The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei muuten mitään vikaa, mutta tinkun pitäis tulla samana viikonloppuna tänne ja lauantai on just typerästi keskellä viikkoa ettei oikein ehdi tulla ennen eikä jälkeen. Voisin soitella takas ja kysyä voisko sen siirtää sunnuntaille että saisin sen tinkun tänne :)
älä hyvä nainen nyt skippaa mummin pyyntöä mun takia,kyllä mää kerkeen toistekin tulla:)
 
kahvikirahvi
Määkin elättelen toiveita että vielä siunaantuis toinen pieni. Vaikka onnellinen oon puolikkaastakin tietty. Ja oon kans kateellinen toisille jotka sikiää ihan vaan kun mies katsoo.
 
Määkin elättelen toiveita että vielä siunaantuis toinen pieni. Vaikka onnellinen oon puolikkaastakin tietty. Ja oon kans kateellinen toisille jotka sikiää ihan vaan kun mies katsoo.
mää oon kans,toisin kaikilla ne syyt ei ihan ole sitä ettei haluis vaan nimenomaan haluis mut...ja sit mä tunnen itteni huonoks ystäväks kun mulle surraan sitä ettei ole lapsia ja et tuleekohan edes koskaan...ja mää vaan kiehun mielessäni et mulla ei ole edes miestä siihen hommaan.ei mua tuntemattomien lasten saanti heilauta suuntaa eikä toiseen mut läheisten...joka ikinen kerta kun otetaan yheteyttä ja sanotaan et voidaanks nähdä niin "pelkään" kuulevani sanat "mä oon raskaana". tiedän et sit tulee itku meikäläiselle aivan taatusti. välillä tekis mieli sanoa et olkaa onnellisia et teillä on sentään miehet ja kodit ja ootte olleet yhessä vaikka ja kuinka kauan. suurin osa kun on olleet yhessä vähintään 10v
 
kahvikirahvi
mää oon kans,toisin kaikilla ne syyt ei ihan ole sitä ettei haluis vaan nimenomaan haluis mut...ja sit mä tunnen itteni huonoks ystäväks kun mulle surraan sitä ettei ole lapsia ja et tuleekohan edes koskaan...ja mää vaan kiehun mielessäni et mulla ei ole edes miestä siihen hommaan.ei mua tuntemattomien lasten saanti heilauta suuntaa eikä toiseen mut läheisten...joka ikinen kerta kun otetaan yheteyttä ja sanotaan et voidaanks nähdä niin "pelkään" kuulevani sanat "mä oon raskaana". tiedän et sit tulee itku meikäläiselle aivan taatusti. välillä tekis mieli sanoa et olkaa onnellisia et teillä on sentään miehet ja kodit ja ootte olleet yhessä vaikka ja kuinka kauan. suurin osa kun on olleet yhessä vähintään 10v
Uskoisin tietäväni tunteen. Vaikka mulla sentään on edes puolikas. Mut olis sellanen fiksu ja lisääntymishaluinen ja -kykyinen kumppanikin jees. Ellen sitten yritä ympäripuhua ämpäriä että tekaistais toinen ipana yhdes niin mää voisin sit hyvillä mielin ilman lisääntymispaineita ettiä tyttöystävän :D
 
Sekin on totta, mää oon vaan kauheesti odottanu että kerrankin joku tulis käymään :D Mutta en kiel ettenkö tykkäis puutarhahommista ja rahalle on aina käyttöä.. Mietin nyt vielä :)
teet nyt vaan mummin iloseks ,ei ne mummit ikuisesti täällä ole. kyllä me ehitään vielä ja tulee lämpimämmät kelit niin sit on kiva käydä jossain terdellä vaikka,saat toimia kaupunki oppaana et missä on parhaat terassit ja miehet.
 
mistä mä saan noista laatikoista joissa on noi käyttäjätunnukset niin miten ne saa pois ettei ne jää tohon.tai yleensäkään noihin kun jää tekstit...en tykkää ,haluun ne pois. mut mistä,en kuitenkaan koko historiaa haluis pois.
 
Miulla on tasan tarkkaan raittiin iliman myrkytys päällänsä |O :D

Aivan upea ilma ulkona! Ja niin lämmintä, melekeen sanoisin että liiankin mutta ihan olen suppu suuna nyt. Vaan niin on kuulkaas kuopsuteltu ja rapsuteltu ja tepasteltu ja tsiigattu ja siunailtukin tuolla ulkosalla - onneksi on ollut ahkeria kavereita mm. haravoimisapuna :).

