Onko Katri-Helenan tuonpuoleiset viestit aitoja?

• Viestiketjun aloittaja tosihuolestunut
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta Paavola. Toivottavasti päiväsi on mukava. Nyt kannattaa pistää netti kiinni ja mennä ulos jos vain mahdollista. Kevät tulla jyskyttää ja sielulle on hyväksi antaa sen tuulettua ihan ulkoilmassa. Sinun, minun ja muidenkin :) Huomasin eilen, että kadunvarret on täynnä leskenlehtiä. Ne on muuten minun lempikukkia.

Eli kaikki kynnelle kykenevät ulos nyt! Kirsi Kunnaksen sanoin:

Kun leskenlehti ilmestyy
on siihen hyvä syy:

painotuore lehtinen
kertoo meille uutisen
ja otsikoi sen huolella:
OLLAAN KESÄN PUOLELLA!

• Tykkää
Reactions: kepsis
Ei toi kirjottaja tiedä sen enempää mitä henget on kuin kukaan muukaan.
Mä ajattelen (ja olen kokenut) että kuollut ihminen voi käydä jonkin aikaa läheistensä luona kuoleman jälkeen. En kutsuis ainakaan kuolleita läheisiä riivaajiksi.

TheT
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29786439:
.
Mä ajattelen (ja olen kokenut) että kuollut ihminen voi käydä jonkin aikaa läheistensä luona kuoleman jälkeen. En kutsuis ainakaan kuolleita läheisiä riivaajiksi.
Samanlaisia kokemuksia mulla ja lähipiirissä myös.

• Tykkää
Reactions: nisäkäs
TheT
[QUOTE="Jörgen";29786512]Petosta. Kuollut omainen ei tule enää takaisin.[/QUOTE]

Ei tietenkään tule varsinaisesti takaisin, mutta hänen läsnäolonsa voi aistia.

Jos se on sinusta petosta, niin se kertoo vain siitä, ettet ole sellaista kokenut. Aika moni on.

ei taatusti
En tiedä pitäisikö huuhaahan uskovia ihmisiä sääliä vai pitäisikö heille nauraa. Tälläkin palstalla pyörii porukkaa jotka uskovat horoskooppeihin, enneuniin, näkyihin ja ties mihin yliluonnollisiin tuntemuksiin. Tuntuu olevan niin että mitä heikkoitsetuntoisempi facebookista hyväksyntänsä hakeva mamma on kyseessä, sitä todennäköisempää on että uskoo johonkin hölynpölyyn mutta on toki näköjään ns. menestyneitäkin ihmisiä joiden pää vain menee sekaisin.

"Jos uskalsi kuunnella,
kuuli pimeän puhetta,
eikä se kuiskinut enää
lohdun sanoja."
CMX: Ei yksikään

Sinällään tuuria Katri Helenalla, että pimeys kuiskii hänelle vain sanan kerrallaan ja silloinkin vain erityiseen meditatiiviseen tilaan vajonneena. Jotkut kuulevat ääniä kaiken aikaa ja he tulisivat niistä hulluiksi, elleivät olisi jo.

Yhteistyössä