Voitko perustella? Se että naisia aina opetetaan olemaan varovaisia, ei vähennä raiskaajien lukumäärää. Voisitko kumota tämän väitteen?oon lähes varma että olet tossa kohdassa väärässä
Voitko perustella? Se että naisia aina opetetaan olemaan varovaisia, ei vähennä raiskaajien lukumäärää. Voisitko kumota tämän väitteen?oon lähes varma että olet tossa kohdassa väärässä
Ok. Mä en usko että naisen ymmärtäminen vaatii itsen naiselle mieluisuutta Se tuntuisi "teatterilta" liian pitkälle vietynä. Tykkään enemmän omasta vapaudesta kuin naisen pillin mukaan tanssimisesta.minä en nuista hienoista sanoista perusta mutta olis mukava oppia ymmärtämään naisia
ehkä se on (mulle) ylivoimanen tehtävä
Tuotakin pitää olla. Mutta auttaako se paljoa? Jos ajatellaan esimerkiksi nettihuijareita taikka varkaita, auttaako heidän valistamisensa?Potentiaalisten raiskaajien valistaminen auttaa vähentämään raiskauksia.
Musta tuo sun näkemys on eräänlaista nihilismiä. Hieman sama kuin yrittäisit poistaa pimeyden, vihan, tuskan, jne. maailmasta.Alkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;29769005:Ehkä sun mielestä, olethan ehkä mies. Minä kyllä toivon että satuloitten nuuskijat ja muut pimppikyylät pitävät mahdollisimman matalaa profiilia.
viestissä #192 sä puhuit vielä raiskauksien lukumäärästä ja mä kommentoin sitäVoitko perustella? Se että naisia aina opetetaan olemaan varovaisia, ei vähennä raiskaajien lukumäärää. Voisitko kumota tämän väitteen?
Ihan virallisista tilastoista tuo on tarkastettavissa.Alkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;29769017:Ei nojaudu sinun totuuden kiertäminenkään tosiseikkoihin.
Voitko perustella? Se että naisia aina opetetaan olemaan varovaisia, ei vähennä raiskaajien lukumäärää. Voisitko kumota tämän väitteen?
Ai. No sitä mä kyllä tarkoitin, siis raiskaajien määrää. Se oli mun pointti. Raiskaajien määrän väheneminenhän on kuitenkin se ihanteellinen suunta, eikä tarpeeksi varovaisten naisten. Whatever.viestissä #192 sä puhuit vielä raiskauksien lukumäärästä ja mä kommentoin sitä
älä käännä puhetta raiskaajien lukumäärään
Ja yksinkertaisin keino aloittaa on keskustelupalstoilla näissä ketjuissa raiskaajan tuomitseminen ja uhrin virheiden ruotimisen lopettaminen. Asenne, niinkuin olen jo sivulta yksi painottanut.Tuotakin pitää olla. Mutta auttaako se paljoa? Jos ajatellaan esimerkiksi nettihuijareita taikka varkaita, auttaako heidän valistamisensa?
Minusta tärkeintä olisi tehdä raiskauksista tuomittavampia. Valistuksen tulisi kohdistua lainkuuliaisiin jotta nämä tuomitsisivat teot rankemmin ja toivon mukaan lopulta myös rangaistukset kovenisivat.
Naisten sekä miesten tulisi karttaa ja halveksua raiskaajia ja hyväksikäyttäjiä ja näyttää toimillaan että sellainen käytös on pohjasakkaa. Jo pelkästään tyttöjen lääppimisestä tulisi tehdä tällä tavalla tuomittavaa vaikka se ei rikollista olekaan.
Kuinka joku nainen voi olla suhteessa sellaisen kanssa joka lääppii nuoria tyttöjä? Näyttäkää yleistä halveksuntaa tuollaisia kohtaan.
no vaihdetaan sinne #192seen näin jälestä sana "raiskaajien" niin sitten saatat hyvinkin olla oikeassaAi. No sitä mä kyllä tarkoitin, siis raiskaajien määrää. Se oli mun pointti. Raiskaajien määrän väheneminenhän on kuitenkin se ihanteellinen suunta, eikä tarpeeksi varovaisten naisten. Whatever.
Että naiset on yhtä kieroutuneita pervoja kuin miehet? Tuollasen tilaston on voinut laatia vain mies.Ihan virallisista tilastoista tuo on tarkastettavissa.
näinhän se järkimaailmassa menisi mutta me ollaan nyt naisten tunnemaailmassaTarvitsemme myös opastusta kuinka suojautua. Tuo metroesimerkki oli pätevä.
Sen sijaan että vastustaisit suojautumisen opastusta, voisit sen sijaan tuomita lisäksi raiskaajia ja kertoa kuinka heihin vaikutetaan. Nuo eivät sulje toisiaan pois.
En ole vastustanut suojautumisen opastusta. Olen kritisoinut sitä, että näissä keskusteluissa 99% keskitytään vain siihen ja uhrin syyllistämiseen.Tarvitsemme myös opastusta kuinka suojautua. Tuo metroesimerkki oli pätevä.
Sen sijaan että vastustaisit suojautumisen opastusta, voisit sen sijaan tuomita lisäksi raiskaajia ja kertoa kuinka heihin vaikutetaan. Nuo eivät sulje toisiaan pois.
Kannattaa tsekata Freud-niminen psykologiAlkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;29769058:Sulla on sitten tapana nuuskia kaikkea mikä on koskenut pimpulaa? Olitkos juuri sinä se joka haisteli naisia stockalla? Enpä sitten ihmettele tuota avointa pervoilua. Hyvä kuitenkin muistaa ettei se ole yleisten käytöstapojen mukaista ja siitä voi joku jopa loukkaantua.
Miksi sä koet tarpeelliseksi jauhaa tässä ketjussa sitä että sinä koet miehet epäinhimillisiksi pervoiksi?Alkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;29769063:Että naiset on yhtä kieroutuneita pervoja kuin miehet? Tuollasen tilaston on voinut laatia vain mies.
Uskomatonta paskaa.
Tämän ajatuksen mä kirjoitin jo ihan alussa. Tuomioiden kiristäminen vähentäisi raiskauksia.Tuotakin pitää olla. Mutta auttaako se paljoa? Jos ajatellaan esimerkiksi nettihuijareita taikka varkaita, auttaako heidän valistamisensa?
Minusta tärkeintä olisi tehdä raiskauksista tuomittavampia. Valistuksen tulisi kohdistua lainkuuliaisiin jotta nämä tuomitsisivat teot rankemmin ja toivon mukaan lopulta myös rangaistukset kovenisivat.
Naisten sekä miesten tulisi karttaa ja halveksua raiskaajia ja hyväksikäyttäjiä ja näyttää toimillaan että sellainen käytös on pohjasakkaa. Jo pelkästään tyttöjen lääppimisestä tulisi tehdä tällä tavalla tuomittavaa vaikka se ei rikollista olekaan.
Kuinka joku nainen voi olla suhteessa sellaisen kanssa joka lääppii nuoria tyttöjä? Näyttäkää yleistä halveksuntaa tuollaisia kohtaan.