On tullunna nähtyä myös hirmusasti perhosia, mehiläisiä, kurkipariskuntia, joutsenia, sammakoita ja ihania mustarastaita. Ja mahdottoman iso Pumpsi Punninen eli ihka oikia pääsiäispupukin - vissiin oikeesti on joku jättiluppakorvakani mutta jösses kun on pistänyt pupupoika porkkanaa pötsiin :O. Meijen tirppa sitä ehti silittämäänkin ja kujertelemaan ja nyt tyttö puhuu mulle tohkeissaan talouspupun hankkimisesta :D

Jotta siis kyllä kelepaa tässä pääsiäistä vietellä, toivottavasti teillä muillakin on ollut lupsakkaan letkeää :)
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
...jaa...mä en taija sitten kommentoida mitn tuohon, että onko ja mitenkä paljon jälkikasvulta jäänyt vaatetta ja muuta tavaraa :snotty: :D

Sanon kuitenkin :D - ihan liikaa. Viimeksi tänään olen jälleen ehtinyt nuita kaappejakin raivaamaan ja hiljasesti raivoomaankin, kun sitä pieneksi jäänyttä tavaraa kertyy ihan hillitöntä tahtia. Vissiin pitäs kohta pihalle järkätä maalaismarkkinat, tavarassa kun löytyis kyllä :ashamed:...

Kaikille kolmelle olen säästänyt ne ensimmäiset omat vaatekerrat ja toki vähän muutakin muistoa matkan varrelta.
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
...ja tunnustettava on - kun ensimmäisen kerran laitoin kiertoon noita pieneksi jääneitä vauvanvaatteita ja muitakin tarvikkeita, niin kyllä se alahuuli väpätti. Vaikka kuinka olin sissinä päättänyt olla Katto Kassisena, että "..elähän hättäile, se on vaan maallista"...

Ihan hervoton parku syntyi siitä, kun meni vaunut myytäväksi. Voi varjele....ei siinä mies kyllä helpolla päässyt, kaikkea hänkin on joutunut tässä matkamme aikana kestämään ja sietämään ja ihmettelemään. Me naiset, me naiset :D :heart:
 
Eikä se tuo lasten saaminen niin yksiselitteistä ole tässäkään osoitteessa ollut. Haluta ja tahtoa on saanut vaikka ja kuinka...mutta. Korkeimman käsissä ne nämäkin asiat vain ovat, minkäs teet.

Ite saan olla ja olen ollutkin kiitollinen tästä perheestäni isosti :heart:. Lähtökohdat kun mulla olivat miinusmerkkiset - ei paljoa toiveita annettu, hyvin hyvin pieni ehkä. Joten siihen nähden tässä on ollut isot voimat liikenteessä.

Olin kyllä valmistautunut siihenkin, etten koskaan äidiksi saa tulla.
 
Aah mikä päivä. On niin lämmin että olen ollut mekko päällä riippumatossa ilman kenkiä. Mies laitto kukkapenkkiin hevosenpaskaa minkä äiti oli mulle ostanut.
Sie oot ollut pihamaanne perhosena :)

Tarkeneehan tuolla aurinkoisella kohdalla vaikka kuinka olla kesäsissään mutta ite en vielä takistani luopunut, sentään t-paitaan vaihdoin kuitenkin.

Mitäs kukkia meinaatte laitella? Ainakin pohjatyöt on tehty todella hyvin, jotta maassa on potkua kukoistaa vaikka ja kuinka!
 
Ei ole ollut ihan lupsakkaa ja letkeää kuin freezecatilla, olin nimittäin töissä sitten pääsiäisen ja jonkun kumman vuoksi pit tehdä yhdeksää ja kymmentä tuntia. Huomenna vain kahdeksan. Mut lompsa kiittää kun tekee pyhät.
 
Joo,yhdyn kyllä samaan ett on se vaan nätti ja lämmin päivä.Onneks on toi ulkoiluttettava niin on jo kahteen otteeseen tullu käytyy pihalla haistelemasssa.Kolmas kerta tulee sit varmaan iltasella. Mikäs kiire tässä on:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä