Homoelämän tyhjyys ex-homot kertovat

  • Viestiketjun aloittaja itse-eheytynyt
  • Ensimmäinen viesti
"vieras."
Mies joka työntää vehkeensä toisen miehen jätteenpoistoreikään on perverssi. Mies joka antaa toisen miehen työntää vehkeensä omaan jätteenpoistoreikäänsä on perverssi. Todisteet on selkeet. Et voi väittää vastaan.
Miksi en voisi väittää? Väitän vastaan. Tiesitkö, että naisen emätin puhdistaa itse itsensä, eli naisen reikä on tuolla samalla logiikalla jätteenpoistoreikä. Perverssejä kaikki, jotka yhtyvät naiseen. Todisteet on selkeet. Mitäs nyt?
 
Olematonta
"Homoelämän tyhjyys ex-homot kertovat "

Jos joku kokee elämänsä tyhjäksi niin kai se on terapian paikka, yleensä, jos oireet on pahat.
Mutta multa nyt vähän pakenee että mitä tekemistä sillä on seksuaalisen suuntautumisen kanssa? Samaa ahditusta trunnetaan suuntautumiseen katsomatta.
Ihmeellisiä asioita yhditetään toisiinsa...
 
"vieras."
"Homoelämän tyhjyys ex-homot kertovat "

Jos joku kokee elämänsä tyhjäksi niin kai se on terapian paikka, yleensä, jos oireet on pahat.
Mutta multa nyt vähän pakenee että mitä tekemistä sillä on seksuaalisen suuntautumisen kanssa? Samaa ahditusta trunnetaan suuntautumiseen katsomatta.
Ihmeellisiä asioita yhditetään toisiinsa...
Nämä keskustelut ja "tutkimukset" on näille petripaavoloille se sallittu tapa tutkia homoutta ja fiilistellä omia fantasioita. "Isi vaan tutkimuksen nimissä pyörii näillä homosivuilla ja puhuu koko ajan homoista, en minä muuten".
 
ihmerys
Jos jätteetnpoistoreiän rassamisesta joku saa nautintoa. niin sen nautinnon antajan tulee olla sadisti ja uhrin masokisti. Peppuseksi on kaikissa muodoissaan kuvottavaa. Edes naisen kakkareiän rassaaminen ei herätä muuta, kuin inhoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
ww
Se vaan on tuosa Jumalassa niin kovin omituista, että hänhän on kertoman mukaan kaikkivaltias ja kaikkeen kykenevä. Silti hän jaksaa olla niin pirun kiinnostunut siitä, mihin ihmiset pippelinsä työntävät.
 
Mun vajavaisiin, estyneisiin ja varsinkin patoutuneisiin aivoihin ei mene millään se asia että ne samat ihmiset jotka hääräävät toisen peppureiän kanssa, eivät -uskoakseni-voisi nuoleskella vaikka viemäriverkostoa tai vessanpyttyä.

Mutta kun sitä Seksin harjoittamista ei saa kahlita ja kaikista muodoista ei saa puhua pahaa, koska Seksi suuttuu, sille tulee paha mieli. Sitä pitää lepytellä ja tyynnytellä kuin jotain Kim Jong-ilsung-pongia. Se on kuin tämän ajan pilallehemmoteltu kakara.
 
Viimeksi muokattu:
"ihmetys"
Anaalisen sukupuoliyhteyden harjoittamisen kautta leviää enemmän sukupuolitauteja kuin emättimen kautta. Homoseksuaalisista miehistä noin kaksi kolmannesta harjoittaa erilaisia anaalisia seksuaalitoimintoja.* Vaikka anaalisessa sukupuoliyhteyden harjoittamisen kautta käytettäisiin suojavälineitä, niin silti anaalinen sukupuoliyhteys aiheuttaa aina vahinkoa. Peräaukon sulkijalihas on tehty siten, että se venyy päästäessään läpi suolen liikkeet ulostuksen yhteydessä.

