Miksi nainen antaa pillua ekalla kerralla?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
miksipä ei
Mä nautin kyllä yhdynnästä todella paljon enemmän kuin suuseksistä. :) Joten todellakin harrastan seksiä heti ekoilla treffeillä. Nautin yhdynnästä ja sitä tekee joka päivä mieli. Suuseksiä ei tekee mieli muutaman kerran vuodessa.

"ööööö"
Ap:lla on vähän oudot käsitykset. Suurin osa naisistahan nauttii yhdynnästä ja osa saa orgasmin pelkästään siitä. Kaikki toki eivät saa orgasmia pelkästään yhdyntäliikkeiden ansiosta vaan tarvitsevat myös klitoriksen hyväilyä. Ja kyllä voi harrastaa suuseksiä myös ekallakin kerralla, onhan niitä suuseksisuojiakin :D

iu
Joo mutta parempi olisi jos luovut koko rimasta, hauskempaa kaikille. Otat uuden tuttavuuden avoimesti yksilönä.
Siitä on hauskuus kaukana, jos toinen a) ei ehdi tulla ulos housuistaan ennen kuin tulee b) tulee reisille c) ei saa sisään d) on tajuton lahna e) on outo tai pelottava f) rynkyttää niin että sattuu g) you name it.

Eli totta helvetissä nyt jokin rima pitää olla, tai ei oo kivaa kellään. (Mihin noista muuten kuulut, vai tunnetko useammankin kohdista omaksesi?)

• Tykkää
Reactions: Alfa Lyrae
Alkuperäinen kirjoittaja ajattelennäin;29797462:
Ethän sä tajua raukka yhden yön jutuista yhtään mitään. Millaiseksi sä tuon yhden yön juttu -tilanteen oikein mahdat kuvitella? Ja sen riman? Aitajuoksurimaksi vai?

Totta helvetissä nyt joku rima on ylitettävä, vähintään pitää molempien olla toistensa mielestä pantavia. Muuten ei katsos paneta.
Toki. Mä puhunkin siitä että ei se panetus katso yhtään kokemuksen määrään välttämättä. Kokematonkin mies tai nainen voi olla haluttava ja näin toiseen pitäisikin suhtautua, ei pakottaa häntä johonkin omaan muottiin. Kokemus saa olla mitä vaan väliltä 0-100, ei lähdetä tuomitsemaan pinnallisesti.

No jos vaikka haluttaa?

Mua kummastuttaa tässä(kin) ketjussa vallitseva orgasmikeskeinen asenne, että jos nainen ei saa orgasmia seksin aikana, niin seksi olisi jotenkin turhaa.
Mä ainakin nautin siitä "matkasta" täysin rinnoin, vaikka orgasmi jäisikin saamatta.
Ja ennen kuin joku tulee väittämään, ettei seksi ts. se "matka" voi olla hyvä uunituoreen tuttavuuden kanssa, niin kylläpä voi.
Siinähän sitä seksin aikana tutustuu lisää, ei seksin tarvitse olla jotain hiljaista rynkytystä.

"hmh"
En mielestäni. Seksi on niin paljon muutakin mulle. Pidän hyvin laajasti seksuaalisuudesta. Pelkkä yhdyntä on lopulta osa kokonaisuutta.
Joo joo. "Seksuaalisuus" on sulle sitä että esittelet silareitasi ja heilauttelet pitkää tukkaa poikasille, ja kuvittelet miten kaikki katsoo sua. Ei tarvi tehdä opintoja loppuun eikä elää arkea. Mielellään jos kosketellaan niin sillai esteettisesti. Suuri hyväksynnän tarve on.

Voi tyttöstä. Mutta kyllä se siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja miksipä ei;29797466:
Mä nautin kyllä yhdynnästä todella paljon enemmän kuin suuseksistä. :) Joten todellakin harrastan seksiä heti ekoilla treffeillä. Nautin yhdynnästä ja sitä tekee joka päivä mieli. Suuseksiä ei tekee mieli muutaman kerran vuodessa.
Eikös se suuseksikin ole seksiä? Onhan herkkutattikin tatti ;)

Alkuperäiseen aiheeseen, että sellaisella naisella varmaan halut sillä tasolla, että haluavat heti seksiä. Mie veikkaan, et tällasissa tapauksissa mieskin sitä haluaa ensimmäisellä kerralla :)

ajattelennäin
Toki. Mä puhunkin siitä että ei se panetus katso yhtään kokemuksen määrään välttämättä. Kokematonkin mies tai nainen voi olla haluttava ja näin toiseen pitäisikin suhtautua, ei pakottaa häntä johonkin omaan muottiin. Kokemus saa olla mitä vaan väliltä 0-100, ei lähdetä tuomitsemaan pinnallisesti.
Liittyi taas asiaan kuin pyrstö kottikärryyn.

Yhdyntä ja orgasmit ovat pääasia seksissä. Ilman niitä ei voi olla.

Yhden illan jutuissa miehessä pitää olla sitä jotakin. Myös ulkonäöllisesti. Tämä siis oli silloin kun en ollut parisuhteessa.

ajattelennäin
Yhdyntä ja orgasmit ovat pääasia seksissä. Ilman niitä ei voi olla.

Yhden illan jutuissa miehessä pitää olla sitä jotakin. Myös ulkonäöllisesti. Tämä siis oli silloin kun en ollut parisuhteessa.
Tämän allekirjoitan.

