Homoelämän tyhjyys ex-homot kertovat

  • Viestiketjun aloittaja itse-eheytynyt
  • Ensimmäinen viesti
"lol"
Ei tuo nyt joltain osin kauheasti poikkea meidän heteroavioliittoelämästä, jossa kuljetaan milloin mikäkin paikka hellänä kovakouraisen (peppu/kinky)seksin jäljeltä :D Peppu hellänä<3
 
Vierass
Tuo juttu on lähinnä surkuhupaisa... Mikä ihme fundamentalistisivusto toi muuten on? "Yliviryttynyt seksuaalisuus" tekee homoksi??? Heh. Homo ei voi siis kärsiä haluttomuudesta??
 
"Pikkarainen"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29729657:
Edelleenkin ihmettelen, miksi otsikossa puhutaan homoelämästä, vaikka oikeasti on kyse biletys/irtosuhde/päihde-elämästä? Minäkin olen tuolla logiikalla eheytynyt heteroksi, vaikken ole koskaan homo ollutkaan.



Olen niin samaa mieltä! Taidan kuulua minäkin eheytyneisiin heteroihin.
 
nojust
Voi hyvänen aika! Anteeksi vain kaikille eheytyneille, mutta enemmänkin tulee mieleen, että nämä eheytyneet haluavat näytellä heteroa ja kieltävät itsensä, vaan kieltävät itsensä. Puhuvat sitten eheytymisestä, mutta eivät hyväksy edes itseään sellaisena kuin ovat. Etsivät selityksiä eheytymiselleen "homoelämän" ääripäistä keksimällä kaikenlaisia selityksiä sille, miksi "homoelämä" olisi helvettiä ja miksi juuri "minun" pitäisi siitä eheytyä.

Tiedän homopareja (tyttö ja poika), jotka elävät ihan kuten muutkin ja käyvät töissä, eivätkä yhtään sen enempää baareissa kuin heterotkaan. Jotkuvat eivät lainkaan baareile.

Mutta jos on tyytyväinen eheytymiseensä, mikäs siinä - toivottavasti vaan ei jossain vaiheessa elämää iske valtava masis aivopesusta.
 
nojust
Eheytymisestä puheenollen... Minä muuten eheydyin ateistiksi uskonnollisesta nimeltämainitsemasta järjestöstä. Tunnen olevani suorastaan vapautunut sen kahleista. Nyt jälkeen päin mietin, että mikä ihmisen psyykkeessä on niin rikki, että tarvitsee yliluonnollisuutta selvitääkseen arkielämästään.
 
eheytynytYksikö
Halleluujah! Olen eheytynyt, en käy enää baareissa kuin harvoin ja irtosuhteitakaan en harrasta, kun seurustelen nykyisin. En kyllä tiedä, mistä olen eheytynyt... Mutta kirjoituksen perusteella näistä eheydytään, halleluujah! Täytyykin töissä alkaa saarnaamaan muille, kun perjantaisin lähtevät bisselle "EHEYTYKÄÄ!"
 
"Ahaa"
Minäkin olen tainnut eheytyä, varmaankin sitten aseksuaaliksi, kun olen tyytyväinen tähän itsenäiseen elämääni. Ei irtosuhteita, väkivaltaa, eikä oikeastaan sitä tyhjyyden tunnettakaan siitä kun kukaan ei oikeasti piittaa, kunhan käyttää hyväkseen ja heittää pois.
 
ykseheytynyt
Voi hyvänen aika! Anteeksi vain kaikille eheytyneille, mutta enemmänkin tulee mieleen, että nämä eheytyneet haluavat näytellä heteroa ja kieltävät itsensä, vaan kieltävät itsensä. Puhuvat sitten eheytymisestä, mutta eivät hyväksy edes itseään sellaisena kuin ovat. Etsivät selityksiä eheytymiselleen "homoelämän" ääripäistä keksimällä kaikenlaisia selityksiä sille, miksi "homoelämä" olisi helvettiä ja miksi juuri "minun" pitäisi siitä eheytyä.

Tiedän homopareja (tyttö ja poika), jotka elävät ihan kuten muutkin ja käyvät töissä, eivätkä yhtään sen enempää baareissa kuin heterotkaan. Jotkuvat eivät lainkaan baareile.

Mutta jos on tyytyväinen eheytymiseensä, mikäs siinä - toivottavasti vaan ei jossain vaiheessa elämää iske valtava masis aivopesusta.
Eheytyminen meinaa synnistä luopumista ja elämää Jumalan tahdossa.
 
menaisten jutun lukenut
Sinänsä jännä juttu, kun siinä menaisten jutussa kerrottiin kuitenkin siitä, miten tämä amadeus eheytynyt edelleen kaipaa miehen kosketusta, hellyyttä ja läheisyyttä. Lisäksi tämän eheytymisen aikoihin Amadeukselle (rahattomalle ja uupuneelle ihmisparalle) tehtiin hyvin selväksi se, että kirkko auttaa kyllä, mutta vain siinä tapauksessa jos Amadeus "eheytyy" heteroksi.

Toivon, että Amadeuksella on vielä joku päivä tarpeeksi voimia ja itseluottamusta päästäkseen elämään elämäänsä omana itsenään ja tekemään asioita, joista todella nauttii.
 
  • Tykkää
Reactions: chrissy
eheytynyt
Ihmisen terveyteen keskittyvän laitoksen (amerikkalainen järjestö) CDC:n (Centers for Disease Control and Prevention) julkaisun mukaan papilloomavirus (HPV) on yleinen virus, joista noin 40 viruslajia tarttuu ihmisestä ihmiseen seksikontaktin kautta. CDC:n julkaisussa tutkittiin miesten papilloomavirus tapauksia.

CDC:n julkaisun mukaan homoseksuaali ja biseksuaali miehillä on 17 kertainen riski sairastua peräaukonsyöpään kuin miehillä, jotka harrastavat seksiä vain naisten kanssa. Homoseksuaalit ovat siis vaarassa sairastua syöpään papilloomaviruksen kautta paljon todennäköisemmin kuin heteromiehet.

CDC:n julkaisun mukaan miehillä, joiden immuunijärjestelmän vastustuskyky on heikentynyt esim. HIV:n takia sairastuvat muita miehiä todennäköisemmin peräaukonsyöpään. Miehillä joilla on HIV tartunta saavat myös muita helpommin vaikeasti hoidettavia syyliä sukupuolielinten alueille.

Papilloomavirukselta on vaikea suojautua, sillä edes kondomi ei suojaa tartunnalta, koska papilloomavirus voi tarttua pelkästä ihokosketuksesta.

CDC: julkaisun mukaan on kiistaton tosiasia, että homoseksin harjoittamisen kautta riski sairastua papilloomaviruksen kautta erilaisiin syöpiin on paljon todennäköisempi kuin heteroseksin kautta. Itse asiassa CDC:n julkaisun mukaan homoseksin kautta esim. peräaukonsyövän riski kasvaa 17 kertaiseksi verrattuna heteroseksiin. Kiistattomasti homoseksin harjoittamisen kautta syöpäriski on moninkertainen verrattuna heteroseksiin.

On siis kiistaton tosiasia, että homoseksuaalisuuden harjoittamisen kautta riski sairastua vakaviin terveydelle vaarallisiin sairauksiin on paljon yleisempää homojen keskuudessa kuin heteroiden.
 
eheytynyt
Jos nainen tahtoo pysyä naisena, niin hän kykenee siihen. Samoin jos mies vain tahtoo pysyä miehenä, hänessä ei synny halua olla kuin nainen. Jotkut eivät kuitenkaan tahdo, koska he ovat pettyneet Jumalaan. He kiihottuvat siitä, että saavat tehdä sitä, minkä Jumala on kieltänyt.

"Mies ei saa maata miehen kanssa, niin kuin naisen kanssa maataan. Se on iljettävää." 3Moos.18:22 * "Jos mies makaa miehen kanssa, niin kuin naisen kanssa maataan, he molemmat tekevät iljettävän teon. Heidät on surmattava. Heidän verensä tulkoon heidän itsensä päälle." 3Moos.20:13 * Jeesus kuoli homojen ja lesbojen puolesta, että he voisivat saada anteeksi. Sinä tahdot olla seksuaalisesti luonnonmukainen, jos koet Jumalan rakkauden siinä, kun Jeesus kärsi ristillä homojen ja lesbojen ansaitseman rangaistuksen.

Miksi mies tahtoisi olla kuin nainen ja nainen tahtoisi olla kuin mies? Miksi kaksi samaa sukupuolta olevaa saa seksuaalisen himon toisiinsa? "He ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, häntä, joka on iankaikkisesti ylistetty. Aamen. Sen tähden Jumala on jättänyt heidät häpeällisten himojen valtaan. Naispuoliset heistä ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen, ja samoin miespuoliset ovat luopuneet luonnollisesta yhteydestä naiseen ja kiihkossaan syttyneet toisiinsa. Miehet ovat harjoittaneet riettautta miesten kanssa ja ovat villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä pitikin saada." Room.1:25-27 *

Homous ja lesbous ovat Jumalan tuomio siitä, kun ei ole kunnioitettu Jumalaa luojana. Toisin sanoen homouden ja lesbouden lisääntyminen johtuu siitä, että monet ovat omaksuneet evoluutioteorian totuutena.

kopsin tuolta. http://www.icon.fi/~erkkik/mielihyv.html
 
Olematonta
No eihän ole olemassakaan sellaista kuin ex-homo.

Joko ihminen on hetero tai sitten hän on homo, ja voi tietysti olla myös bi (ja tietysti on olemassa muitakin variaatioita mutta niistä nyt ei ollut kyse tässä yhteydessä). Mutta ei ole olemassakaan sellaista kuin ex-homo. Se on vähän sama kuin sanoisi että joku on ex-valkoihoinen. Ei näitä asioita voi syntymän jälkeen muuttaa.

Se että joku on seksuaalisuutensa suhteen hukassa nuorena, tai vähän vanhempanakin, ei tarkoita sitä että voisi muuttua heterosta homoksi tai päinvastoin, oman halunsa mukaisesti.

Ihan huuhaa juttu taas. Kuinka joku voi olla noin sekaisin? Ihmettelen vaan.

Joo, ja en lukenut koko ketjua. Oli vaan pakko tuohon otsikkoon reagoida.
 

Yhteistyössä