M
minnee
Vieras
naistenkin olis syytä oppia hallitsemaan omia orgasmejaan
Kyllä se nautintoa kasvattaa, kun nautintoa pitkittää.
Mutta ei, eipä tuo mies niin kone ole että ihan käskemällä tulisi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
se osaa mitä se haluaa eikä todellakaan kärsi orgasmivaikeuksista
Alkuperäinen kirjoittaja hyvänäin;29757123:Mieheni kestää kyllä niin kauan, että minä ehdin saada ensin.
Meillä minä olen se, joka pystyy tulla kun toinen sanoo että siltä tulee. Olen nainen ja tykkään silti pidätellä orgasmi koska olen epätyypillisesti kertalaukeava. Paras onkin se tunne, että meinaa koko ajan tulla. Osaan hyvin hallita milloin annan sen tulla loppuun asti.
Siinähän se nainen saa munaa kokoajan kun mies nussii. Nainen voi syyttää ihan itseään jos ei osaa nauttia ja vaikka räplätä klitoristaan samalla. Perkele se miehen homma ole olla mikään aivoton panokone joka tekee töitä vielä omassa sängyssään. Helvetti ettei oo itsekkyydellä mitään rajaa kun jo määräillään toisen tulemisia. Loppuis lyhyeen meikäläisen nussimiset jos niitä alettaisiin kellottaa ja aikatauluttamaan.![]()
Siellä ilmeisesti semmoin puolen minuutin minimuna"panokone" itkupotkuraivarissa.Siinähän se nainen saa munaa kokoajan kun mies nussii. Nainen voi syyttää ihan itseään jos ei osaa nauttia ja vaikka räplätä klitoristaan samalla. Perkele se miehen homma ole olla mikään aivoton panokone joka tekee töitä vielä omassa sängyssään. Helvetti ettei oo itsekkyydellä mitään rajaa kun jo määräillään toisen tulemisia. Loppuis lyhyeen meikäläisen nussimiset jos niitä alettaisiin kellottaa ja aikatauluttamaan.![]()
Siellä ilmeisesti semmoin puolen minuutin minimuna"panokone" itkupotkuraivarissa.Voi toista, ehkäpä se siitä vielä joskus iloksi muuttuu (mahdolliselle siipallesikin).
Meillä minä olen se, joka pystyy tulla kun toinen sanoo että siltä tulee. Olen nainen ja tykkään silti pidätellä orgasmi koska olen epätyypillisesti kertalaukeava. Paras onkin se tunne, että meinaa koko ajan tulla. Osaan hyvin hallita milloin annan sen tulla loppuun asti.
ohoh, palstalta löyty yks nainen jolla on hommat hallussa
Löytyy varmaan muitakin. Esileikki on kuitenkin tärkeää, että on tarpeeksi herkässä tilassa, mulle toimii miehen munan imentä hyvänä esileikkinä. Miehellä voi tietty sit olla hankaluuksia ettei tuu liika aikaisin, mutta harvoin niinkään käy ja useimmiten ehdin mukaan jos häneltä pääsee.
Harmi kun miehellä ei ole kavereita kelle tälläisellä naisella voisi kehuskella, eikä ne varman uskoisikaan.
Perinteinen Vierasmiess näyttää harrastavan seksiä siten, että tuikkaa vehkeensä kuivaan karvamunkkiin ja lykkii menemään (ne kaikki kaksi minuuttia), röyhtäisee, pieraisee ja kääntää kylkeä. Ja kumppanin vastuulla on sitten se oma nautinto, vaikkapa sitten sitä klitorista räpläämällä.Perinteinen palstamamma näyttää harrastavan seksiä sitten, että heittäytyy selälleen ja antaa miehelleen luvan panna kunnes toisin määrätään eli saa lopettaa.![]()
ohoh, palstalta löyty yks nainen jolla on hommat hallussa
Miehellä ei ole kavereita? WTF?
Perinteinen Vierasmiess näyttää harrastavan seksiä siten, että tuikkaa vehkeensä kuivaan karvamunkkiin ja lykkii menemään (ne kaikki kaksi minuuttia), röyhtäisee, pieraisee ja kääntää kylkeä. Ja kumppanin vastuulla on sitten se oma nautinto, vaikkapa sitten sitä klitorista räpläämällä.![]()
Siinähän se nainen saa munaa kokoajan kun mies nussii. Nainen voi syyttää ihan itseään jos ei osaa nauttia ja vaikka räplätä klitoristaan samalla. Perkele se miehen homma ole olla mikään aivoton panokone joka tekee töitä vielä omassa sängyssään. Helvetti ettei oo itsekkyydellä mitään rajaa kun jo määräillään toisen tulemisia. Loppuis lyhyeen meikäläisen nussimiset jos niitä alettaisiin kellottaa ja aikatauluttamaan.![]()
Ihan sillä samalla perusteella, jolla perinteinen palstamammakin näyttää milloin miltäkin.Näyttää? millä perusteella? Senkö perusteella, että vastusta miehen valtuuttamista joksikin pano- tai sormetusorjaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja hyvänäin;29757633:Saahan se mieskin siinä pillua, kun nussii. Miksi pitäisi siis laueta?