ei ole edes iso koko80H aloittaa. Pistäkää paremmaksi. Ei ole vielä edes lapsia.
65J80H aloittaa. Pistäkää paremmaksi. Ei ole vielä edes lapsia.
Nyt taidat sekoittaa johonkin toiseen, ihan täydelliset etten paremmin sanois.Rva ilkeä harmaalla on palstan läskisimmät.
Tsiisus! En tiennyt että kirjaimia edes on nuin paljon :O jos ympärys on tosiaan 65 niin etkä yhtään pelkää että selkäsi katkeaa???
Isoimmista en tiedä mut kiinteimmät ja terhakoimmat on täällä :wave:
Onhan tää aika rankkaa, mutta ei se haittaa ku on parhaimmat tissit koko palstalla.Tsiisus! En tiennyt että kirjaimia edes on nuin paljon :O jos ympärys on tosiaan 65 niin etkä yhtään pelkää että selkäsi katkeaa???
No noin itsevarmana kun asian esität niin sun täytyy painia vähintää samassa sarjassa mun kaa!No ei varmanakaa oo!!
Täältä ne oikeesti löytyy!:wave:
Luonnollisesti Sinulla on varmasti myös upea kroppa, pitkät paksut hiukset, kauniit kasvot ja muutenkin olet viehättävin? Mies1 voinee todistaaIsoimmista en tiedä mut kiinteimmät ja terhakoimmat on täällä :wave:
Isoimmista en tiedä mut kiinteimmät ja terhakoimmat on täällä :wave:
Mää aion osallistua löysimmät ja lötköimmät -sarjaan :xmas:Mulla vois sitten olla pienimmät ja sievimmät.
Mää aion osallistua löysimmät ja lötköimmät -sarjaan :xmas:
Hah, pikkulinnut laulo että oot joku arokorsi. (60-65 ymp???)No noin itsevarmana kun asian esität niin sun täytyy painia vähintää samassa sarjassa mun kaa!
Tuo oli ihan läpällä, kuten ainakin mustat varmasti tajus.Luonnollisesti Sinulla on varmasti myös upea kroppa, pitkät paksut hiukset, kauniit kasvot ja muutenkin olet viehättävin? Mies1 voinee todistaa
voin lisätä faceen, jos joskus niikseen tulee=) Jos vaikka pyörähdän oulussa?! Voisit tulla näyttää ne parhaat grillit ja tarjota vaikka kebabkahvit..Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29805263:Laitahan kuva sitten (yyveenäkin sopii )
Saaks tollasta vaan Oulusta?:Ovoin lisätä faceen, jos joskus niikseen tulee=) Jos vaikka pyörähdän oulussa?! Voisit tulla näyttää ne parhaat grillit ja tarjota vaikka kebabkahvit..