The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
oli tietty kurkannu sun pöksyjen koon:whistle:
Ei naisen mitat mikään hirvee salamysteeri ole. Ikä sit voi ollakin, koska sitä ei parane kysyä. Jotkut on jopa kakssataanelkytvuotiaita noita- akkoja, mut se paljastuu vain jos itte kertovat.

Anteeksi, en o kerinny ketjua lukemaan, kun pikkuliskoni aikaisti suunnitelmiaan ja haki mut uudelle kämpälleen hieman puolenpäivän jälkeen. Lopettelin hommat tältä päivää, ni ny on aikaa ennen nukahtamista. En mä täältä poiskaan pääse.

Mut luinko oikein, et Tinkuliini murehtis muutamaa kiloa?

Tarttisko meikäläisen murehtia pituudesta puuttuvaa vaaksaa, muskeleita joita en kaipaa, pälvikaljua johon joskus laitan tatuointina ruohonleikkurin, tai komeaa vaivalla kehonrakennettua kaljamasuani?

Herranjestas kun murehdittavaa riittäis.

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29798711:
Jos ei menuun hinnalla ole niin väliä menisin itse Gaijiniin ja ottaisin sen maistelumenuun :p.
Piti käyvä heti niitten sivulla kurkkaamassa, ja olipa kieltämättä hintava. Vaikka siis tosi herkullisen näköinen. Jääköön tuo paikka odottamaan parempia aikoja :D

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29798711:
Jos ei menuun hinnalla ole niin väliä menisin itse Gaijiniin ja ottaisin sen maistelumenuun :p.
No vähän sillä periaatteella tosiaan mennään, ettei hintaa katsota, tokikaan, en mä kyllä yli 100€ pelkästä maistelumenusta maksa, siinä menee mun kipuraja, kun kuitenkin juomat tulee vielä tohon päälle. Gaijin kyllä olis, mutta sitte Björkiltä aukes se Bronda, näytti olevan hyvä maistelumenu sielläkin, sit olis vielä postres, niillä on Michelin tähti ja vaikutti hyviltä ruoilta. Sitte taas Chef&sommelier tekis luomua ja käyttää Reilun kaupan aineksia. Vaikeeta :D Mut pakko olis päättää, että saa tehtyä ajoissa pöytävarauksen..

Naureskelin just, että pari vuotta sitten mietittiin onko rahaa mennä mäkkäriin syomään ja nyt pähkäillään, mihin huippuraflaan mentäis. niin se elämä heittelee.

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29798908:
Tarvitseeko Ylhäisyytenne apua kenties :xmas:.
apu on aina tervetullutta. Se takametsien mies joskus menneenä kesänä lupasi avuksi tulla, olisi vähän trimmannut ja raivannut tuolla puutahassa ja tarjonnut ratsastusretken korskuvalla orhella, vaan ei näkynyt ei.

kahvikirahvi
Vastaan tinku huomenna sun yyveehen kun pääsen koneelle, en tällä kännyllä jaksa sählätä.

Otin sittenkin vielä leipää, kupuravittuna on sit hyvä nukahtaa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä