Täydellinen nainen

• Viestiketjun aloittaja Koff
  • Ensimmäinen viesti
Mies minäkin.
Mun mielestä on kummallista, että täällä palstalla toitetaan, että suomalaaset naiset on rumia yms. Mä oon kyllä nähny monia nättejä tyttöjä/naisia ja usiempi kaunotarki on tullu vastaan. En tiä sitte missä nuo huutelijat oikeen elää vai eivätkö vain pidä silmiä auki. Seki on mun mielestä kummallista, että kuvitellaan palstalaisten olevan rumia, lihavia yms. Kyllähän palstaalijoiski on kauniita ja hoikkia naisia.
Olen minä täällä olevissa kuvaketjuissa nähnyt ainakin yhden hyvin kauniin vähän isompikokoisenkin naisen.

iu
Oon koko ikäni harrastanu jotain, milloin mitäkin, yleisurheilua, karatea, pyöräilyä yms, välillä säännöllisesti, välillä vähemmän :D nyt viimeisen puol vuotta oon tehny lihaskunto treeniä enemmän. Kyykkyä, askelkyykkyä yms
Vinkiksi niille, joita ei tuo urheilu urheilun vuoksi nappaa: Puutarhahommilla saa upean peban, kiinteät reidet, litteän vatsan ja kauniin muotoiset käsivarret. :) On monipuolisesti kehoa muokkaavaa puuhaa, jos tekee muutakin kuin nyppii rikkaruohon silloin toisen tällöin (eli kaivaa haastavaa maaperää, kärrää kivenmurkoita, käyttelee raivaussahaa...) Niin, ja siinä sivussa saa vielä näyttävän puutarhan. :) Sääli, että tuo mielletään höyrähtänäiden, keski-ikäisten kukkahattutätien harrastukseksi, kun se on kaiken tuon lisäksi vielä äärimmäisen rentouttavaa ja henkisesti puhdistavaa. :D

• Tykkää
Reactions: Nereids
"Hehh"
Se vaan on niin, että on tietyt faktat jotka koskevat miesten ja toiset jotka koskevat naisten ajattelua. Pitkissä onnellisissa suhteissa menestyvät parhaiten ihmiset jotka hyväksyvät tämän erilaisuuden ja toimivat niin että toisella on hyvä olla. Ymmärtää sitä ei voi kuin osittain mut ei tarttekaan. Oli kyse miehestä tai naisesta.

Fiksu mies tajuaa että nainen tarvitsee usein muistutusta siitä että on upea miehen mielestä eikä sillä ole pisaraakaan tekemistä minkään itsetunnon kanssa. Ja se ei suinkaan ole pelkkää kehumista vaan tapaa jolla on läsnä, puhuu, huomioi, koskettaa ja huomaa vielä vuosienkin jälkeen. Näkee naisen vielä naisena! Jos ei tätä ole sisäistänyt, ei ymmärä naisista vielä mitään.

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
"Nixu"
[QUOTE="Hehh";29737302]SFiksu mies tajuaa että nainen tarvitsee usein muistutusta siitä että on upea miehen mielestä eikä sillä ole pisaraakaan tekemistä minkään itsetunnon kanssa.[/QUOTE]

Miksi ihmeessä miehen on jatkuvasti palvottava, passattava, huomioitava ja hyyssättävä naista, jotta hän on hyvä miehenä. Naisen ei tarvitse panostaa parisuhteeseen edes murto-osaa siitä, mitä mieheltä vaaditaan. Mikäli mies ei näin tee, ruoditaan sitä tällä mammapalstalla ja taivastellaan kuinka itsekkäitä paskoja miehet ovat.

[QUOTE="Hehh";29737302]Se vaan on niin, että on tietyt faktat jotka koskevat miesten ja toiset jotka koskevat naisten ajattelua. Pitkissä onnellisissa suhteissa menestyvät parhaiten ihmiset jotka hyväksyvät tämän erilaisuuden ja toimivat niin että toisella on hyvä olla. Ymmärtää sitä ei voi kuin osittain mut ei tarttekaan. Oli kyse miehestä tai naisesta.

