Täydellinen nainen

• Viestiketjun aloittaja Koff
  • Ensimmäinen viesti
"Hehh"
Ei se kehuminen auta mitään jos nainen näkee että intrestit on muualla :D Just tää lässäyttää monet suhteet, nainen huomaa muutoksen. Ei onneksi ole ajankohtaista mutta kun miehet aina peräänkuluttaa naisten itsetunnon perään niin koetinpa vaan selventää. Ei kyse ole mistään itsetunnosta vaan naisen perusluonteesta.

kauniit naiset
Kona: mutta kun otsikossa lukee "täydellinen nainen", niin onhan sen oltava sit täydellinen, mutku sieltä tuli ihan epäsuhta vartalo (yhden naisen muuten tiedän jonka luomutisseissä nännit menee noin).

Tuo Salma Hayek on lähellä täydellistä, ja jos otettaisiin 10 vuotta iästä pois niin olis asteikolla 4-10 jo 10-. (Miinusta tulee kauneimmallekin koska en usko että missään on ihan täydellisen kaunista.)
Salma Hayek on niitä naisia, jotka näyttävät upeilta säkissäkin. Näitä naisia on ihan kotimaassakin. Joskus aikoinaan kuljin junalla töihin ja tällaisena keski-ikäisenä rouvana seurailin erästä nuorta tyttöä, joka kulki aamujunalla Keravalle. Oli melkoisen upea luonnonlapsi ilman meikkiä. Usein näitä ei osu kohdalle, mutta silloin harvoin kun sattuu, niin todellakin kääntävät pään.

• Tykkää
Reactions: Echo
"mies1"
[QUOTE="Hehh";29736801]Ei se kehuminen auta mitään jos nainen näkee että intrestit on muualla :D Just tää lässäyttää monet suhteet, nainen huomaa muutoksen.[/quote]

Totta, mutta mulla ei ole, jos jonkun kanssa olen.

Suomessa voisi olla enemmän intohimoa. Mutten minäkään pelkkää intohimoa tavoittele. Suhde voisi olla 35 sitä ja 65 ystävyyttä.

[QUOTE="Hehh";29736801]Ei onneksi ole ajankohtaista mutta kun miehet aina peräänkuluttaa naisten itsetunnon perään niin koetinpa vaan selventää. Ei kyse ole mistään itsetunnosta vaan naisen perusluonteesta.[/QUOTE]

Kyllä asia liittyy osaltaan myös itsetuntoon. Matalaitsetuntoinen ei osaa nauttia ihailusta tai, vaihtoehtoisesti, ei uskalla suhtautua avoimesti myönteiseen palautteeseen. Olen esim. seurustellut naisen kanssa, jossa on vähän diivaa, ja se kyllä toimi tuon jumaloinnin osalta hyvin. Näkymättömämpi persoona luikkii lähinnä koloonsa kun tulee jotain kovemman tason kehua tms. :)

"vieras."
[QUOTE="mies1";29736844]Totta, mutta mulla ei ole, jos jonkun kanssa olen.

Suomessa voisi olla enemmän intohimoa. Mutten minäkään pelkkää intohimoa tavoittele. Suhde voisi olla 35 sitä ja 65 ystävyyttä.

Kyllä asia liittyy osaltaan myös itsetuntoon. Matalaitsetuntoinen ei osaa nauttia ihailusta tai, vaihtoehtoisesti, ei uskalla suhtautua avoimesti myönteiseen palautteeseen. Olen esim. seurustellut naisen kanssa, jossa on vähän diivaa, ja se kyllä toimi tuon jumaloinnin osalta hyvin. Näkymättömämpi persoona luikkii lähinnä koloonsa kun tulee jotain kovemman tason kehua tms. :)[/QUOTE]

Se vaikuttaa tooooooodella paljon, keneltä ja miten se kehu tulee.

AA-kerholainen
Mä voin hyvin tunnustaa että voisin ottaa omieni tilalle At tai pienet Btkin ehkä mutta koska arvostan luonnollisuutta niin näillä mennään. Jotkut Ct ois ihan liian isot ja tiellä. Nuo kuvan on muodoltaan ok mutta nännit :D, aiheuttaisi vielä pahemman pukeutumisongelman kuin lätkät.

