K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
eiköhän ne ihan faneina olleet liikenteessä kun kerran ihan paperisia keikkalippuja instassa esittelivät. ehkä ovat lähestyneet jotain krewn jäsentä keikalla ja sitten päässeet tapaamaan artisteja. Hate to break it to yall, noin kauniit ihmiset vaan saa erivapauksia tässä maailmassa
Musta tämä ei edes ole mikään ikävä juttu jos joku saa ulkonäöllään pääsyn bäkkärille. Sinne pääseminen ei ole mikään ihmisoikeuskysymys jonka perusteella jokaisella pitäisi olla yhtäläiset mahdollisuudet, vaan työntekijät saavat tosiaankin valita ketä siellä käy vai käykö ketään. Juurihan Shannon Letokin nappasi sen liputtoman pikkutytön 30 seconds to marsin Helsingin keikalle ja tarjoili sille monenlaista erityiskohtelua. Tätä on tietysti pidetty laajasti aivan ihanana asiana, vaikka ihan yhtä vähän se oli ”ansainnut” tätä kuin nuo naiset.
 
vierailija
Joo, ja kun vielä viimeksi eilen on somessaan fiilistellyt keikkakuvilla, jossa muuten on hyvin vähän mitään vastaavaa sisältöä, lähinnä kauniita kuvia... että joku siinä Kärppänässä nyt on.
onko täällä nyt vaan ihmisille niin vaikeaa hyväksyä että noin kauniit naiset voi olla Käärijän faneja?
Ei sais sanoa mutta ehkä jos on tottunut niihin perus eturiviläisiin vähän enemmän ”vaihtoehtolookilla” varustettuun porukkaan niin menee Krewllakin pasmat sekaisin kun tollaiset daamit on siellä bäkkärin ovella silmät sydäminä 😅
 
vierailija
Miksi hän sitten edes postaisi kuvia sieltä keikalta ja se takki päällä ja pinnaisi profiilinsa yhteiskuvan jonkun vantaalaisen räppärin kanssa jos ei fanita?
Siis mä tässä nyt määrittelin fanin vähän innokkaammaksi kuin vain ihmiseksi joka käy keikalla ja tapaa artistin. Mä esim tunnen valtavan määrän ihmisiä jotka kyllä käyvät K:n keikalla ja ottavat taatusti yhteiskuvia jos sen kanssa sellaisen tilaisuuden saavat, ja julkaisevat ne myös somessa. Useimmat heistä pitäisivät krewn takkia lähinnä hauskana kuriositeettina, osa taas ei arvostaisi sitä senkään vertaa vaan pitäisi jopa vähän hölmönä ajatusta että varsinaisen fanipaidan sijaan heillä olisikin ”vain” henkilökunnan vaate. Oon siis itsekin kuvauttanut itseäni monenkin muusikon kanssa ja somessani näkyy paljon eri bändien keikkamuistoja, mutta ne on kuitenkin harvemmassa joiden crewn tavaroista olisin kiinnostunut (esim joksujen crew hupparista olisin kateellinen ja käyttäisin sellaista ylpeästi jos onnistuisin saamaan). Ja aattelin että just tällaisilta faneilta he eivät vaikuta, että heille itselleen olisi tärkeää saada omaksi crewn takki, vaan se artisti itse on se juttu. Siksi kuvittelisin että se kuva krew takki päällä on lähinnä hauska juttu ja muisto sinänsä, ei niinkään sen takin kotiin vieminen.
 
vierailija
Siis mä tässä nyt määrittelin fanin vähän innokkaammaksi kuin vain ihmiseksi joka käy keikalla ja tapaa artistin. Mä esim tunnen valtavan määrän ihmisiä jotka kyllä käyvät K:n keikalla ja ottavat taatusti yhteiskuvia jos sen kanssa sellaisen tilaisuuden saavat, ja julkaisevat ne myös somessa. Useimmat heistä pitäisivät krewn takkia lähinnä hauskana kuriositeettina, osa taas ei arvostaisi sitä senkään vertaa vaan pitäisi jopa vähän hölmönä ajatusta että varsinaisen fanipaidan sijaan heillä olisikin ”vain” henkilökunnan vaate. Oon siis itsekin kuvauttanut itseäni monenkin muusikon kanssa ja somessani näkyy paljon eri bändien keikkamuistoja, mutta ne on kuitenkin harvemmassa joiden crewn tavaroista olisin kiinnostunut (esim joksujen crew hupparista olisin kateellinen ja käyttäisin sellaista ylpeästi jos onnistuisin saamaan). Ja aattelin että just tällaisilta faneilta he eivät vaikuta, että heille itselleen olisi tärkeää saada omaksi crewn takki, vaan se artisti itse on se juttu. Siksi kuvittelisin että se kuva krew takki päällä on lähinnä hauska juttu ja muisto sinänsä, ei niinkään sen takin kotiin vieminen.
Mun mielestä taas ei voi ihmisen ulkonäön tai instaprofiilin perusteella päätellä millainen fani hän on. Hän seuraa kuitenkin crewta niin kyllä ne taitaa artistin ohella kiinnostaa.
 
