Blue
Isät kertovat tyttärilleen että leikatut ja käsitellyt naiset ovat ok (ja niitä arvostelevat vain kateellisia) ja lihavia saa haukkua (siis vaan ihan sen takia kun se on epäterveellistä).
Mistä sinä oikein keksit näitä juttuja? Ei kannata sekoittaa palstamammojen juttuja todellisuuden kanssa.Isät kertovat tyttärilleen että leikatut ja käsitellyt naiset ovat ok (ja niitä arvostelevat vain kateellisia) ja lihavia saa haukkua (siis vaan ihan sen takia kun se on epäterveellistä).
Meillä kertoo äiti kans!:attn:Isät kertovat tyttärilleen että leikatut ja käsitellyt naiset ovat ok (ja niitä arvostelevat vain kateellisia) ja lihavia saa haukkua (siis vaan ihan sen takia kun se on epäterveellistä).
Tästä ei valitettavasti ole hyötyä. Ongelma on laaja ja koskee myös fiksuja ja hyvällä itsetunnolla varustettuja tyttöjä. He ovat kasvaneet maailmassa jossa naisen ulkonäköön on luotu tiukka raami ja maailmassa, jossa nainen myös määritellään ulkonäön kautta. Vanhemmilta on opittu myös tyytymättömyyttä omaan ulkonäköön ja esim. jatkuvan tarpeen olla laihempi. Tätähän on tutkittukin, lapsi imee eritysesti äidistään mallia siihen, miten suhtautuu ulkonäköönsä.Meidän tyttö tulee kyllä kuulemaan ja näkemään sen ihan omilla silmillään miten muokataan kuvia lehtiin.
onko sulla muuten tyttäriä? Kuvat on todella vahvoja lasten mielissä.
Kaikki eivät välttämättä ole eri ihmisiä palstalla ja ulkopuolella.Mistä sinä oikein keksit näitä juttuja? Ei kannata sekoittaa palstamammojen juttuja todellisuuden kanssa.
korjaan sen verran, että lapselle voi yrittää opettaa mikä on totta ja mikä ei. Myös itse voi yrittää olla välittämättä kuvista ja mainonnasta ja voi yrittää, etteivät ne vaikuta.Se mediakasvatus täytyy aloittaa jo aikasin. Myynti ei lakkaa koskaan, ja näin ollen ei seksikkäät kuvatkaan.
Kyllä tänne maailmaan erilaisuutta mahtuu. Lapselle voi opettaa mikä on totta ja mikä ei.
Tarkoitin photaria, en hiustenpidennyksiä ja silikoneja.Meillä kertoo äiti kans!:attn:
Edelleen, se on ikävää ettei vanhemmat tunne tarvetta selittää tätä tai ovat itse niin irtautuneita todellisuudesta etteivät ymmärrä tätä ongelmaa.Nuorilla miehillähän tämä jo hyvin näkyy, ei edes tiedetä miltä normaali nainen näyttää kun mallit ja opit on etsitty netistä.
Jos miehiä kohtaan olisi puoliksikaan niin kovia ulkonäkö-odotuksia ja raamituksia niin johan alkaisi marina. Iltapäivälehtien 5 luetuinta juttua koskisikin kuumia miehiä rannalla ja kenellä isoin etumus-mieskisoja.
Aidoissa, tai edes aidosti korjatuissa ihmisissä ei ole mitään vikaa. Ei silloinkaan kun ne ovat seksikkäitä tms. He ovat kuitenkin aitoja ihmisiä.Se mediakasvatus täytyy aloittaa jo aikasin. Myynti ei lakkaa koskaan, ja näin ollen ei seksikkäät kuvatkaan.
Kyllä tänne maailmaan erilaisuutta mahtuu. Lapselle voi opettaa mikä on totta ja mikä ei.
Pienten lasten kanssa kaikki on hyvin yksinkertaista. Lapsen ollessa siellä 9-12v paikkailla, vaikutteita aletaan kiihtyvästi imemään ympäristöstä. Lapset on hyvin tarkkasilmäisiä ja muodostavat maailmankuvan sen pohjalta mitä näkevät. Tän ajan lapsilla ei ole kokemusta maailmasta, jossa ei ole ollut kuvankäsittelyä tai silareita. He elävät aivan eri todellisuudessa kuin vanhempansa.Edelleen, se on ikävää ettei vanhemmat tunne tarvetta selittää tätä tai ovat itse niin irtautuneita todellisuudesta etteivät ymmärrä tätä ongelmaa.
Ei siinä mennyt monta päivää kun meidän puissakiipeilevä "poikatyttö" ystävystyi uuden koulukaverin kanssa ja yhtä äkkiä tyttö kyseli, että pömpöttääkö hänen mahansa liikaaEdelleen, se on ikävää ettei vanhemmat tunne tarvetta selittää tätä tai ovat itse niin irtautuneita todellisuudesta etteivät ymmärrä tätä ongelmaa.
