"henni"
Aina kysytään, onko parasta ystävää, mutta ainahan asia ei ole molemminpuolinen. Eli oletko sinä jonkun paras/läheisin ystävä?
ootas +20 v niin tuskin päivää sanotte enää toisillenne.Olen, kaikkein vahvin side on lapsuudenystävään, rakastan häntä aivan tajuttomasti.
Näin minäkin olen ajatellut aikuisiällä (= yli kaksikymppisenä) kahdesta ystävästäni. No, nyt kolmevitosena en enää ole tekemisissä kummankaan kanssa. Ei olla mitenkään vihoissa eikä edes viileissä väleissä, elämät vaan on erillään eikä yhteisiä asioita enää ole muuta kuin menneisyydessä. Ja loppujen lopuksi yhteinen menneisyys ei kauaa kanna jos nykyisyydet on toisistaan erillään. Yhteydenpito lakkaa itsestään, ja vaikka se välillä harmittaa, tietää kuitenkin, että paluuta ei oikein ole jollei olosuhteet yllättäen muutu.Olen. Se ystävyys kestää varmasti niin kauan kun meissä henki pihisee.:heart:
No itse asiassa en ole käynyt koskaan hänen kanssaan baarissa enkä teinivuosina viettänyt aikaa juurikaan, koska hän sairastui vakavasti. Ja vielä viiden vuoden jälkeen (ja ehkä vieläkin) kyyneleet tulee samantien silmiin kun ajattelen sitä.:| Ei ole mitään väliä näkisinkö vaikka koskaan enää häntä niin ne lapsuusmuistot jotka sain viettää hänen ja hänen perheensä kanssa hitsasi meidät yhteen niin kun siskokset. Mut muiden kavereiden kohdalla olisin valmis pistää välit poikki, mut hän on kun sisko<3 jos sulla on sisaruksia nii tiedätAlkuperäinen kirjoittaja päätön;29741567:ootas +20 v niin tuskin päivää sanotte enää toisillenne.
lisätään vaikka 35 vuoteen.No itse asiassa en ole käynyt koskaan hänen kanssaan baarissa enkä teinivuosina viettänyt aikaa juurikaan, koska hän sairastui vakavasti. Ja vielä viiden vuoden jälkeen (ja ehkä vieläkin) kyyneleet tulee samantien silmiin kun ajattelen sitä.:| Ei ole mitään väliä näkisinkö vaikka koskaan enää häntä niin ne lapsuusmuistot jotka sain viettää hänen ja hänen perheensä kanssa hitsasi meidät yhteen niin kun siskokset. Mut muiden kavereiden kohdalla olisin valmis pistää välit poikki, mut hän on kun sisko<3 jos sulla on sisaruksia nii tiedät
Ja et silti ymmärrä? No se side on paljon enemmän kun perusystävyys jos olette jakaneet lapsuuden ja kasvaneet yhteen koska rakastat sitä ystävää kuin siskoa/veljeäsi, eli voisit kuolla sen puolesta. Ehkä sen tajuaa sitten vasta jos jotain tapahtuu..? anyway tiiät kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29741626:lisätään vaikka 35 vuoteen.
sisaruksia on mutten silti tiedä mistä puhut.
tiiät ite kun odotat tarpeeks kauan. mä vaan en ole näkemässä kun myönnät mun olleen oikeessa.Ja et silti ymmärrä? No se side on paljon enemmän kun perusystävyys jos olette jakaneet lapsuuden ja kasvaneet yhteen koska rakastat sitä ystävää kuin siskoa/veljeäsi, eli voisit kuolla sen puolesta. Ehkä sen tajuaa sitten vasta jos jotain tapahtuu..? anyway tiiät kyllä.
Mä olen ainakin ystävälleni paljon tärkeämpi ja läheisempi kuin hänen veljensä.Ja et silti ymmärrä? No se side on paljon enemmän kun perusystävyys jos olette jakaneet lapsuuden ja kasvaneet yhteen koska rakastat sitä ystävää kuin siskoa/veljeäsi, eli voisit kuolla sen puolesta. Ehkä sen tajuaa sitten vasta jos jotain tapahtuu..? anyway tiiät kyllä.