Kun peräaukkoon tunkeudutaan työntäytymällä sen sisään, niin peräsuolen ympärillä oleva kalvo vahingoittuu aina sekä helposti rikkoutuu. Kun peräaukkoon tunkeudutaan työntäytymällä sisään, niin työnnön aiheuttama paine yleensä vahingoittaa peräaukossa olevaa sulkijalihasta.

Kun peräaukkoa käytetään anaaliseen sukupuoliyhteyden harjoittamiseen, niin sen seurauksena voi tapahtua seuraavia asioita: peräsuolen pidätyskyvyttömyys, peräsuolen kalvon repeytymät joiden kautta bakteerit pääsevät helposti verenkiertoon sekä peräaukon syöpä. Homoseksuaalinen sukupuoliyhteys sisältää hyvin usein myös yhdistetyn anaalisen ja oraalisen sukupuoliyhteyden, jonka seurauksena pienet ulostushiukkaset päätyvät suoraan suuhun ja päätyvät elimistöön aiheuttaen ongelmia. Peräaukkoon jää aina pieniä ulostushiukkasia myös peseytymisen jälkeen.

Erään amerikkalaisen seksuaalisia sairauksia käsittelevän tutkimuksen (kirja julkaisu) mukaan homoseksuaalisilla miehillä on homoseksuaalisen sukupuoliyhteyden harjoittamisen kautta suuri riski sairastua seuraaviin tartuntoihin: papillooma virus, hepatiitti B, herpes simplex virus, giardiaasi, shigelloosi, amebiaasi, kampylobakteeri, klamydia, gonokokki, treponema palladium ja infektiot peräaukossa (Lähde:Sexually transmitted viral hepatitis and enteric pathogens. [Review] [47 refs]).

Hölmöläisen hommia noi homo hommat. Ei kannata koklata.
 
"jemina"
Mun vajavaisiin, estyneisiin ja varsinkin patoutuneisiin aivoihin ei mene millään se asia että ne samat ihmiset jotka hääräävät toisen peppureiän kanssa, eivät -uskoakseni-voisi nuoleskella vaikka viemäriverkostoa tai vessanpyttyä.

Mutta kun sitä Seksin harjoittamista ei saa kahlita ja kaikista muodoista ei saa puhua pahaa, koska Seksi suuttuu, sille tulee paha mieli. Sitä pitää lepytellä ja tyynnytellä kuin jotain Kim Jong-ilsung-pongia. Se on kuin tämän ajan pilallehemmoteltu kakara.
Olen joskus ehtinyt pitämään sinua ihan mukavana ja järkevänä ihmisenä, mut sit aina sanot jotain... tällaista.

Miksi sillä on väliä, miten ihmiset harrastavat seksiä keskenään, koska tuskin muiden anaaliseksi sulta on pois? En ymmärrä miksi tuomitset tällaiset asiat.

Tää ketju on kylä täysin sekopäinen muutenkin, ei sillä.
 
"ihmetys"
[QUOTE="jemina";29736398]Olen joskus ehtinyt pitämään sinua ihan mukavana ja järkevänä ihmisenä, mut sit aina sanot jotain... tällaista.

Miksi sillä on väliä, miten ihmiset harrastavat seksiä keskenään, koska tuskin muiden anaaliseksi sulta on pois? En ymmärrä miksi tuomitset tällaiset asiat.

Tää ketju on kylä täysin sekopäinen muutenkin, ei sillä.[/QUOTE]

Anaaliseksi on pervoa ja sairasta.
 
täyshomo
Homoelämää elävät keittävät homokahvinkeittimellä homoaamukahvia ja syövät homopaahtoleipää ennenkuin ajavat homoautolla homotöihin, tekevät homopäivän homotyötään ja ajavat homokotiinsa homopäivän jälkeen homoilemaan. Homoilun lomassa saattavat ulkoiluttaa homokoiraa, käydä homoharrastuksissa, viettää homolaatuaikaa homoperheensä kanssa ja kokata homoruokaa. Illalla käyvät homohampaidenharjauksen jälkeen nukkumaan homosänkyyn näkemään homounia.
kiitos tästä :LOL: hyvä ettei homokahvit lentänyt homosuusta homonäytölle. tää oli paras.
 
