Voi hyvänen aika sentään tätä keskustelua
Yksi ainoa kysymys vaan: miten homous voi olla luonnotonta kun sitä on havaittu eläintenkin joukossa? Esimerkiksi uroslintuparit tekevät pesää ja "hautovat" vaikkei pesässä munia olekaan. Ihan Suomessa havaittu ilmiö.
Raamatun teksteissä on niin paljon tulkinnan varaa että kukaan ei voi sanoa että se yksiselitteisesti olisi kielletty. Oli niin tai näin, ei Jumala eikä Jeesus ole sitä kieltämällä kieltänyt koskaan. Ainoastaan oman aikansa viisaat ovat tulkinneet että näin on tarkoitettu. Jo raamattua kirjoitettaessa on tehty tulkinta siitä mitä on tarkoitettu kymmeniä, jopa satoja vuosia aikaisemmin. Sen jälkeen on tehty lisää tulkintoja kun tekstiä on modernisoitu ja käännetty nykykielille. Mahtaako olla ainuttakaan lausetta enääjäljellä joka ei olisi jo kymmeniä kertoja tulkittu.
Siinä tulee vähän sellainen rikkinäisen puhelimen efekti väkisinkin.
Että sellaisten tekstien perusteella sitten jotkut hyväkkäät perustavat sen että joku on tuomittava "synnintekijäksi".
Melko heppoiset perusteet minusta.