Onko Katri-Helenan tuonpuoleiset viestit aitoja?

• Viestiketjun aloittaja tosihuolestunut
  • Ensimmäinen viesti
kutri-heluna
Viestej

Toi hörhö hihhuli väittää niitä riivaajiksi. Kuka tietäis tähä totuuden. Mitä ne on ihan oikeesti ne henget?
Jos tässä joku on hörhö niin Katri-Helena.

Oikeasti, jos viestejä tuonpuoleisesta tulee niin Raamatun mukaan kyseessä on demonihenget sillä kuolleet itse eivät ole tilassa jossa voisivat viestitellä.

Ja jos uskoo viesteihin niin missä muka on kynnys ja miksi olisi kynnys uskoa myös demonihenkimaailman olemassaoloon?
Onko "viestit tuonpuoleisesta" muka loogista älyllistä kamaa, mutta demonihenget lapsellista satua ja hörhöjen uskomuksia?

nääsnääsnääs
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29786439:
Ei toi kirjottaja tiedä sen enempää mitä henget on kuin kukaan muukaan.
Mä ajattelen (ja olen kokenut) että kuollut ihminen voi käydä jonkin aikaa läheistensä luona kuoleman jälkeen. En kutsuis ainakaan kuolleita läheisiä riivaajiksi.
Ei kuolleet omaiset riivaajia olekaan.

Riivaaja on yhtä kuin demoni, joka siis on yliluonnollinen henkiolento joka tekeytyy kuolleeksi omaiseksi meedioiden manatessa näitä henkiä esiin. Kuolleet omaiset eivät Raamatun mukaan vieraile kenenkään luona, vaikka itsekin tiedän ihmisillä olevan monenlaisia "kokemuksia" siitä että vierailevat. Jotain muuta porukkaa nämä vierailijat ovat.

Katri-Helenan henkisestä tilasta on kyllä syytä olla huolissaan, vähemmästäkin on ihmisiä joutunut hoitoon.

viaras
Alkuperäinen kirjoittaja nääsnääsnääs;29790506:
Raamatunkin mukaan kuoleman jälkeen on elämää, peräti ihan iankaikkinen elämä ja myöskin kadotus sille porukalle joka sen kadotuksen iankaikkiseksi osakseen tässä nykymuotoisessa elinmuodossamme valitsi.
Kuten jo kirjoitin, luepas se Totuut Taivaasta, niin viisastuisit!

"sipsi"
[QUOTE="Kaisla";29786295]No ne on hänelle aitoja. Ne ehkä lohduttavat häntä ja auttavat jaksamaan. Oli ne aitoja tai ei niin se ei oikeastaan ole tärkeää.[/QUOTE]

Juuri näin minäkin ajattelen. Miksi tällaisia asioita edes täytyy kyseenalaistaa?

viaras
[QUOTE="Merri";29791527]Voi olla aitoja, mutta mistä lähteestä ??? Jos tuo Eben oli se lääkäri, joka kävi taivaassa, niin ei menneet ihan Raamatun mukaan ne jutut!![/QUOTE]

Onkohan Raamatussa väärää tietoa? Mitäs luulet?

virvatuli
Data, kyllä nyt olen eri mieltä. Kenelle viestit ovat aitoja? Ihan takuulla ovat aitoja Katri-Helenalle!
Ihmisen mielikuvitus voi todellakin teettää niin aidon tuntuisia juttuja, että ihminen itse pitää niitä totena. Tässä tilanteessa siis viestit ovat aitoja Katri-Helenalle, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että ne kuitenkin ovat mielikuvituksen tuotteita = eivät todellisuudessa aitoja. Mutta lohtuahan ihminen voi mielikuvituksestaan saada, se on ihan totta, ja voi olla joillekin jopa hyvä asia.

näin
Kuolleisiin ei voi saada yhteyttä, mutta heidän jättämään energiajälkeen voi. Siitä tulee vastaukset. Sellasta tietoa, jonka se ihminen kuollessaan tiesi. Lisäksi jotain ympäripyöreitä kliseitä, kuten "täälä on hyvä olla". Mitään uutta (vainajan näkökulmasta) tietoa ei voi saada sitä kautta.

Yhteistyössä