"sipsi"
Tuollainen toisen nimittely ja samalla mitalla vastaaminen on mielestäni, hmmm, tosi lapsellista... Itse en olisi kyllä vaivautunut vastaamaan moiseen mitään.
No en ole sanonut, MELKEIN aikuisia ovat kaikki jo. Sen vuoksi tässä nyt ei enää lähdetäkkään mihinkään oikeus-sotaan.Hmmm, menee jännäksi.
Aikaisemmin olet sanonut että kaikki miehesi lapset ovat jo aikuisia eikä miehesi ole heidän kanssaan juurikaan tekemisissä.
Sitä varmasti arvostavat. Mutta voisin väittää että tuota aloituksessakin mainittua touhua ei, ei äitinsä eikä teidänkään puolelta.Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29783452:Arvostavat, että yritämme sitä, että he voisivat tulla meillä käymään. Voisimmehan me kokonaan antaa olla koko exän ja odottaa että lapset täyttävät 18v, sekö olisi lapsille parempi?
Niin, no en muutakaan siihen hätään keksinyt. Ei nyt vain voi alkaa toisista mitään lastensuojeluilmoituksia tekemään, jos tälle ei olis laittanut jotain vastaan, niin se olisi tehnyt sen ilmoituksen ja jatkanut hommaa vielä eteenpäin. Nyt kun sille laittoi vastaan, niin luultavasti lopettaa hetkeksi, kunnes keksii jotain muuta.Sitä varmasti arvostavat. Mutta voisin väittää että tuota aloituksessakin mainittua touhua ei, ei äitinsä eikä teidänkään puolelta.
Niin, tai nyt sitten oikeasti teki sen ilmoituksen kun luuli että tekin olette tehneet...Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29783531:Niin, no en muutakaan siihen hätään keksinyt. Ei nyt vain voi alkaa toisista mitään lastensuojeluilmoituksia tekemään, jos tälle ei olis laittanut jotain vastaan, niin se olisi tehnyt sen ilmoituksen ja jatkanut hommaa vielä eteenpäin. Nyt kun sille laittoi vastaan, niin luultavasti lopettaa hetkeksi, kunnes keksii jotain muuta.
Mieluummin näinpäin, kuin että antais toisen vaan tehdä touhujaan.
Kohta kun meidän vauva syntyy ja tulee ristiäiset, silloin on varmaan seuraavan shown aika, kun yrittää kaikkensa ettei lapset pääsisi sisaruksensa ristiäisiin, koska se ei ole HÄNEN ja miehen lapsi, vaan minun ja miehen |O
Älä ota sitä show'na, en ite ainakaan oo jaksanut. Meillä vähän samaa ollut, mutta parempi kun ei lähde ottamaan niistä kaikista pulttia. Tai että purkaa niitä juttuja vaan keskenänsä.Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29783531:Niin, no en muutakaan siihen hätään keksinyt. Ei nyt vain voi alkaa toisista mitään lastensuojeluilmoituksia tekemään, jos tälle ei olis laittanut jotain vastaan, niin se olisi tehnyt sen ilmoituksen ja jatkanut hommaa vielä eteenpäin. Nyt kun sille laittoi vastaan, niin luultavasti lopettaa hetkeksi, kunnes keksii jotain muuta.
Mieluummin näinpäin, kuin että antais toisen vaan tehdä touhujaan.
Kohta kun meidän vauva syntyy ja tulee ristiäiset, silloin on varmaan seuraavan shown aika, kun yrittää kaikkensa ettei lapset pääsisi sisaruksensa ristiäisiin, koska se ei ole HÄNEN ja miehen lapsi, vaan minun ja miehen |O
Sitä odotellessa.Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29783592:Eli ei nyt enää tarvitsis olla koko ihmisen kanssa missään tekemisissä
Se on totta, mutta meillä nämä vaikuttavat ihan suoraan siihen, että näkeekö mies lapsiaan Tosi inhottavaa, kuitekin haluais niitä nähdä, mutta se edellyttää taas sitä että pitää sietää näitä juttuja. Esim nuo ristiäiset, saattaa yrittää kiristää lapsiaan ja meitä, siis molempia..Älä ota sitä show'na, en ite ainakaan oo jaksanut. Meillä vähän samaa ollut, mutta parempi kun ei lähde ottamaan niistä kaikista pulttia. Tai että purkaa niitä juttuja vaan keskenänsä.
