The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mää ruukaan pitää luurin äänetömällä öisin välttääkseni tommosen.
mä en kun aina ajattelen et jos yöllä sattuu jotain (vaik perheenjäsenelle tms) niin sit saa heti kiinni. joskus kun tiedän, että saattaa varsinkin viikonloppusin tollasta sattua niin saatan laittaa äänettömälle mutta ei nyt pitänyt kenenkään häiritä...paitsi et häirittiin.
 
kahvikirahvi
Paras puoli teknologiassa on mun mielestä se että saa ikuistettua hetkiä elämästä paljon helpommin kun ennen. Kännykälläkin voi koska tahansa ottaa kuvan tai videota haluamastaan asiasta.
Nyttekki mulla on puolikkaasta pari videota mitä en malta odottaa että pääsen näyttämään ämpärille, puolikas ajo eilen kaverin fillarilla ja se suju ihan kivasti, ja nyt kuvasi kun se sai vesiletkulla pestä renkaita :) Tykkään kun ämpäri pääsee näkemään poikansa tekemiä juttuja mitä se ei paikan päällä syystä tai toisesta näe.
 
pikkuliskot on viksuja....määkin olen sellanen ;)
Joo.

Meillä on tämmöinen suvun sisäinen "sukulaiset hyötykäyttöön ry"

Minäkin pysyn täällä paremmin kurissa ja Herran (siskon) nuhteessa kuin jos olisin pyhät omalla kämpälläni. Nurkkabaarin houkutus voisi käydä vastustamattomaksi ja pyhät menis ryypätessä. (Kyl sisko jokusen tsihin toimitti, eikä tupakitkaan tällä viikolla lopu) Mut kiva tehdä jotain josta on systerille iloa.
 
Joo.

Meillä on tämmöinen suvun sisäinen "sukulaiset hyötykäyttöön ry"

Minäkin pysyn täällä paremmin kurissa ja Herran (siskon) nuhteessa kuin jos olisin pyhät omalla kämpälläni. Nurkkabaarin houkutus voisi käydä vastustamattomaksi ja pyhät menis ryypätessä. (Kyl sisko jokusen tsihin toimitti, eikä tupakitkaan tällä viikolla lopu) Mut kiva tehdä jotain josta on systerille iloa.
Pitäisiköhän kaapata teikäläinen terassilleni kesäksi. Koira vahtimaan ettet karkaa. Ois terassiremppaa kesän ratoksi. Toisin kyllä sihiä ja tupakkaa tasaisin väliajoin :D
 
Plääh.

Suuri pillunantamisketju on karannut etusivun ulottumattomiin. Täs aamukaffetta hörppiessä olis voinu lyödä löylyä. Joo, pikakahvia, kun systeri ei o vielä muuttanut kahvinkeittimen osoitetta.

Kait sitä tarttee ryhtyä hommiin. :wave:
 
Mun mielestä sellasen mukana pitäis sopiva johto tulla ja olla. Mut jos ei oo niin kato minkälainen sen tulostimeen tulevan pään pitää olla ja ota vaikka kuva niin liikkeessä osataan sit myydä sulle semmonen.
mä en ole varma onks siinä mukana tullu sellasta vai oonko mä hukannut sen...yleensä kyllä säilytän kaikki johdot samassa paikassa mut en mä ainakaan löytänyt. ja ainoa johti mikä siinä nyt on niin on ihan tavis johto. mutta kun yritin kytkee sitä niin se huuti sitä usb kaapelia. laatikkokin on vielä tallella eikä sitä sielläkään ollut.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä