Teidän miehen orkasmin halinta?

naistenkin olis syytä oppia hallitsemaan omia orgasmejaan

Kyllä se nautintoa kasvattaa, kun nautintoa pitkittää. :) Tossa miehen orgasmin pidättelyssä on se pointti vaan, että yhdyntä yleensä loppuu siihen, kun mies laukeaa. Nainen voi tulla vaikka kuinka monta kertaa, ja pystyy silti jatkamaan. Vaikka onhan noita muitakin tapoja harrastaa seksiä, eipä sillä. Naiset monesti toivovat kumppaniltaan edes jonkinlaista kestävyyttä, että molemmat ehtisivät nauttia yhdynnästä.

Mutta ei, eipä tuo mies niin kone ole että ihan käskemällä tulisi.

Nainen saa orgasmin vain jos on iso muna tai Audi. Anaaliorgasmin nainen saa jos tuo kesken aktin kukkia pesten samalla pyykit ja ihastelee verhojen väriä.

Meikä on pian Audin käsirahan säästänyt, että kohta kajahtaa!

Aika karua tuollainen.
Sanonpa miehelle, että "nyt saa tulla!", kun kyllästyn nussimiseen :D :D Ai kauheaa! :D

Muuten kai ihan ok, että nainenkin saa, mutta että miehen pitää sitten ampua siemenet sisään vasta "kun" :D

Alkuperäinen kirjoittaja hyvänäin;29757123:
Mieheni kestää kyllä niin kauan, että minä ehdin saada ensin.

Näinhän miehen pitääkin kestää! Onhan se tosi noloa, jos ukko ruikkaa ennen kuin nainen on saanut yhtään mitään!

[QUOTE="Kiippari";29757153]Näinhän miehen pitääkin kestää! Onhan se tosi noloa, jos ukko ruikkaa ennen kuin nainen on saanut yhtään mitään![/QUOTE]

Siinähän se nainen saa munaa kokoajan kun mies nussii. Nainen voi syyttää ihan itseään jos ei osaa nauttia ja vaikka räplätä klitoristaan samalla. Perkele se miehen homma ole olla mikään aivoton panokone joka tekee töitä vielä omassa sängyssään. Helvetti ettei oo itsekkyydellä mitään rajaa kun jo määräillään toisen tulemisia. Loppuis lyhyeen meikäläisen nussimiset jos niitä alettaisiin kellottaa ja aikatauluttamaan. :)

Meillä minä olen se, joka pystyy tulla kun toinen sanoo että siltä tulee. Olen nainen ja tykkään silti pidätellä orgasmi koska olen epätyypillisesti kertalaukeava. Paras onkin se tunne, että meinaa koko ajan tulla. Osaan hyvin hallita milloin annan sen tulla loppuun asti.

no mites sä tuon teet? Jos meinaa tulla orkut niin teet mitä? Jos mies on panemassa eikä heti hiljennä? Ja totta, se on kivointa myös masturboinnissa kun meinaa tulla ja sit vain rauhoittelee ihan hilkulle :)

Siinähän se nainen saa munaa kokoajan kun mies nussii. Nainen voi syyttää ihan itseään jos ei osaa nauttia ja vaikka räplätä klitoristaan samalla. Perkele se miehen homma ole olla mikään aivoton panokone joka tekee töitä vielä omassa sängyssään. Helvetti ettei oo itsekkyydellä mitään rajaa kun jo määräillään toisen tulemisia. Loppuis lyhyeen meikäläisen nussimiset jos niitä alettaisiin kellottaa ja aikatauluttamaan. :)

mä en nauti klitoriksen räpläämisestä. parin minuutin nussimista ei voi sanoa nussimiseksi.

[QUOTE="sara";29757297]no mites sä tuon teet? Jos meinaa tulla orkut niin teet mitä? Jos mies on panemassa eikä heti hiljennä? Ja totta, se on kivointa myös masturboinnissa kun meinaa tulla ja sit vain rauhoittelee ihan hilkulle :)[/QUOTE]

Kommunikoimalla. Miksi muuten juuri se mies panisi, enkä minä?