Fiksu mies tajuaa että nainen tarvitsee usein muistutusta siitä että on upea miehen mielestä eikä sillä ole pisaraakaan tekemistä minkään itsetunnon kanssa. Ja se ei suinkaan ole pelkkää kehumista vaan tapaa jolla on läsnä, puhuu, huomioi, koskettaa ja huomaa vielä vuosienkin jälkeen. Näkee naisen vielä naisena! Jos ei tätä ole sisäistänyt, ei ymmärä naisista vielä mitään.[/QUOTE]

Jokainen haluaa olla arvostettu, suhteessa ei ole mitään mieltä jos sitä ei osoiteta mitenkään. Se ei ole sukupuolisidonnainen asia. Varsinkin jos saa tuntea nimenomaan sen ettei toinen arvosta, se viimeistään aiheuttaa vakavat ongelmat.

Joku toki voi alkaa puhumaan siitä kuinka "entisaikaan ei tarvinnut leperrellä ja ihmiset olivat yhdessä silti ja kuinka nykyään kaikki on huomionkipeitä jne blaablaa.

Entisaikaan oli erilaiset ajat, samat oli tarpeet ihmisillä silloinkin, tavat oli erilaiset ja ihan 100% samalla tavalla suhteita kaatui sen puutteeseen. Eroja vaan ei tullut tilastollisesti ihan samaan tahtiin, koska se oli hyvin paheksuttua yhteiskunnallisesti jos olit eronnut / karannut. Stigmat saa ihmisen toimimaan eri tavalla kuin haluaisi, enemmän ennen niin kuin nyt, mutta nykyäänkin, on vaan eri asioita missä ne pakottaa enemmän.

Se on vaan hyvä että erotilastot on mitä on, loppujen lopuksi aika harva ihminen tajuaa ekassa suhteessaan sitä miten tulee toista kohdella ja miten tulee hoitaa pitkäaikaista suhdetta. Moni ihminen ei tajua sitä ikinä mitä suhde tarvitsee. Se ei tarkoita sitä että pitäisi vaan "antaa olla" tai "tarttua jokaiseen asiaan". Mustavalkoista ajattelua, kaikista eniten suhde on joustamista ja oikeiden ongelmien tuulettamista, sekä pikku juttujen ohittamista.

Se on jatkuvaa diplomaattista ajattelua, ei nöyristelyä tai järkähtämättömyyttä. Jos haluat itse jotain, sinun pitää myös olla valmis antamaan, ilman että odotat välitöntä hyötyä.

Kauhea jargon blaablaa, mutta siltikin, vaikka nämä on itsestäänselviä asioita monella, on varmasti ihan yhtä monta jotka jos vaikka tietääkin nämä asiat, päättävät ohittaa ne ja toimia omalla junttura-asenteella siltikin.

Opi erottamaan missä asioissa on hyvä ja suotavaa olla itsekäs ja missä se ei ole ollenkaan hyvä asia.

Semmoinen toisen nuoleskelu, että saa enemmän "hihnaa" on kuolleena syntynyt ajatus, jos toinen ei kykene yhtälailla joustamaan kuin sinä, olet väärä henkilön kanssa yhdessä ja se suhde ei tule ikinä olemaan onnellinen, ainakaan molemmille.

• Tykkää
Reactions: Pessimisti
Pessimisti
[QUOTE="Hehh";29737302]Se vaan on niin, että on tietyt faktat jotka koskevat miesten ja toiset jotka koskevat naisten ajattelua. Pitkissä onnellisissa suhteissa menestyvät parhaiten ihmiset jotka hyväksyvät tämän erilaisuuden ja toimivat niin että toisella on hyvä olla. Ymmärtää sitä ei voi kuin osittain mut ei tarttekaan. Oli kyse miehestä tai naisesta.

