Homoelämän tyhjyys ex-homot kertovat

  • Viestiketjun aloittaja itse-eheytynyt
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29743389:
Ja tuo lista ei muuten puhunut naisista mitään. Vai sisältyykö ne tuonne siveettömyyden harrastajiin? Miksi miehet on kuitenkin mainittu erikseen?

Voisiko tästä päätellä, että homous sinänsä ei ole kauhistus, vaan jälleen kerran se anaaliseksi?
Näytä mulle yksikin homoseksuaali pari joka ei harrasta seksiä.

Kuten sanoin aiemmin niin Raamatussa Daavid oli ehkä bi eli rakasti miestä. Ei silti harrastanut seksiä Joonataninsa kanssa, mutta eipä tuo tainnut miesseksin puuttumista itkeä, usko toi sen verran iloa.
 
säpäle harmaana
Eli sulle seksi on on vain terveysjuttu? Miksi sulla on kuitenkin, oletettavasti, miehesi kanssa joitain sopimuksia?
Vai saako miehesi vaihtaa seksikumppania kuin....pipoa? Mikäs vika siinä naisten kanssa sekstailussa on, sehän on teistä sama kuin ruokalajia vaihtaisi?

Miks siinä seksissä tarvitaan sopimuksia, ethän sä rajoita miehesi syömisiäkään?
Anaaliseksi on vain terveysjuttu. Seksi ei ole pelkästään penetraatio. Ja homous ei ole pelkästään seksiä. Jos puhutaan arvomaailmasta, on hölmöä puhua pelkästään kahdesta fyysisestä aukosta, vaan siihen sisältyy paljon muutakin. Sinä kuitenkin väitit, että nimenomaan se pari senttiä ratkaisee.
 
[QUOTE="vieras.";29743362]Et saa, mutta ylpeyttä äänessä niin kerrot tekeväsi, kun nyt jumala vielä vaihtoi naiset muihin miehiin. Jo vuosia olet näin tehnyt ilman yritystäkään päästä siitä eroon.

Ei tämä ole vänkyröintiä vaan omien sanojesi avaamista. Kestämättömiä perusteluja olet suoltanut ja se ottaa nyt koville, ymmärrän kyllä. Mutta mietipä näitä ihan itseksesi ja huomaat, ja olet varmaan jo huomannutkin, että toisella kädellä heristelet muiden synneistä ja toisella kädellä hellit samanlaisia omiasi. Onhan se nyt helvetin tekopyhää ja sitä ei voi hyväksi selittää millään.[/QUOTE]

Vuosia???? Mä puhuin viime kesästä jolloin mopo meinasi karkailla.
 
säpäle harmaana
Niin, te parisuhdeuskolliset, miksi teillä on sopimuksia puolisoidenne kanssa? Sukupuolitaudit on kortsuilla hoidettu ja vauvantulot samoin.

Hyi teitä. Ettehän te rajoita puolisonne ruokavaliotakaan, miksi rajoitatte kenen kanssa panee? Eihän järvi soutamisesta kulu.
Sinun logiikallasi homma menee niin, että suuteleminen ja suuseksi ei ole pettämistä. Seksuaalista kanssakäymistä on ainoastaan se, että penis työnnetään jompaankumpaan alapään reikään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29743424:
Sinun logiikallasi homma menee niin, että suuteleminen ja suuseksi ei ole pettämistä. Seksuaalista kanssakäymistä on ainoastaan se, että penis työnnetään jompaankumpaan alapään reikään.
Mä olen tässä keskustelussa aloittanut anaaliseksillä, myönnetään. Mutta siinä välissä piti vastata evoluutioihin ja luomiskertomuksiin.
Mutta siis seksiä tarkoitan, oli suuseksiä, yhdyntää tai esileikkiä...whatever mitä seksiksi yleensä lasketaan.
 
[QUOTE="vieras.";29743449]Ja sitä ennen himoitsit naisia. Sähän olet tiedostanut bisseytesi jo nuorena, eikö? Joten aiiiika pitkä aika on mennyt synnissä piehtaroidessa. Joko olisi aika eheytyä?[/QUOTE]

Itse asiassa olin jo pitkän aikaa yli kolmenkympin ennen kuin tajusin olevani bisse.
 
säpäle harmaana
Mä olen tässä keskustelussa aloittanut anaaliseksillä, myönnetään. Mutta siinä välissä piti vastata evoluutioihin ja luomiskertomuksiin.
Mutta siis seksiä tarkoitan, oli suuseksiä, yhdyntää tai esileikkiä...whatever mitä seksiksi yleensä lasketaan.
No niin. Eli nuo vessanpönttöjutut voidaan unohtaa, eikös. Seuraava kysymykseni oli, miksi tuolla linkitetyssä listassa ei mainita mitään homoudesta tai naisten välisestä seksistä, vaan pelkästään miesten välisestä yhdynnästä (=anaaliseksi). Toistan vielä kysymykseni: Voisiko tästä päätellä, että homous sinänsä ei ole kauhistus, vaan se anaaliseksi?
 