vierailija
Musta tämä ei edes ole mikään ikävä juttu jos joku saa ulkonäöllään pääsyn bäkkärille. Sinne pääseminen ei ole mikään ihmisoikeuskysymys jonka perusteella jokaisella pitäisi olla yhtäläiset mahdollisuudet, vaan työntekijät saavat tosiaankin valita ketä siellä käy vai käykö ketään. Juurihan Shannon Letokin nappasi sen liputtoman pikkutytön 30 seconds to marsin Helsingin keikalle ja tarjoili sille monenlaista erityiskohtelua. Tätä on tietysti pidetty laajasti aivan ihanana asiana, vaikka ihan yhtä vähän se oli ”ansainnut” tätä kuin nuo naiset.
Se pikkutyttöhän oli vielä oikein kunnon stalkkeri 😂, videolla kuuluu kun äiti sanoo että ovat kiertäneet kaikki helsingin hotellit etsimässä niitä. Söpöyden perusteella sekin tuon kokemuksen sai.
 
vierailija
Luojan kiitos täällä on ainakin muutama, jotka otti puheeksi tämän järkyttävän yksittäisten fanien stalkkaamisen ja misogynian, joka paistaa avaruuteen asti. Haloo siis oikeesti. Tää on samaa trendiä, joka näkyy ihan missä vaan keskusteluissa tai somessa. On pelottavan paljon ihmisiä, jotka välittömästi uskovat asioista pahimimman vaihtoehdon ja keksivät kaikenlaisia älyttömiä tarinoita, jotka muistuttavat foliohattujen salaliittoteorioita. Välillä tulee suorastaan fyysisesti paha olla, kun näitä juttuja lukee.
 
vierailija
Luojan kiitos täällä on ainakin muutama, jotka otti puheeksi tämän järkyttävän yksittäisten fanien stalkkaamisen ja misogynian, joka paistaa avaruuteen asti. Haloo siis oikeesti. Tää on samaa trendiä, joka näkyy ihan missä vaan keskusteluissa tai somessa. On pelottavan paljon ihmisiä, jotka välittömästi uskovat asioista pahimimman vaihtoehdon ja keksivät kaikenlaisia älyttömiä tarinoita, jotka muistuttavat foliohattujen salaliittoteorioita. Välillä tulee suorastaan fyysisesti paha olla, kun näitä juttuja lukee.
Kyseessä on tässä tapauksessa ihan selvästi sama trolli, joka mellastanut vauvalla viimeisen viikon ja joka asian ekana sinne toi. Kateellinen naisten ulkonäöstä ja katkera Käärijälle jostain, joten tuuttaa järkyttävää paskaa joka ikiselle palstalle. On selvästi avun tarpeessa.
 
vierailija
Mun mielestä taas ei voi ihmisen ulkonäön tai instaprofiilin perusteella päätellä millainen fani hän on. Hän seuraa kuitenkin crewta niin kyllä ne taitaa artistin ohella kiinnostaa.
Ei
onko täällä nyt vaan ihmisille niin vaikeaa hyväksyä että noin kauniit naiset voi olla Käärijän faneja?
Ei sais sanoa mutta ehkä jos on tottunut niihin perus eturiviläisiin vähän enemmän ”vaihtoehtolookilla” varustettuun porukkaan niin menee Krewllakin pasmat sekaisin kun tollaiset daamit on siellä bäkkärin ovella silmät sydäminä
Onhan k:lla tosi kauniita faneja sentään muutenkin, mutta kieltämättä tämä virheettömäksi hiottu tyyli on aika erilaista kuin keikoilla ehkä tavallisesti näkyy.

Musta oli upea sen toisen vihreä korsetti (?) mikä sillä oli keikalla päällä!
 
vierailija
Se pikkutyttöhän oli vielä oikein kunnon stalkkeri , videolla kuuluu kun äiti sanoo että ovat kiertäneet kaikki helsingin hotellit etsimässä niitä. Söpöyden perusteella sekin tuon kokemuksen sai.
Jos olisi ollut pelkkä äiti, se olisi saanut hirveästi paskaa niskaan, mutta kun se oli tyttö jonka stalkkauksen äiti mahdollisti, koko juttu onkin söpö.
 
vierailija
Saattaa tuntua epäreilulta, mutta erityiskauniit nuoret naiset nyt vaan usein saavat erityiskohtelua ja erityismahdollisuuksia.

Janilla uskon olevan tyttöystävän, kauniin sellaisen, mutta vähän erityylisen kuin nämä kroaatit.
Minua ei haittaa ainakaan yhtään, jos jollain Nace tai Jan on tyttöystävät, ne on epäkiintoisimpia joksuista muutenkin ja vaikuttaa hetskuilta, Jance on teatteria faneille ei mitään seksuaalista juttua.
 
vierailija
Minua ei haittaa ainakaan yhtään, jos jollain Nace tai Jan on tyttöystävät, ne on epäkiintoisimpia joksuista muutenkin ja vaikuttaa hetskuilta, Jance on teatteria faneille ei mitään seksuaalista juttua.
Sinä taas. Ja shippeihin ei muutenkaan mitkään kumppanit edes vaikuta. Kyllä se Jance shippaus jatkuu ihan niin kuin jatkui senkin jälkeen, kun Nacella todettiin olevan tyttöystävä
 
vierailija
Käärijä voi aivan hyvin voinut tehdä vaikutuksen minkälaiseen ja näköiseen ihmiseen tahansa. Se vihreäkorsettinen muuten seuraa myös jotain daltons fanitiliä. Hän vaikuttaa ihan vaan fanilta. Ties vaikka shippaisi myös. :) Seuraa Eurovision-tiliä myös.
 

Yhteistyössä