Fiksu mies tajuaa että nainen tarvitsee usein muistutusta siitä että on upea miehen mielestä eikä sillä ole pisaraakaan tekemistä minkään itsetunnon kanssa. Ja se ei suinkaan ole pelkkää kehumista vaan tapaa jolla on läsnä, puhuu, huomioi, koskettaa ja huomaa vielä vuosienkin jälkeen. Näkee naisen vielä naisena! Jos ei tätä ole sisäistänyt, ei ymmärä naisista vielä mitään.[/QUOTE]

Ok. Entä mites mies sitten pidetään onnellisena parisuhteessa? Ilmeisesti hyvin erilaiset tarpeet ovat kuitenkin miehillä ja naisilla.

Peyote
Jos mä saisin miehenä valita osoittaako naisen nännit alaviistoon vai yläviistoon (kuten ap:n kuvassa), niin arvatkaapa kumman valitisisin. Palsamammathan valitsee tietysti riipparit ja nännit, jotka osoittaa varpaita.

Veikkaan, että moni tämän palstan mamma ottaisi tuon ap:n mimmin kaikki ulkonäölliset ominaisuudet itselleen, mikäli vain saisi...
Mut nuohan on vähän riipparit, vaikka nännit aika ylhäällä onkin... Noissahan jää iso poimu tonne rinnan alle, sinne vois laittaa vaikka muistilehtiön tai jotain. Ihan kuin noita nännejä ois siirretty ylöspäin photarilla.

Blue
On tietty eikä nuo huonot ole, mutta ei myöskään kovin kiinteät ja nänni tosiaan on erikoisessa paikassa. Aika erikoisen muotoinen vartalo muutenkin. Nätti kyllä mutta todella erikoinen.
On rintoja on erilaisia ja kaikki varmastikin yhtä hyviä mutta kun aloituksessa puhutaan täydellisestä niin onhan se hurskastelua tulla sitä jauhamaan ja arvostelu kieltämään (korostaen vielä kun muuten kyllä saa ihmisiä ja heidän muotojaan täällä arvostella ihan surutta), varsinkin kun sen näkee nyt ihan puusilmälläkin että tissit eivät ole sinne päinkään (onko se sitten liian photarin käytön vai leikkauksen vika niin sillä ei ole väliä mutta luonnolliset tai kauniit nuo eivät ole).

Peyote
On rintoja on erilaisia ja kaikki varmastikin yhtä hyviä mutta kun aloituksessa puhutaan täydellisestä niin onhan se hurskastelua tulla sitä jauhamaan ja arvostelu kieltämään (korostaen vielä kun muuten kyllä saa ihmisiä ja heidän muotojaan täällä arvostella ihan surutta), varsinkin kun sen näkee nyt ihan puusilmälläkin että tissit eivät ole sinne päinkään (onko se sitten liian photarin käytön vai leikkauksen vika niin sillä ei ole väliä mutta luonnolliset tai kauniit nuo eivät ole).
Niin mun mielipidehän on se, että itselläni on kivemmat, kun niiden alle ei voi jemmata mitään. Minusta keskimäärin hoikilla teinitytöillä on paremmat kuin tuolla.

Blue
:LOL: Kinatkaa nyt sitten henkilökohtaisesta mieltymyksestä ulkonäössä.
Eli saa tehdä aloituksen täydellisestä vartalosta keskustelupalstalle mutta siihen ei saa tehdä eriaviä mielipiteitä koska A) silloin on kateellinen B) voi loukata jotakuta koska tissejä on erilaisia.

Mutta kun keskustelupalstalle tekee esim. aloituksen lihavasta jolla riittää deittikavereita niin siihen saa laittaa eriaviä mielipiteitä koska A) lihavaa ei vaan kukaan voi haluta ja B) haukkumalla se lihava vaan koitetaan hänet ihan vaan hyvällä saada tajuamaan että se lihavus ei ole hyvästä.

Tämä selvä. Yksi palstan kirjoittamaton sääntö tuli taas mulle selväksi.

Yhteistyössä