Echo, mikä sun pointti oikeesti on?
Siis kun tuot tällasia asioita uskosta osattomille ihmisille?
"Oi miksi Echo, mä petyin suhun, mitä haet tällä?" (Sori oli pakko :D)

Se että ihmiset harrastaa nykyisin asioita jotka on mun mielestä aina ja luovuttamattomasti perverssejä=sairaita. Ja mä suren ihmiskunnan rappioitumista joka menee yhä syvemmälle, toisaalta monia kivojakin askeleita on ihmiskunta ottanut muissa asioissa.
 
[QUOTE="vieras.";29743479]Ja nyt olet kohta 40, eli vähän enemmän kuin hetki tai minuutti on mennyt. Kauanko aiot jatkaa vielä? Mikä on sopiva aika harjoittaa syntejä ilman että jumala suuttuu?[/QUOTE]

Oot sä aika höykyyttäjä. :D Mutta en mä sulle kaikkea omasta ajatusmaailmastani ja sen käännöksistä ala luettelemaan. Hyvä että edes Jumala pysyy mun perässä.
 
säpäle harmaana
"Oi miksi Echo, mä petyin suhun, mitä haet tällä?" (Sori oli pakko :D)

Se että ihmiset harrastaa nykyisin asioita jotka on mun mielestä aina ja luovuttamattomasti perverssejä=sairaita. Ja mä suren ihmiskunnan rappioitumista joka menee yhä syvemmälle, toisaalta monia kivojakin askeleita on ihmiskunta ottanut muissa asioissa.
Niin onhan se ihan kiva askel, että me saamme halvalla vaatteita ja kahvia ja mitä kaikkea, kun ne kehitysmaan asukkaat raatavat niska limassa. Mutta eihän se ole niin kammottava synti, kuin homous (vaikka se riisto nyt olikin tuolla samassa listassa).
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29743523:
Olenko minä nyt ainoa, joka ei ole pettynyt Echoon? Enemmän minä olisin pettynyt, jos hän luopuisi omista periaatteistaan.

OT
Minä en voisi olla enempää eri mieltä hänen kanssaan kaikesta tässä ketjussa esille tulleesta, mutta ihailtavasti kyllä jaksaa täällä roikkua ihmisten kanssa inttämässä. Siitä ainakin pointsit jos ei muusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29743494:
Niin onhan se ihan kiva askel, että me saamme halvalla vaatteita ja kahvia ja mitä kaikkea, kun ne kehitysmaan asukkaat raatavat niska limassa. Mutta eihän se ole niin kammottava synti, kuin homous (vaikka se riisto nyt olikin tuolla samassa listassa).
Älä sää mulle rupee...aukomaan päätä kehitysavusta ja köyhien auttamisesta, jäät takuulla mulle kakkoseksi. Just tänään puhuttiin miehen kans yhden afrikkalaisen ottamisesta meille.

Mutta annan sulle mahdollisuuden vielä tässä vaiheessa perääntyä kunniallisesti aloittamastasi aiheesta, jossa näen sun häviömahdollisuudet jo aika varmoina. Puhutaan vaikka kevään säästä ja kukkasista. :flower:

Paitsi että mulla alkaa olla jo pää pehmeänä ja kuopus valittaa kun olen vähän poissaoleva, joten tekee mieli tässä vaiheessa kiittää kaikkia keskustelusta, ei ole varmasti helppoa jutella hihhulin kanssa joka on uskonsa sokaisema.
 
"vieras."
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29743523:
Olenko minä nyt ainoa, joka ei ole pettynyt Echoon? Enemmän minä olisin pettynyt, jos hän luopuisi omista periaatteistaan.

OT
Pettynyt miten? Ei minulla ole ollut mitään odotuksiakaan, joten en ole myöskään pettynyt. Surullista tietysti on, että on noin julmia ja toisia tuomitsevia ihmisiä. Tämä on keskustelua (mm.) homoudesta ja synneistä, ei käännytystä.
 

Yhteistyössä