Jemina: mua joskus harmittaakin se että jos joku erehtyy pitämään mua rentona ja mukavana, koska olen nipo. En halua huijata ihmisiä. Siksi mun tekisikin mieli joskus laittaa profiilitietoihini tämmöinen lause:
"Varo, jos erehdyt pitämään mua mukavana: tiedoksi, että en tule kuitenkaan koskaan hyväksymään homoseksuaalisuuden harjoittamista." :rolleyes:

Ja jos perusteluihin mennään, niin ei multa ole pois jos joku panee vaikka auton pakoputkea. Mutta jos sulle joku asia on (vielä edes vähän) perverssiä ja kaihdat sitä, niin koita kuvitella että mä vaan sisällytän siihen listaan edelleen homoseksuaalisuuden.

Täällä oltiin jo yhdessä ketjussa pari viikkoa sitten yllättävän myötämielisiä siitä, että aikuisena voisi puuhastella vaikka oman sisaruksensa kanssa, ja se oli aika huolestuttava ketju.

Kai kaikki on sallittua jos me ollaan vain solumöykkyjä ja pelkästään eläimiä, eläinkuntaa. Mutta mä haluan olla ihminen(en yli-ihminen), ja ihmisen erottaa eläinkunnasta se että ei pane setiä ja tätejä ja äitiä laumassa, plus että ihmisellä jokin kaukainen tavoite voi ohjata välitöntä käyttäytymistä vaikka vuosikausia. Eläimille ei mikään ole perverssiä mutta ihmisille on, tai ainakin pitäisi joidenkin asioiden olla.

Sit tähän vielä se normisetti eli juuuu, homoilla on sama ihmisarvo kuin muillakin, rakastaisin lastani vaikka tämä olisi homo, voisin ottaa homon tänne vaikka asumaan.

Mutta jos joku haluaa väitellä vielä niin linkitän vanhoja ketjuja jossa olen paasannut aiheesta, nyt puuhastelen Miele-imurin kanssa (siis ihan siivotakseni).
 
täyshomo
Mun vajavaisiin, estyneisiin ja varsinkin patoutuneisiin aivoihin ei mene millään se asia että ne samat ihmiset jotka hääräävät toisen peppureiän kanssa, eivät -uskoakseni-voisi nuoleskella vaikka viemäriverkostoa tai vessanpyttyä.

Mutta kun sitä Seksin harjoittamista ei saa kahlita ja kaikista muodoista ei saa puhua pahaa, koska Seksi suuttuu, sille tulee paha mieli. Sitä pitää lepytellä ja tyynnytellä kuin jotain Kim Jong-ilsung-pongia. Se on kuin tämän ajan pilallehemmoteltu kakara.
.... mitä????
 
"vieras."
Mun vajavaisiin, estyneisiin ja varsinkin patoutuneisiin aivoihin ei mene millään se asia että ne samat ihmiset jotka hääräävät toisen peppureiän kanssa, eivät -uskoakseni-voisi nuoleskella vaikka viemäriverkostoa tai vessanpyttyä.

Mutta kun sitä Seksin harjoittamista ei saa kahlita ja kaikista muodoista ei saa puhua pahaa, koska Seksi suuttuu, sille tulee paha mieli. Sitä pitää lepytellä ja tyynnytellä kuin jotain Kim Jong-ilsung-pongia. Se on kuin tämän ajan pilallehemmoteltu kakara.
Sinä voit nuoleskella vessanpyttyä ja varmaan juot miehesi virtsaakin? Uskovaisilla on kyllä kinkyimmät jutut ja harrastukset, täytyy todeta.
 
oikaisu
[QUOTE="vieras.";29736685]Sinä voit nuoleskella vessanpyttyä ja varmaan juot miehesi virtsaakin? Uskovaisilla on kyllä kinkyimmät jutut ja harrastukset, täytyy todeta.[/QUOTE]

Taas vääristelit lukemaasi. Ilkeä ihminen vääristelee muitten tekstejä.
 
vierasa
Mun vajavaisiin, estyneisiin ja varsinkin patoutuneisiin aivoihin ei mene millään se asia että ne samat ihmiset jotka hääräävät toisen peppureiän kanssa, eivät -uskoakseni-voisi nuoleskella vaikka viemäriverkostoa tai vessanpyttyä.

