no mistä hiivatista meille sitä järkeä olis sen paremmin karttunu?Ei ne palstan miehet näköjään yhtään sen järkevämmin ajattele....
naisten synnyttämiä ja kasvattamia meki ollaan
no mistä hiivatista meille sitä järkeä olis sen paremmin karttunu?Ei ne palstan miehet näköjään yhtään sen järkevämmin ajattele....
Olen minä täällä olevissa kuvaketjuissa nähnyt ainakin yhden hyvin kauniin vähän isompikokoisenkin naisen.Mun mielestä on kummallista, että täällä palstalla toitetaan, että suomalaaset naiset on rumia yms. Mä oon kyllä nähny monia nättejä tyttöjä/naisia ja usiempi kaunotarki on tullu vastaan. En tiä sitte missä nuo huutelijat oikeen elää vai eivätkö vain pidä silmiä auki. Seki on mun mielestä kummallista, että kuvitellaan palstalaisten olevan rumia, lihavia yms. Kyllähän palstaalijoiski on kauniita ja hoikkia naisia.
Ylivertaisuuttasi sinäkin tässä silti yrität todistella. Melko huvittavaa sinänsä, varsinkin kun tajusit jo vänkääväsi väärinymmärtämästäsi asiasta.no mistä hiivatista meille sitä järkeä olis sen paremmin karttunu?
naisten synnyttämiä ja kasvattamia meki ollaan
Vinkiksi niille, joita ei tuo urheilu urheilun vuoksi nappaa: Puutarhahommilla saa upean peban, kiinteät reidet, litteän vatsan ja kauniin muotoiset käsivarret. On monipuolisesti kehoa muokkaavaa puuhaa, jos tekee muutakin kuin nyppii rikkaruohon silloin toisen tällöin (eli kaivaa haastavaa maaperää, kärrää kivenmurkoita, käyttelee raivaussahaa...) Niin, ja siinä sivussa saa vielä näyttävän puutarhan. Sääli, että tuo mielletään höyrähtänäiden, keski-ikäisten kukkahattutätien harrastukseksi, kun se on kaiken tuon lisäksi vielä äärimmäisen rentouttavaa ja henkisesti puhdistavaa.Oon koko ikäni harrastanu jotain, milloin mitäkin, yleisurheilua, karatea, pyöräilyä yms, välillä säännöllisesti, välillä vähemmän nyt viimeisen puol vuotta oon tehny lihaskunto treeniä enemmän. Kyykkyä, askelkyykkyä yms
Sinä varmasti miehenä osaat itse vastata tähän paremmin.Ok. Entä mites mies sitten pidetään onnellisena parisuhteessa? Ilmeisesti hyvin erilaiset tarpeet ovat kuitenkin miehillä ja naisilla.
En tiijä muiden miehistä mutta mun mies haluaa kuulla olevansa mun mielestä konea ja ihana ja haluttava.Ok. Entä mites mies sitten pidetään onnellisena parisuhteessa? Ilmeisesti hyvin erilaiset tarpeet ovat kuitenkin miehillä ja naisilla.
Mut nuohan on vähän riipparit, vaikka nännit aika ylhäällä onkin... Noissahan jää iso poimu tonne rinnan alle, sinne vois laittaa vaikka muistilehtiön tai jotain. Ihan kuin noita nännejä ois siirretty ylöspäin photarilla.Jos mä saisin miehenä valita osoittaako naisen nännit alaviistoon vai yläviistoon (kuten ap:n kuvassa), niin arvatkaapa kumman valitisisin. Palsamammathan valitsee tietysti riipparit ja nännit, jotka osoittaa varpaita.
Veikkaan, että moni tämän palstan mamma ottaisi tuon ap:n mimmin kaikki ulkonäölliset ominaisuudet itselleen, mikäli vain saisi...
En mä uskalla kaikkien miesten puolesta puhua. Mua kiinnostaisi kuitenkin kuulla mitä ne 'tietyt faktat' on, joista Hehh puhui, jotka ovat erilaiset miehillä ja naisilla.Sinä varmasti miehenä osaat itse vastata tähän paremmin.
On tietty eikä nuo huonot ole, mutta ei myöskään kovin kiinteät ja nänni tosiaan on erikoisessa paikassa. Aika erikoisen muotoinen vartalo muutenkin. Nätti kyllä mutta todella erikoinen.Kauhea haukkuminen. Rintoja on erilaisia.
On rintoja on erilaisia ja kaikki varmastikin yhtä hyviä mutta kun aloituksessa puhutaan täydellisestä niin onhan se hurskastelua tulla sitä jauhamaan ja arvostelu kieltämään (korostaen vielä kun muuten kyllä saa ihmisiä ja heidän muotojaan täällä arvostella ihan surutta), varsinkin kun sen näkee nyt ihan puusilmälläkin että tissit eivät ole sinne päinkään (onko se sitten liian photarin käytön vai leikkauksen vika niin sillä ei ole väliä mutta luonnolliset tai kauniit nuo eivät ole).On tietty eikä nuo huonot ole, mutta ei myöskään kovin kiinteät ja nänni tosiaan on erikoisessa paikassa. Aika erikoisen muotoinen vartalo muutenkin. Nätti kyllä mutta todella erikoinen.
Niin mun mielipidehän on se, että itselläni on kivemmat, kun niiden alle ei voi jemmata mitään. Minusta keskimäärin hoikilla teinitytöillä on paremmat kuin tuolla.On rintoja on erilaisia ja kaikki varmastikin yhtä hyviä mutta kun aloituksessa puhutaan täydellisestä niin onhan se hurskastelua tulla sitä jauhamaan ja arvostelu kieltämään (korostaen vielä kun muuten kyllä saa ihmisiä ja heidän muotojaan täällä arvostella ihan surutta), varsinkin kun sen näkee nyt ihan puusilmälläkin että tissit eivät ole sinne päinkään (onko se sitten liian photarin käytön vai leikkauksen vika niin sillä ei ole väliä mutta luonnolliset tai kauniit nuo eivät ole).
Niin kaikillahan on ihan omat mieltymyksensä, mutta kyllä tuo vartalo oli erittäin erikoinen ollakseen aito.Kinatkaa nyt sitten henkilökohtaisesta mieltymyksestä ulkonäössä.
Ihan kivat mutta nimenomaan tosi hassut.minusta nuo on ihan kivat tissit, ei nyt sentään täydelliset mutta ei kumminkaan ollenkaan hassummat
~7 miljardin ihmisen joukkoon mahtuu erikoisempaakin.Niin kaikillahan on ihan omat mieltymyksensä, mutta kyllä tuo vartalo oli erittäin erikoinen ollakseen aito.
Eli saa tehdä aloituksen täydellisestä vartalosta keskustelupalstalle mutta siihen ei saa tehdä eriaviä mielipiteitä koska A) silloin on kateellinen B) voi loukata jotakuta koska tissejä on erilaisia.Kinatkaa nyt sitten henkilökohtaisesta mieltymyksestä ulkonäössä.