Siellä ilmeisesti semmoin puolen minuutin minimuna"panokone" itkupotkuraivarissa. :) Voi toista, ehkäpä se siitä vielä joskus iloksi muuttuu (mahdolliselle siipallesikin).

Siellä ilmeisesti semmoin puolen minuutin minimuna"panokone" itkupotkuraivarissa. :) Voi toista, ehkäpä se siitä vielä joskus iloksi muuttuu (mahdolliselle siipallesikin).

Ihan normaali kesto on täällä ja onneksi siippakin on muunlainen ihminen kuin luvanantaja tai kellottaja joka velvoittaa miestään ties mihin vain sillä olettamuksella että haaruksissa on karvalaukku.

Perinteinen palstamamma näyttää harrastavan seksiä sitten, että heittäytyy selälleen ja antaa miehelleen luvan panna kunnes toisin määrätään eli saa lopettaa. :laugh:

ohoh, palstalta löyty yks nainen jolla on hommat hallussa

Löytyy varmaan muitakin. Esileikki on kuitenkin tärkeää, että on tarpeeksi herkässä tilassa, mulle toimii miehen munan imentä hyvänä esileikkinä. Miehellä voi tietty sit olla hankaluuksia ettei tuu liika aikaisin, mutta harvoin niinkään käy ja useimmiten ehdin mukaan jos häneltä pääsee.

Harmi kun miehellä ei ole kavereita kelle tälläisellä naisella voisi kehuskella, eikä ne varman uskoisikaan.

Löytyy varmaan muitakin. Esileikki on kuitenkin tärkeää, että on tarpeeksi herkässä tilassa, mulle toimii miehen munan imentä hyvänä esileikkinä. Miehellä voi tietty sit olla hankaluuksia ettei tuu liika aikaisin, mutta harvoin niinkään käy ja useimmiten ehdin mukaan jos häneltä pääsee.

Harmi kun miehellä ei ole kavereita kelle tälläisellä naisella voisi kehuskella, eikä ne varman uskoisikaan.

Miehellä ei ole kavereita? WTF?

Perinteinen palstamamma näyttää harrastavan seksiä sitten, että heittäytyy selälleen ja antaa miehelleen luvan panna kunnes toisin määrätään eli saa lopettaa. :laugh:
Perinteinen Vierasmiess näyttää harrastavan seksiä siten, että tuikkaa vehkeensä kuivaan karvamunkkiin ja lykkii menemään (ne kaikki kaksi minuuttia), röyhtäisee, pieraisee ja kääntää kylkeä. Ja kumppanin vastuulla on sitten se oma nautinto, vaikkapa sitten sitä klitorista räpläämällä. :laugh:

[QUOTE="niin";29757467]tuskin on ainoa palstalainen. ehkä ei vain haluta kaikkea kertoa täällä.[/QUOTE]

Näin. Harvempi haluaa ihan mustalla nikillä profiloitua joksikin seksimammaksi. Leimat ei lähde.

Perinteinen Vierasmiess näyttää harrastavan seksiä siten, että tuikkaa vehkeensä kuivaan karvamunkkiin ja lykkii menemään (ne kaikki kaksi minuuttia), röyhtäisee, pieraisee ja kääntää kylkeä. Ja kumppanin vastuulla on sitten se oma nautinto, vaikkapa sitten sitä klitorista räpläämällä. :laugh:

Näyttää? millä perusteella? Senkö perusteella, että vastusta miehen valtuuttamista joksikin pano- tai sormetusorjaksi.

Saahan se mieskin siinä pillua, kun nussii. Miksi pitäisi siis laueta?

Minä en ainakaan saa mitään klitoriksen räpläämisestä. Onneksi minun mieheni kykenee antamaan minulle mahtavia g-pisteorgasmeja vehkeellään. Ikävämpi juttu sinulle, jos et naista kykene tyydyttämään.

Alkuperäinen kirjoittaja hyvänäin;29757633:
Saahan se mieskin siinä pillua, kun nussii. Miksi pitäisi siis laueta?

?? nyt meni ohi... No siksi kun se tuntuu mukavalta ja panemisen tarkoitus on laueta, ei se että se vain jatkuu. Syytön minä siihen olen jos sä tai muut naiset olette haluttomia ettekä laukea ajoissa.

Yhteistyössä