onko muita joilla mies pikku baarissa töissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olenko ainoa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olenko ainoa?

Vieras
mulla mies on, ja aina töiden jälkeen jää muutamalle oluelle jos on ollut aamuvuorossa.. iltavuorossa jos on niin kotona pakko ottaa muutama et saa rentouduttua ja nukahdettua.. raivostuttavaa!! tänäänki sen piti ottaa pari ku pääs kuudelta töistä ja tulla kotiin.. no me odoteltiin pojan kaa koko ilta ja sit ku soitin kysyäkseni kauan menee, ukko taas ihan lärvit! v.ituttaa tollane lupausten rikkominen, ja tätä tapahtuu tosi usein! olen sanonut asiasta mut tuntuu et sitä ei kiinnosta. se voi toisin sanoen jäädä joka aamuvuoron jälkeen ryypiskelee ku tietää et mä oon täällä pojan kanssa, itsellänihän ei tollasta mahista ole, enkä edes haluaisi. esim jumpan jälkeen voisin jäädä vetää lärvit, mut mä haluun kyl tulla kotiin. kaiken huippu et se on menossa huomenna aamuun ja sanoi puoltoista tuntia sit et lähtee kohta.. tiedän jo et se sen kohta on tosi monta tuntia.. olen niin surullinen tän asian suhteen kun sitä ei kiinnosta miltä minusta tuntuu :( toteaa vaan et me ravintolatyöntekijät ollaa tälläsii, pakko saada nollattua päivän kiireet!

Yhteistyössä