Se on hienoa että olet hyväksynyt itsesi.Tulipa mieleeni, että minulla oli yksi ex, joka jumaloi sairaaloisesti ja kyllä, silloin minulla oli huono itsetunto ja janosin sitä hinnalla millä hyvänsä.
Nykytilanne on toinen, mies huomioi kaikinpuolin, joskus jopa kehaisee, mutta itsetuntoni on terve enkä koe tarvetta saada kehuja, sillä riittää, että mies haluaa olla kanssani ja huomioi. Ilmeisesti kaiken sen näkee myös silmistä
Mieheni arvostaa luonnollista naista ja kerran opettikin minun vääristyneeseen naisen kuvaani muutamat photoshop-opit. En voi nähdä silikoneja mitenkään naisellisena, sillä jotenkin näen ne aina naisesta erillisenä osana. Jotenkin ne eivät kuulu naiseen, vaikka onkin lisätty naiseen.
Olen nähnyt myös luonnossa ja en ymmärrä. En usko, että on moniakaan naisia, joilla on terve itsetunto ja silikonit.
Minä olen ollut tyytyväisin B-kupin rintoihin, sillä silloin mikään ei pompi mukana, vaan liikuntaakin on helpompi harrastaa.
Ja selkäsäryt ovat poissa.
Kaivoitko paperipussin vai tuliko täysi paniikki.Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29739282:Ei siinä mennyt monta päivää kun meidän puissakiipeilevä "poikatyttö" ystävystyi uuden koulukaverin kanssa ja yhtä äkkiä tyttö kyseli, että pömpöttääkö hänen mahansa liikaa
Toisten apinointi ja lapsena oleminen on minusta eri asia kuin se mistä puhuttiin, eli retusoitujen kuvien ottaminen todellisena.Pienten lasten kanssa kaikki on hyvin yksinkertaista. Lapsen ollessa siellä 9-12v paikkailla, vaikutteita aletaan kiihtyvästi imemään ympäristöstä. Lapset on hyvin tarkkasilmäisiä ja muodostavat maailmankuvan sen pohjalta mitä näkevät. Tän ajan lapsilla ei ole kokemusta maailmasta, jossa ei ole ollut kuvankäsittelyä tai silareita. He elävät aivan eri todellisuudessa kuin vanhempansa.
Aika moni tosi fiksukin vanhempi tuntee jossain vaiheessa voimattomuutta, miksi tuo lapsi ei toimi ja ajattele niin kuin yritin opettaa? Miksi ympäristö ja kaverit vaikuttaa niin paljon? Miksi lapsi ei ole tyytyväinen itseensä vaikka hyvää itsetuntoa on tuettu kaikin tavoin?
Täytyy rehellisesti myöntää että on helpotus kun ei tarvitse kasvattaa tyttölasta, se on meinaan nykyään tosi vaikeaa! jos nyt on ennenkään helppoa ollut
Vaikka kaikkensa koittaa niin se ei välttämättä riitä.Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29739282:Ei siinä mennyt monta päivää kun meidän puissakiipeilevä "poikatyttö" ystävystyi uuden koulukaverin kanssa ja yhtä äkkiä tyttö kyseli, että pömpöttääkö hänen mahansa liikaa
Ehkäpä juuri se, että olen oppinut hyväksymään ihmiset normaaleina itsenään, jolloinka usein ovat kauniimpia. Näen kroppaan lisättävät muovit vain surkeana yrityksenä korjata sisäistä minää, jolloinka todellisuudessa tuo lisäys vain vie kauneutta poispäin.Se on hienoa että olet hyväksynyt itsesi.
Vielä kun osaisit hyväksyä muut ulkonäöllisesti. Oli ylimääräisiä "osia" tai ei.
Tästä olen kanssasi täysin samaa mieltä.Se on hienoa että olet hyväksynyt itsesi.
Vielä kun osaisit hyväksyä muut ulkonäöllisesti. Oli ylimääräisiä "osia" tai ei.
Siinä lähdet täysin hakoteille jos lähdet arvelemaan ihmisessä olevan jonkun vialla vain siksi että on korjaillut itseään. Ja nyt siis en puhu tökeröstä photoshopista jonka läpi tuo kuvan nainen on myllytetty.Ehkäpä juuri se, että olen oppinut hyväksymään ihmiset normaaleina itsenään, jolloinka usein ovat kauniimpia. Näen kroppaan lisättävät muovit vain surkeana yrityksenä korjata sisäistä minää, jolloinka todellisuudessa tuo lisäys vain vie kauneutta poispäin.
Mielestäni on vain tervettä hyväksyä ihmiset sellaisina kuin ovat oikeasti. Nähdä se aitous. Jotenkin kaiken jälkeen tuntuu/näyttää vain itsestäänselvältä.
Uskon, että kuvan nainen olisi ollut kauniimpi omana itsenään.