Parisuhteessa ollessani en ole koskaan pettänyt kumppaniani. Mutta parisuhteiden välillä on kyllä tullut näitä yhdenillanjuttuja harrastettua.

ajattelennäin
Kyllä, jos haluttava kumppani voi olla kokematon.
Onko täällä nyt joku sitten väittänyt että kokematon ei voisi olla haluttava? Paitsi sinä, joka pidät tätä jonkinlaisena oletusargumenttina; siksikö että et ole itse vielä pukille päässyt?

Sinänsä kokemattomuus ei välttämättä ole mikään varsinainen houkutinkaan. Ja nelikymppinen kokematon voi olla aika ällö juttu. Noin muutenkin.

"niinpä"
No jos vaikka haluttaa?

Mua kummastuttaa tässä(kin) ketjussa vallitseva orgasmikeskeinen asenne, että jos nainen ei saa orgasmia seksin aikana, niin seksi olisi jotenkin turhaa.
Mä ainakin nautin siitä "matkasta" täysin rinnoin, vaikka orgasmi jäisikin saamatta.
Ja ennen kuin joku tulee väittämään, ettei seksi ts. se "matka" voi olla hyvä uunituoreen tuttavuuden kanssa, niin kylläpä voi.
Siinähän sitä seksin aikana tutustuu lisää, ei seksin tarvitse olla jotain hiljaista rynkytystä.
Totta. Jo pelkästään yhdyntä tuntuu niin ihanalta, että sitä haluaa jo pelkästään sen takia miltä se tuntuu. Orgasmi on sitten piste i:n päälle.

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
"outoa"
Siis miten tässä keskutelussa on sellainen käistys ettei nainen nauttisi yhdynnäsät? Tottakai nauttii. Sehän on just seksissä parasta kun tuntee miehen liikkeet sisällään ja penis osuu nautinnollisiin kohtiin. Itse en tyydytä ilman yhdyntää.

katsos kun
[QUOTE="outoa";29797542]Siis miten tässä keskutelussa on sellainen käistys ettei nainen nauttisi yhdynnäsät? Tottakai nauttii. Sehän on just seksissä parasta kun tuntee miehen liikkeet sisällään ja penis osuu nautinnollisiin kohtiin. Itse en tyydytä ilman yhdyntää.[/QUOTE]

Täällä on näitä nättiläisiä, jotka ei nauti yhdynnästä, vaan esillä olosta. Oman vammansa vuoksi on sitten siis vaikea ymmärtää että muut naiset voisi nauttia.

Alkuperäinen kirjoittaja ajattelennäin;29797529:
Onko täällä nyt joku sitten väittänyt että kokematon ei voisi olla haluttava? Paitsi sinä, joka pidät tätä jonkinlaisena oletusargumenttina; siksikö että et ole itse vielä pukille päässyt?

Sinänsä kokemattomuus ei välttämättä ole mikään varsinainen houkutinkaan. Ja nelikymppinen kokematon voi olla aika ällö juttu. Noin muutenkin.
Ymmärsin iulta ja AL:lta että kumppanin pitäisi naisen joku rima ylittää kokemuksessa, aina. Hyvä jos sinä näet asian muuten.

Kokematon voi olla hyvä asia, ja monelle naiselle näin on miehestä yleisesti. Ehkä yhden yön jutussa eri, mutta siinäkin varmaan moni nainen osaa antaa anteeksi esimerkiksi, jos mies ei käytä munaansa hyvin mutta on taitava kieleltään, tms. Pointtini oli, että meidän suomalaisten pitäisi enemmän unohtaa taitokysymykset tuossa, ja yleensäkin. Ja siirtyä kohti erotisoituneempaa, avoimempaa kulttuuria kokonaisuutena. Nimittäin ei seksi rakettitiedettä ole siinä kuin muutkaan, mutta siitä voi tulla sellaista jos joka paikasta luodaan paineita että pitää olla osaava. Sukupuolesta riippumatta. Musta tää on ihan tolkullinen näkemys ja monen pohtima.

Mielestäni voi olla mahdollista, että henkilö on minkä ikäinen vaan lain puitteissa, kokematon ja silti haluttava/ihana, kaunis/komea, jne.

"hmh"
Ymmärsin iulta ja AL:lta että kumppanin pitäisi naisen joku rima ylittää kokemuksessa, aina. Hyvä jos sinä näet asian muuten.

Kokematon voi olla hyvä asia, ja monelle naiselle näin on miehestä yleisesti. Ehkä yhden yön jutussa eri, mutta siinäkin varmaan moni nainen osaa antaa anteeksi esimerkiksi, jos mies ei käytä munaansa hyvin mutta on taitava kieleltään, tms. Pointtini oli, että meidän suomalaisten pitäisi enemmän unohtaa taitokysymykset tuossa, ja yleensäkin. Ja siirtyä kohti erotisoituneempaa, avoimempaa kulttuuria kokonaisuutena. Nimittäin ei seksi rakettitiedettä ole siinä kuin muutkaan, mutta siitä voi tulla sellaista jos joka paikasta luodaan paineita että pitää olla osaava. Sukupuolesta riippumatta. Musta tää on ihan tolkullinen näkemys ja monen pohtima.

Mielestäni voi olla mahdollista, että henkilö on minkä ikäinen vaan lain puitteissa, kokematon ja silti haluttava/ihana, kaunis/komea, jne.
Voi tytteli. Kuukkeloippas vaikka sana feromoni.

Ehkä vielä pääset päästämään sen mormonipojusi neitsyydestään. Kun niin tekee mieli.

Yhteistyössä