The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla on jotenkin nurinkuriset ongelmat ja näemmä ihan itseni aiheuttamat. Kauhee vimma laittaa vanhempien asioita järjestykseen ja kun en saa, niin stressaan. Ei mulla muuta, kiitos kun kuuntelitte :flower:
Eiköhän tuo tunne tule ihan puhtaasti välittämisestä. Sitä haluaisi, että ikääntyvät vanhemmat pärjäisivät omassa kodissaan mahdollisimman pitkään ilman ulkopuolisten apua.

:hug:.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29803513:
Voiko muuten luopua vaunujen lämpöpussista kun alamittainen on jo koululainen :confused: :snotty:.

:LOL: Kaikkea sitä on tullut jemmattua kaappien kätköön.
Mulla on vieläkin vauvan sänky, matkarattaat ja yhdistelmävaunut ym. tarviketta. :snotty:

Pitäs varmaan jo irrottaa näpit haaveista.
 
Mulla on vieläkin vauvan sänky, matkarattaat ja yhdistelmävaunut ym. tarviketta. :snotty:

Pitäs varmaan jo irrottaa näpit haaveista.
Kyllä mä itkin, kun laitoin ekaa satsia vauvan vaatteita ja tarvikkeita myyntiin. Se oli ihan kauheeta. Tokalla ja kolmannellakaan kerralla ei helpottanut. Nyt kerään pieneksi jääneitä vaatteita ensin työhuoneen sohvalle ja hiplailen niitä. Viimeistään sitten loppukesästä olen valmis luopumaan niistä.
 
Kyllä mä itkin, kun laitoin ekaa satsia vauvan vaatteita ja tarvikkeita myyntiin. Se oli ihan kauheeta. Tokalla ja kolmannellakaan kerralla ei helpottanut. Nyt kerään pieneksi jääneitä vaatteita ensin työhuoneen sohvalle ja hiplailen niitä. Viimeistään sitten loppukesästä olen valmis luopumaan niistä.
Mulla on yksi lapsi ja halusin 2-3. En mää muuten.
 
:hug: yksi on vain meilläkin ja olisin halunnut kolme. En voi saada enää lasta, joten pakotan itseni laittamaan tavarat ja vaatteet eteenpäin. Ei sitten puhuta mitään siitä kahdesta valtavasta laatikollisesta lapselle säästettyjä muistovaatteita :whistle:
:hug:

:D hipi hiljaa.. Mulle kävi niin että ensin ei ollut varaa ja sitten myöhemmin mies jätti mut. Sen jälkeen ei ollut sellaista miestä joka olisi halunnut lapsia.
 
:hug: yksi on vain meilläkin ja olisin halunnut kolme. En voi saada enää lasta, joten pakotan itseni laittamaan tavarat ja vaatteet eteenpäin. Ei sitten puhuta mitään siitä kahdesta valtavasta laatikollisesta lapselle säästettyjä muistovaatteita :whistle:
Pari kolme lasta minäkin olisin halunnut, mutta elämä päätti toisin. Onneksi on edes tuo yksi :).

Miullakin taitaa jäädä vähän muistoon jotakin :ashamed:.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Päivää:wave:

mää oon taas nukkunut huonosti....en saanut nukuttua kuorsaus ja piereskely metelin takia.ei ei,en suinkaan minä ollut kyseessä vaan nukkukaveri joka piti puoli yötä hereillä noiden äänen-ja hajupäästöjen takia.

ja tämä päivä meneekin visusti hoitohommissa,olen koko pitkän päivän iltaan asti hoitajan roolissa...ulkonakin tullut jo käytyä tälle aamua. jos nyt vihdoin sais aamuteetä ja jotain murusta rinnan alle.

Onks täällä kettään tai mittään?
 
mitäköhän tässä keksis kun on tää hoitajan rooli niin nyt tuo yks ihanuus vaan tuijottaa mua...taitaa ikävöidä kotiin.ei nyt koko päivää ulkonakaan jaksa olla. niin ja siis kyseessä on sellanen karvanen kaveri:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä