Onks teidä miehet tälläsii? Mun mies sanoo kun me alotean rakastelee et sano sit ku mä saan tulla. sit ku mä sanon et nyt saa niin ukko tulee varman 5 sekunin sisällä. mä en ymmärä miten se ton tekee!!:O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Et ole ollut paikalla äidinkielentunneilla, näköjään.
Meillä ei mies hali orkasmia.
Voi hyvänen aika teitä naisia. Minkälaisiin miehiin te alistutte.
Miehen pitää nimenomaan ensin tyydyttää nainen. Sen jälkeen kun nainen on tyydytetty on miehen vuoro!
Juuri näin kun aloittaja kirjoitti.
(en ole muunlaisia miehiä tiennyt olevankaan, nytpä tiedän)
Ei ole kiirettä miehen laukeamisella. Miksi olisi?
En myöskään ymmärrä näitä "pano" -juttuja. Meillä kun ei panna, meillä rakastellaan.
Rakasteleminen on yhteinen nautinto. Parasta läheisyyttä, jota ilman jääneet kulkevat kadulla suupielet alaspäin. Uskokaa huviksenne.
Ikävää, että te nuoret ette ymmärrä näitä asioita. Ilmankos on naisia, jotka netissä valittavat etteivät ole ikinä orgasmia kokeneet. Sitä saa mitä tilaa. Ota panomies, se tyhjentää itsensä naiseen ja häipyy näköpiiristä.![]()
naistenkin olis syytä oppia hallitsemaan omia orgasmejaan
naistenkin olis syytä oppia hallitsemaan omia orgasmejaan
Kerro tarkemmin.
no jos miesten pitää osata niin eikös nyt tasa-arvon aikakautena naisten pitäis pystyä vähintäinkin samaan
vai myönnätkö että nainen sittenkin on se heikompi astia
Jotain pitää molempien osata. Pelkkään panemiseen ei tarvita paljo osaamisia.
no jos miesten pitää osata niin eikös nyt tasa-arvon aikakautena naisten pitäis pystyä vähintäinkin samaan
vai myönnätkö että nainen sittenkin on se heikompi astia
niimpä, naisenki pitää peräti osata mennä selälleen ja avata reidet
niimpä, naisenki pitää peräti osata mennä selälleen ja avata reidet
Eikö sun nainen muuta osaa kun heittäytyä selälleen ja leikkiä kuollutta?![]()