Mutta kun sitä Seksin harjoittamista ei saa kahlita ja kaikista muodoista ei saa puhua pahaa, koska Seksi suuttuu, sille tulee paha mieli. Sitä pitää lepytellä ja tyynnytellä kuin jotain Kim Jong-ilsung-pongia. Se on kuin tämän ajan pilallehemmoteltu kakara.
Mun vajavaisiin aivoihin ei mitenkään mene se asia, että mitä se sinulle kuuluu mitä aikuiset ihmiset tekevät suljettujen verhojen takana. Niin kauan kun kyseessä on vapaaehtoisesti hommaan ryhtyvät aikuiset jokainen tehköön ihan mitä itse haluaa, olisi se minun mielestä sitten kuinka kuvottavaa tahansa.
 
vierasa
Jemina: mua joskus harmittaakin se että jos joku erehtyy pitämään mua rentona ja mukavana, koska olen nipo. En halua huijata ihmisiä. Siksi mun tekisikin mieli joskus laittaa profiilitietoihini tämmöinen lause:
"Varo, jos erehdyt pitämään mua mukavana: tiedoksi, että en tule kuitenkaan koskaan hyväksymään homoseksuaalisuuden harjoittamista." :rolleyes:

Ja jos perusteluihin mennään, niin ei multa ole pois jos joku panee vaikka auton pakoputkea. Mutta jos sulle joku asia on (vielä edes vähän) perverssiä ja kaihdat sitä, niin koita kuvitella että mä vaan sisällytän siihen listaan edelleen homoseksuaalisuuden.

Täällä oltiin jo yhdessä ketjussa pari viikkoa sitten yllättävän myötämielisiä siitä, että aikuisena voisi puuhastella vaikka oman sisaruksensa kanssa, ja se oli aika huolestuttava ketju.

Kai kaikki on sallittua jos me ollaan vain solumöykkyjä ja pelkästään eläimiä, eläinkuntaa. Mutta mä haluan olla ihminen(en yli-ihminen), ja ihmisen erottaa eläinkunnasta se että ei pane setiä ja tätejä ja äitiä laumassa, plus että ihmisellä jokin kaukainen tavoite voi ohjata välitöntä käyttäytymistä vaikka vuosikausia. Eläimille ei mikään ole perverssiä mutta ihmisille on, tai ainakin pitäisi joidenkin asioiden olla.

Sit tähän vielä se normisetti eli juuuu, homoilla on sama ihmisarvo kuin muillakin, rakastaisin lastani vaikka tämä olisi homo, voisin ottaa homon tänne vaikka asumaan.

Mutta jos joku haluaa väitellä vielä niin linkitän vanhoja ketjuja jossa olen paasannut aiheesta, nyt puuhastelen Miele-imurin kanssa (siis ihan siivotakseni).
Tiedemiehet ovat yrittäneet vuosisatoja keksiä mikä ihmisen erottaa eläimestä. Välillä sen on uskottu olevan kieli, välillä työkalujen käyttö ja välillä moraali. Mutta koskaan ennen en ole kuullut jonkun väittävän sen olevan se kenen kanssa harrastamme seksiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj
"kkkk"
Mun vajavaisiin aivoihin ei mitenkään mene se asia, että mitä se sinulle kuuluu mitä aikuiset ihmiset tekevät suljettujen verhojen takana. Niin kauan kun kyseessä on vapaaehtoisesti hommaan ryhtyvät aikuiset jokainen tehköön ihan mitä itse haluaa, olisi se minun mielestä sitten kuinka kuvottavaa tahansa.
Mä en myöskään ymmärrä, että jos jollakin on makkarissa hauskaa, tyydyttävää ja rakkaudentäyteistä, mutta hui olkoon.. ERILAISTA seksiä niin se on aivan kauheaa. Eikö pääasia ole, että ne ketkä sitä seksiä harrastaa nauttivat ja kokevat sen ihanana ja positiivisena asiana? Sitten kannattaisikin ihmetellä ja moralisoida jos jossain itkettäisiin kun on niin kamala ja ahdistava seksielämä. Yleensä se on vain ne muut jotka ahdistuvat. Hassua kyllä, varmasti jokainen tuntee jonkun joka harrastaa hyvinkin perverssejä juttuja, mutta ei vain tiedä sitä mitenkään. Sitten jos asia jotenkin tulisi tietoon tämä ihminen olisikin yhtäkkiä itse saatana, vaikka asialla ei aikaisemminkaan ollut mitään väliä.