Typerä akka! Kukaan tervejärkinen ei haluaisi toisen jämiä, saatikka kolmea lasta siihen päälle.Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29783346:En mä halua mitään kissatappeluita, en halua olla yhtään missään tekemisissä. Se on vain niiiiiin katkera, stalkkailee meidän asioita jatkuvasti. On yritetty ettei vastata mihinkään viesteihin, ei auta vaan pahenee. HÄN ei päässyt miehen kanssa naimisiin, HÄN ei ostanut miehen kanssa taloa, HÄN ei saanut lisää lapsia (mies ei halunnut lisää lapsia ) ja nyt joku toinen saa nämä asiat
Onko tullut koskaan mieleen, että ehkä hän ei vaan tykkää susta??Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29783703:Tilanne on jatkunut jo niin pitkään, että katkeruutta tämä on. Exää ottaa niin kovin päähän, ettei mies halunnut hänen kanssa niitä asioita, mutta haluaa jonkun muun kanssa. Mies ei ole hänen kanssaan, niin ei tarvitse lapsiakaan nähdä jne..
Jos minä lähtisin kuukaudeksi pois, niin lapset saisivat varmasti tulla miehen tykö ilomielin, exä olisi vain niin tyytyväinen, ettei mies ole minun kanssa.
Tää on jo niin älytöntä ettei ole tosikaan. Tekis varmaan aika hyvää tuolle exälle etsiä aivan uusi parisuhde, tehdä vaikka niitä lapsia lisää sille miehelle.. ainiin... alkaa ikä jo vähän painamaan kun on kaikki nämä vuodet kiusannut miestäni eikä ole siltä hommaltansa muita miehiä varmaan vilkaissutkaan |O
Ja mulla ei ole tässä tosiaan mitään mustasukkaisuutta tai pelkoa että mies rakastuisi tulisesti exäänsä taas uudelleen. Inhoaa koko naista, niin paljon tehnyt kaikkea paskaa meille
Miltä tuntuu kun vaimosi ei voi sietää eksääsi?Aika turhaa tuollainen valehtelu, varsinkaan tuollaisesta asiasta. Eri asia jos olisit sanonut että hän menisi ilmoituksen tehdessään liian pitkälle ja hakisitte lasten lähivanhemmuutta koska hän ei ole kykenevä tukemaan etävanhemman vanhuutta. Tuossa prosessissa taidetaan tehdä tutkimus molempien kodissa? Lisäksi tarkoittaisitte mitä sanoisitte.
Anteeksi kun jankkaan, mutta kysyn vielä, että:Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29783703:Tilanne on jatkunut jo niin pitkään, että katkeruutta tämä on. Exää ottaa niin kovin päähän, ettei mies halunnut hänen kanssa niitä asioita, mutta haluaa jonkun muun kanssa. Mies ei ole hänen kanssaan, niin ei tarvitse lapsiakaan nähdä jne..
Jos minä lähtisin kuukaudeksi pois, niin lapset saisivat varmasti tulla miehen tykö ilomielin, exä olisi vain niin tyytyväinen, ettei mies ole minun kanssa.
Tää on jo niin älytöntä ettei ole tosikaan. Tekis varmaan aika hyvää tuolle exälle etsiä aivan uusi parisuhde, tehdä vaikka niitä lapsia lisää sille miehelle.. ainiin... alkaa ikä jo vähän painamaan kun on kaikki nämä vuodet kiusannut miestäni eikä ole siltä hommaltansa muita miehiä varmaan vilkaissutkaan |O
Ja mulla ei ole tässä tosiaan mitään mustasukkaisuutta tai pelkoa että mies rakastuisi tulisesti exäänsä taas uudelleen. Inhoaa koko naista, niin paljon tehnyt kaikkea paskaa meille
En kyllä kysynyt tuota Pakkohan siinä sun exässä on hyvää olla, ainakin on yhteiset lapset jne. ja sitten nykyinen ei millään voi sietää, mustamaalaa jne. Voisin kuvitella, että tervepäiselle miehelle ei ole tämäkään osa helppo vai oletko lähtenyt mukaan tuohon mustamaalaamiseen?Kuuntelen ja lohdutan vaimoani sekä olen pahoillani että asia varjostaa hänen iloaan.