En tiiä isoimmista, mut voin lyyä vetoa, että mulla on palstan pienimmät. Rintakehässä lukee: Tähän niiden piti kasvaa ja paikoillaan on vain rusinat.
voin lisätä faceen, jos joskus niikseen tulee=) Jos vaikka pyörähdän oulussa?! Voisit tulla näyttää ne parhaat grillit ja tarjota vaikka kebabkahvit..
Eikä kun tuo on sellainen inside läppä mun kaveriporukassa kun kerran kaveri sanoi aamupalaks syöneen muikkuja puol kiloa ja juoneen kahvia, niin sit naljaillaan sille et no oisko muikkukahvien paikka kun muut puhuu pulla(kahveista) Voihan sitä siinä kahvileipänä ottaa sitä herkkua mitä tykkää eli rättiksen kohdalla vaarmaan kebabbia : D Rättiksen unelmien brunssi: pöytä täynnä kebabbia, kastikkeita, pekonia.. Ehkä siellä Oulussa sellainen kahvio menestyis ihan sillä et se olis kivenheiton päässä rättiksen kämpiltä ;DSaaks tollasta vaan Oulusta?:O
Onko se kebab missä on kahvia, vai kahvi missä on kebabia?
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29805303:En tiiä isoimmista, mut voin lyyä vetoa, että mulla on palstan pienimmät. Rintakehässä lukee: Tähän niiden piti kasvaa ja paikoillaan on vain rusinat.
Mutta pieni on kaunista ja rusinat on hyviä. Ja toisaalta, ei oo hyvä olla liian täydellinenkään, tulee muovinen meininki. Jos meidän kauneuspilkku on sitten vaikka ne "vähän pienemmät" tissit.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29805303:En tiiä isoimmista, mut voin lyyä vetoa, että mulla on palstan pienimmät. Rintakehässä lukee: Tähän niiden piti kasvaa ja paikoillaan on vain rusinat.
En malta oottaa, aika suuret odotukset on sit ps. oon nykyään kasvissyöjäAlkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29805314:Ilmoittelehan ku oot täälläpäin niin katsellaan =)
Elä nyt, voishan ne olla vielä pienemmätki; sit lukis vaan etAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29805303:En tiiä isoimmista, mut voin lyyä vetoa, että mulla on palstan pienimmät. Rintakehässä lukee: Tähän niiden piti kasvaa ja paikoillaan on vain rusinat.
Niinpä. Of topic: lukekaa pratfall effectistä niin siinä on kyse just siitä että inhimilliset virheet ja mokat tekee ihmisistä vain viehättävämpiä. Edellyttäen että ihminen on kiinnostava ja viehättävä ensinMutta pieni on kaunista ja rusinat on hyviä. Ja toisaalta, ei oo hyvä olla liian täydellinenkään, tulee muovinen meininki. Jos meidän kauneuspilkku on sitten vaikka ne "vähän pienemmät" tissit.
Elä nyt, voishan ne olla vielä pienemmätki; sit lukis vaan et
"Tähän niitten piti k "
Mut loppu teksti jäi tilanpuutteen vuoksi pois
Aww :heart:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29805397:No johan sä nyt rupesit tänää herkistelee, ihan tulee tippa linssiin.. :sniif: :kiss:
Pitääkö nyt sit toivoa, että Rättikselle tulis nopsaan ero nykyisestä tyttiksestävoin lisätä faceen, jos joskus niikseen tulee=) Jos vaikka pyörähdän oulussa?! Voisit tulla näyttää ne parhaat grillit ja tarjota vaikka kebabkahvit..
toi oli täysin kaverina ja minusta nyt on hellyyttävää kui r postailee noita kebab annoksiaan =)Pitääkö nyt sit toivoa, että Rättikselle tulis nopsaan ero nykyisestä tyttiksestä
It's my life here :attn:Elä nyt, voishan ne olla vielä pienemmätki; sit lukis vaan et
"Tähän niitten piti k "
Mut loppu teksti jäi tilanpuutteen vuoksi pois
Sä huijjaat.. Sun tissit on käteensopivat...It's my life here :attn:
Luulin, että olet Rva Ilkeä Harmaa, mutta hänen ympäryksensä ei voi olla vain 65.. joten.. kuka entinen nimimerkki olet?
Nonii Itelläni oli ennen 70J ja luojan kiitos että pääsin pienennysleikkaukseen...
Oottakaahan kuule ku mää nakkaan liivit veks ja koittaa lötköjen yö :stick:Pikkutissit valloittivat ketjun.
Oottakaahan kuule ku mää nakkaan liivit veks ja koittaa lötköjen yö :stick:
voitko varoittaa meitä muita ensin niin ei tarvi järkyttyä niistä utareista.. En oo nimittäin nähny pitkiin aikoihin. :OOottakaahan kuule ku mää nakkaan liivit veks ja koittaa lötköjen yö :stick:
We'll see how hard you laugh when you have them titties for earmuffs :vampire:
Onko?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29805480:Sä huijjaat.. Sun tissit on käteensopivat...
No sen mä voitan sitten varmaan leikitenNyt mä sitten luin otsikon jo että "Kenellä palstan rumimmat tissit" Sitä odotellessa...
Mun ninjatissit iskee varoittamatta kuin salama kirkkaalta taivaalta! Muahhaahhahhaa!!voitko varoittaa meitä muita ensin niin ei tarvi järkyttyä niistä utareista.. En oo nimittäin nähny pitkiin aikoihin. :O