"Hehh"
Mut noissa sun esittelemissä tapauksissa on kyse itsetunnosta. Yritän terottaa että nainen kun nainen vertaa aina itseään niihin naisiin, jotka miestä kiinnostavat. Se on naisen perusluonne.

Tutkimusten mukaan muuten naisten intohimo on latistunut samaa tahtia kun mediamyllytys täydellisistä naisista on alkanut. Surettaa erityisesti nuorten tyttöjen tilanne, he kasvavat kovissa ulkonäköpaineissa riippumatta siitä, minkälainen itsetunto heille on kehittynyt.

"mies1"
[QUOTE="vieras.";29736847]Se vaikuttaa tooooooodella paljon, keneltä ja miten se kehu tulee.[/QUOTE]

Varmasti. Mutta silti tuntuu, että epiikka ei ole meidän juttu :) Mä taas rakastan sitä suht paljon. Vain isossa läheisyyden kaipuussa voin olla naisen kanssa "arkivaltaiselta" pohjalta.

"hillla"
Juu, ei oo epiikka meidän juttu. Tulee mieleen se täydellisten häisten aappappaapppasäpäsäpäsäpä- pari. Hyrrrr. Mutta onneksi jokainen voi etsiä juuri sellaisen kumppanin kuin itselle sopii, ei tarvitse kaikkien olla samasta muotista tehty. Eikä se tarkoita että toisessa on jotain vikaa, jos tykkää/ei tykkää esim. ylitsevuotavasta jumaloinnista.

Salma Hayek on niitä naisia, jotka näyttävät upeilta säkissäkin. Näitä naisia on ihan kotimaassakin. Joskus aikoinaan kuljin junalla töihin ja tällaisena keski-ikäisenä rouvana seurailin erästä nuorta tyttöä, joka kulki aamujunalla Keravalle. Oli melkoisen upea luonnonlapsi ilman meikkiä. Usein näitä ei osu kohdalle, mutta silloin harvoin kun sattuu, niin todellakin kääntävät pään.
Mun mielestä on kummallista, että täällä palstalla toitetaan, että suomalaaset naiset on rumia yms. Mä oon kyllä nähny monia nättejä tyttöjä/naisia ja usiempi kaunotarki on tullu vastaan. En tiä sitte missä nuo huutelijat oikeen elää vai eivätkö vain pidä silmiä auki. Seki on mun mielestä kummallista, että kuvitellaan palstalaisten olevan rumia, lihavia yms. Kyllähän palstaalijoiski on kauniita ja hoikkia naisia.

"mies1"
[QUOTE="Hehh";29736853]Mut noissa sun esittelemissä tapauksissa on kyse itsetunnosta. Yritän terottaa että nainen kun nainen vertaa aina itseään niihin naisiin, jotka miestä kiinnostavat. Se on naisen perusluonne.[/quote]

Mä taas uskon, että nainen voi voida "turvallisesti", jos mies tekee kyllin selväksi, että hän on ihanin silloinkin vaikka mies ihailee esim. katseella muitakin vartaloita. Sun logiikalla nainen olisi alati itseään muihin vertaava eikä ikinä itseensä tyytyväinen. Hyväitsetuntoinen kuitenkin on tyytyväinen itseensä myös vikoineen eli se täydellisyys ei ole painolasti.

[QUOTE="Hehh";29736853]Tutkimusten mukaan muuten naisten intohimo on latistunut samaa tahtia kun mediamyllytys täydellisistä naisista on alkanut.[/quote]

Tuosta olisi mukava nähdä lähteitä, vaikka kenties olet oikeassa.

[QUOTE="Hehh";29736853]Surettaa erityisesti nuorten tyttöjen tilanne, he kasvavat kovissa ulkonäköpaineissa riippumatta siitä, minkälainen itsetunto heille on kehittynyt.[/QUOTE]

Toki. Mutta ääripäistä tämänhetkinen klassisempi ihanne on selkeästi parempi minulle henkilökohtaisesti kuin 90-luvun naisten ladette-tyyli eli neule, polkkatukka ja vähäinen meikki. On ehkä vähän yksinkertaista sanoa, että ladetet olivat itsetunnoltaan parempia koska olivat "luomumpia".