En minäkään ymmärrä sitä, että jotkut harrastavat MINUN MIELESTÄNI järkyttävän tylsää ja nautinnotonta vaniljaseksiä jossa ei tarvitse olla edes mitään tunneyhteyttä kumppaniin tai edes oikeaa vaihtelua, mutta ei tulisi mieleenkään lähteä sen perusteella tuomitsemaan tai ällöttelemään vaikka kuinka kammottaisi ajatus.
 
säpäle harmaana
Mun vajavaisiin, estyneisiin ja varsinkin patoutuneisiin aivoihin ei mene millään se asia että ne samat ihmiset jotka hääräävät toisen peppureiän kanssa, eivät -uskoakseni-voisi nuoleskella vaikka viemäriverkostoa tai vessanpyttyä.

Mutta kun sitä Seksin harjoittamista ei saa kahlita ja kaikista muodoista ei saa puhua pahaa, koska Seksi suuttuu, sille tulee paha mieli. Sitä pitää lepytellä ja tyynnytellä kuin jotain Kim Jong-ilsung-pongia. Se on kuin tämän ajan pilallehemmoteltu kakara.
Siis se anaaliseksikö siinä on pääasia. Entä jos homot harjoittavat pelkästään suuseksiä, sekö on ok? Vai onko suuseksikin (myös heteroiden) luonnotonta ja perverssiä?
 
student
Kun yhteiskunnat hyväksyvät homouden harjoittamisen, niin sen seurauksena tapahtuu monenlaisia ikäviä asioita. Tuon esille seuraavaksi muutamia homomiesten raiskaustapauksia, joita on lukematon määrä, mutta tuon esille niistä vain muutamia.

Amerikassa Washington Times raportoi, että puolustusministeriön arvioiden mukaan USA:n armeijassa tapahtuu vuosittain 19000 seksuaalista hyväksikäyttöä, mutta vain noin 17% tapauksista raportoidaan. 2010 oli armeijassa käytettiin seksuaalisesti hyväksi 8600 naista ja 10700 miestä.*

Tutkimusten mukaan USAN:n armeijan homoseksuaaliset raiskaukset tapahtuivat suu- ja oraaliseksin, esineiden, masturbaation sekä muunlaisten hyväksikäyttämisen kautta. Tutkimuksessa tuli myös esille, että myös heteromiehet joutuivat säännöllisesti raiskauksen kohteeksi.

Tutkimuksessa tuodaan esille epäilys, että onko näin suuret homoseksuaaliset raiskaukset sen syytä, että USA:n kouluissa on avoimesti tuotu esille homoseksuaalisuutta. Tutkimuksen homoraiskaus traumatisoi uhrin sekä voi olla armeijassa tehtyjen itsemurhien eräs voimakas syy, sillä viime vuosina USA:n armeijassa miesten itsemurhat ovat lisääntyneet. Samoin armeijassa on lisääntynyt kostamisen tarkoituksessa tehty väkivalta.

Syitä itsemurhan lisääntymiselle on etsitty Irakin ja Afganistanin sodista, mutta kuitenkin tiedot vahvistavat, että raiskauksen uhri on hyvin altis tekemään itsemurhan, sillä raiskauksen uhrit usein yrittävät tai tekevät itsemurhan.

