Katoin aikasemmin pätkän, mutta nyt muuta. Oli kiinnostava, ja sehän on kokonaisen vuorokauden kattava.Katsooko kukaan Teemalta Jerusalem dokkaria? Aika mielenkiintoinen.
Katoin aikasemmin pätkän, mutta nyt muuta. Oli kiinnostava, ja sehän on kokonaisen vuorokauden kattava.Katsooko kukaan Teemalta Jerusalem dokkaria? Aika mielenkiintoinen.
Kirjeistä puheen ollen, niin kyllä Mr Mytty ilahtui kovasti, kun lähetin sille kortin ja villasukat. Vaikka en rakkaudesta runoillut, kun en oikein semmosta harrasta. Niin villasukkalahja välitti lämpimät tunteet riittävän hyvin :heart:
Siehän varsinainen lemmen lirkuttelija olet :heart:.Kirjeistä puheen ollen, niin kyllä Mr Mytty ilahtui kovasti, kun lähetin sille kortin ja villasukat. Vaikka en rakkaudesta runoillut, kun en oikein semmosta harrasta. Niin villasukkalahja välitti lämpimät tunteet riittävän hyvin :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29798604:Siehän varsinainen lemmen lirkuttelija olet :heart:.
HY Ihkunen :kiss:Ja joo, nukkumaan menos...kuhan pysähdyin vielä teijän jutut tsekkaamaan
Nappaan muutaman virtuaalisipsin ohikulkiessani, ei oikeita oikeen paranis syödä.
Tinku, äläpä muutamasta kilosta välitä. Voisin vaihtaa kroppaa siun kans ihan millon vaan, on taatusti parempi ku tää oma..
HY kaikki ja KU!!
kyllä mää vähän stressaan niistä....Ja joo, nukkumaan menos...kuhan pysähdyin vielä teijän jutut tsekkaamaan
Nappaan muutaman virtuaalisipsin ohikulkiessani, ei oikeita oikeen paranis syödä.
Tinku, äläpä muutamasta kilosta välitä. Voisin vaihtaa kroppaa siun kans ihan millon vaan, on taatusti parempi ku tää oma..
HY kaikki ja KU!!
Jos ei menuun hinnalla ole niin väliä menisin itse Gaijiniin ja ottaisin sen maistelumenuun .Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29798660:Morjesta pöytää Vähän parempi oli, kävin äitillä saunomassa ja sovin treffit kuukauden päähän vanhan luokkakaverin kanssa, ihan mahtavaa Mulla on vaan yks propleema. Helsingissä on ihan liikaa hyviä ja hienoja ravintoloita, enkä osaa päättää, että mihi me mentäs niistä syömään. Gaijin, Bronda, Olo, luomo jne.. Vaikka muille jakaa. Kellään täällä suosituksia?
Osaa ne miehetkin. Miulle yksi mies toi kerran sateenkestävät ulkoiluhousut . Hän oli ajatellut, että tarvitsen sellaiset kun ulkoilen säällä kuin säällä. Ihana lahja oli miun mielestä :heart:.no niimpä, osa naisista ei jää odottelemaan vaan toimii itse
osas sentäs tuoda oikeen kokoset? mä en tiedä kumpi olis kamalampaa..saada liian iso vaate=mies pitää mua läskinä vai liian pieni=mä oon läski ja mieskin huomaa sen siinä vaiheessa...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29798736:Osaa ne miehetkin. Miulle yksi mies toi kerran sateenkestävät ulkoiluhousut . Hän oli ajatellut, että tarvitsen sellaiset kun ulkoilen säällä kuin säällä. Ihana lahja oli miun mielestä :heart:.
:wave:Iltaa.
Oli vielä ihan oikean kokoisetkin .osas sentäs tuoda oikeen kokoset? mä en tiedä kumpi olis kamalampaa..saada liian iso vaate=mies pitää mua läskinä vai liian pieni=mä oon läski ja mieskin huomaa sen siinä vaiheessa...
Rinsessa :kiss:.Iltaa.
oli tietty kurkannu sun pöksyjen koonAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29798787:Oli vielä ihan oikean kokoisetkin .
Enemmänkin tarkkaan mittaillut Kyöpeliä joitakin kertojaoli tietty kurkannu sun pöksyjen koon
UUuuuuAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29798802:Enemmänkin tarkkaan mittaillut Kyöpeliä joitakin kertoja
Sanoisin piano, mut jos ei lelusta puhuta niin painosta uupuu pikkuisen.Arvoitus: mikä painaa 150kg, sanoo siirrettäessä riiks rääks ja tekee Maikin kodittomaksi?
mulla taas mikään uni tule,ensviikolla pitää ruvet korjaamaan rytmiä taas oikeeseen suuntaan tai ainakin yrittää.tietää jo valmiiks et sit eka päivä töissä meneekin nuokkuessa.Hitto, nukahdin taas puolikasta nukuttaessa. Heräsin pari kertaa kun se vielä höpötteli jotain ennen nukahtamistaan. Töttöröö. Päivän vika rööki ja käyn sit takas sänkyyn odottelemaan aamua.
Onneksi on vielä vapaapäiviä edessä eikä tarvitse herätä aikaisin .mulla taas mikään uni tule,ensviikolla pitää ruvet korjaamaan rytmiä taas oikeeseen suuntaan tai ainakin yrittää.tietää jo valmiiks et sit eka päivä töissä meneekin nuokkuessa.