"mies1"
[QUOTE="hillla";29736910]Juu, ei oo epiikka meidän juttu. Tulee mieleen se täydellisten häisten aappappaapppasäpäsäpäsäpä- pari. Hyrrrr. Mutta onneksi jokainen voi etsiä juuri sellaisen kumppanin kuin itselle sopii, ei tarvitse kaikkien olla samasta muotista tehty. Eikä se tarkoita että toisessa on jotain vikaa, jos tykkää/ei tykkää esim. ylitsevuotavasta jumaloinnista.[/QUOTE]

Totta. Itselleni vaan aika luontevaa ja tärkeää yhtäaikaisesti sekä kehuminen, intohimo että uskollisuus. Jopa silloin kun olen "puutteessa" niin vain lasken vähän alemmas näitä tasoja, mutten tod. voisi joka naisen kanssa olla silloinkaan eli esim. naisen, joka ei juuri yhtään intohimoja herättele. On naisia, joille tämäkin on jees, koska en tee pahaa naiselle. Eli sanon naiselle selvästi, ettet ole ihan sitä mitä haen mutta silti haluan kohdella häntä hyvin. :)

[QUOTE="mies1";29736965]Totta. SLURPminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäLÄÄÄÄHHHH. SLURPminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminämuttenSLURP MinäminäminäminäminäminäminäSLURPminäminäminäminä. :)[/QUOTE]

:rolleyes:

• Tykkää
Reactions: Owl
Blue
[QUOTE="Hmm";29736744]Naiset ei ajattele noin. Jos miehen silmät kiiluu silareiden perään, nainen arvelee miehen toivovan, että olisi samanlainen muovinukke. Miehestä ei tuputetakaan samanlaista ihannekuvaa joka tuutista kuten naisista niin miesten on vaikea ymmärtää.

Yksikään nainen ei halua tuntea itseään lohdutuspalkinnoksi vaan upeaksi miehen silmissä. Jos sanoo naiselle että tämä on riittävä niin metsään menee. Vuosikymmeniä jatkuneissa onnellisissa suhteissa on kaiken mun hyvän lisäksi yksi tärkeä yhdistävä tekijä, mies ei ole koskaan lakannut pitämästä naistaan upeana ja näyttää sen kaikin tavoin, nainen ei koskaan tunne olevansa vertailun kohde tai häviävänsä muille naisille:)[/QUOTE]

Ja täsähän on varsin hyvää asiaa. Juuri näin.

Oho mitä tääl tapahtuu :D juu ei ole takalistossa mitään ylimääräistä, ihan luonnostaan on tuollainen. Toki treeni vaikuttanut myös hieman :) rinnat oli ennen lapsia isommat kuin nyt joten otin sen takas ja tyytyväisempi en vois olla ;)
Niin sangria olen entiseltä nikiltä.

Blue
lähinnä tarkoitinkin sitä, että onko se juuri miehen tehtävä kohottaa naisen itsetuntoa ja että onko naisella mitään tehtäviä
Joo. ei tietenkään ole.

Jos puhuttiin siitä mitä odotuksia miehillä on naisille ja kuinka naisilla ei ole vastaavia miehillle, ja siitä siirryttiiin siihen että oikeastaan ne pitkät suhteet perustuu siihen että mies rakastaa ja arvostaa oikeasti eikä vain tyydy naiseen (samalla kun ihailee niitä naisihanteita mitä maailma on pullollaan) niin joo, tokihan siitäkin saa ongelman kuinka miehen tehtävä on vain kohottaa naisen itsetuntoa ja naisen ei tarvitse tehdä yhtään mitään.

Voi vittu kuinka yksinkertaista ajattelua.

Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29737120:
Kauanko oot treenannut? Mää haluun samanlaisen pyllyn :p
Oon koko ikäni harrastanu jotain, milloin mitäkin, yleisurheilua, karatea, pyöräilyä yms, välillä säännöllisesti, välillä vähemmän :D nyt viimeisen puol vuotta oon tehny lihaskunto treeniä enemmän. Kyykkyä, askelkyykkyä yms

Yhteistyössä