysäisen, että tarviiko molemmille omat reput jos menevät samaan ryhmään?