Ilmeisesti monen päänsisäisen äänen Paavola / tosihuolestunut / "Jörgen" / "jerkku" /student / elisan / "Vieras." ei päässyt koskaan ulos asunnostaan.
Jos tässä joku on hörhö niin Katri-Helena.Viestej
Toi hörhö hihhuli väittää niitä riivaajiksi. Kuka tietäis tähä totuuden. Mitä ne on ihan oikeesti ne henget?
Ei kuolleet omaiset riivaajia olekaan.Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29786439:Ei toi kirjottaja tiedä sen enempää mitä henget on kuin kukaan muukaan.
Mä ajattelen (ja olen kokenut) että kuollut ihminen voi käydä jonkin aikaa läheistensä luona kuoleman jälkeen. En kutsuis ainakaan kuolleita läheisiä riivaajiksi.
Raamatunkin mukaan kuoleman jälkeen on elämää, peräti ihan iankaikkinen elämä ja myöskin kadotus sille porukalle joka sen kadotuksen iankaikkiseksi osakseen tässä nykymuotoisessa elinmuodossamme valitsi.Lukekaapas Eben Alexander Totuus Taivaasta, niin viisastutte. =)
Ihan lyhyesti, kuoleman jälkeen on elämää.
Kuten jo kirjoitin, luepas se Totuut Taivaasta, niin viisastuisit!Alkuperäinen kirjoittaja nääsnääsnääs;29790506:Raamatunkin mukaan kuoleman jälkeen on elämää, peräti ihan iankaikkinen elämä ja myöskin kadotus sille porukalle joka sen kadotuksen iankaikkiseksi osakseen tässä nykymuotoisessa elinmuodossamme valitsi.
Eivät ole aitoja sen enempää kuin Raamattu olisi Jumalan sanaa.
Ihmisen mielikuvitus voi todellakin teettää niin aidon tuntuisia juttuja, että ihminen itse pitää niitä totena. Tässä tilanteessa siis viestit ovat aitoja Katri-Helenalle, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että ne kuitenkin ovat mielikuvituksen tuotteita = eivät todellisuudessa aitoja. Mutta lohtuahan ihminen voi mielikuvituksestaan saada, se on ihan totta, ja voi olla joillekin jopa hyvä asia.Data, kyllä nyt olen eri mieltä. Kenelle viestit ovat aitoja? Ihan takuulla ovat aitoja Katri-Helenalle!
Riittää kun lukee Raamatun, siinä on tyhjentävästi selitetty nämä asiat. Kantsisi Katri-Helenankin lukea Raamattua.Kuten jo kirjoitin, luepas se Totuut Taivaasta, niin viisastuisit!
Ja sitten ei muuta kuin todisteet kehiin että noin on miten väität.Eivät ole aitoja sen enempää kuin Raamattu olisi Jumalan sanaa.
Aitous täytyy todistaa, muutoinhanJa sitten ei muuta kuin todisteet kehiin että noin on miten väität.