Luvut kertovat, että USA:n armeijassa tapahtuu enemmän homoseksuaalisia hyväksikäyttöjä kuin heteroseksuaalisia hyväksikäyttöjä. Tutkimus toi myös sen esille ettei homoseksuaaleille riitä homoja vastaan tehdyt raiskaukset, vaan homomiehet hyvin mielellään ja usein haluavat raiskata heteromiehiä. Hyvin usein homoseksuaalit sanovat, että "homofobian" takia jotkut homomiehet tekevät itsemurhan, mutta totuus on myös se, että homoraiskauksen uhrit tekevät myös itsemurhia. Jokainen itsemurha on kauhistuttava teko ja iso menetys koko yhteiskunnalle.

Vuonna 2012 kolmetoista pariisilaista palomiestä pidätettiin epäiltynä raiskauksesta sekä avunannosta raiskaukseen. Raiskaukseen liittyi myös seksuaalista pahoinpitelyä.

Entiset homoseksuaalit ovat vahvistaneet, että homokulttuurin kuuluu kiinteänä osana väkivaltaisuus. Edellä olevasta tapauksesta tulee esille väkivalta raiskauksen aikana.

Vuonna 2012 Ruotsin Växjössä miesjoukko raiskasi 17-vuotiaan nuoren miehen. Viisi tai kuusi miestä yllätti nuorukaisen kun hän oli menossa kotiinsa. Samana vuonna puistoon nukahtanut mies raiskattiin Tukholmassa. Uhri joutui raiskauksen takia sairaalahoitoon.

Vuonna 2011 14-vuotias poika raiskattiin ja pahoinpideltiin Oulussa. Kaksi miestä suorittivat nuorukaisen raiskaamisen ja pahoinpitelyn.

Vuonna 2009 mies raiskasi miehen Viialassa houkuttelemalla häntä sovittuun tapaamispaikkaan. Raiskaaja oli netin kautta tekeytynyt naiseksi saaden hänet houkuteltua ansaan, jonka jälkeen hän raiskasi uhrinsa sitoen uhrin käsiin ja jalkoihin käsiraudat.

Kaikki edellä olevat tapaukset kertovat karua kieltä siitä mitä homoseksuaalisuuden hyväksyminen on saanut aikaan. Heteromiehetkään eivät saa olla enää rauhassa, sillä heistä on tullut joillekin homomiehille raiskauksen kohteita. Samoin jotkut homomiehet pyrkivät raiskaamaan nuoria poikia. Osa raiskauksista tehdään joukkoraiskauksena. Väkivaltaa esiintyy myös suuressa osassa homoseksuaalien suorittamissa raiskauksissa. Raiskausten väkivaltainen luonne johtuu homokulttuurissa vallitsevasta väkivaltaisesta kulttuurista. Koska homoseksuaalisuus ei ole luonnollista, niin se pyrkii purkautumaan ulos väkivaltaisuutena.

Myös homomiehen suorittama miehen raiskaaminen on rikos. Homoseksuaalisuuden hyväksyminen on lisännyt seksuaalirikosten määrää. Niin miehen kuin naisen raiskaaminen on kauhistuttava rikos. Edelleen huomautan siitä etten halveksu, panettele tai syrji homoseksuaaleja, sillä homomiesten keskuudessa tehdyt raiskaukset ovat tilastollisia tosiasioita sekä esillä olevat tapaukset ovat todellsia tapahtumia.

Löysin tolta sivulta http://www.kotipetripaavola.com/moraalinrappio.html#14c
 
vierasa
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29737594:
Siis se anaaliseksikö siinä on pääasia. Entä jos homot harjoittavat pelkästään suuseksiä, sekö on ok? Vai onko suuseksikin (myös heteroiden) luonnotonta ja perverssiä?
Niin, mä luulen, että lesbot ei harrasta anaaliseksiä ainakaan yhtään enempää kuin heterot. Ovatko he sitten vähemmän kamalia kuin homomiehet?
 
säpäle harmaana
Miten homouden hyväksyminen tarkoittaisi samaa, kuin raiskauksen hyväksyminen?

Ja missä on todistettu, että homokulttuuriin kuuluu väkivaltaisuus? Etkö ole kuullut heteroraiskauksista?
 

Yhteistyössä