A
aito ja
Vieras
Mulla on eräs ystävä, jolle koirat on kiinnostavampia, kuin oma lapsi. Kävimme yhdessä lasten jumpassa, kun oli hetki ettei hänellä ollut koiraa. Sitten tuli koura, jonka pentutreenit alkoi heti jumpan jälkeen. Usein jäivät jumpasta pois, kun "hirveen raskasta". Lopulta jättivät koko jumpan. Käy siis tokossa ja agilityssä ja koiran kanssa lenkillä. Jos ehdotan, et mennään jonnekkin, ehdottaa aina paikkaa, johon koirat voi tulla mukaan. Meillä siis myös koira. Pyytää lenkille, metsään jne. Lapset 3v lenkillä sit istuisi rattaissa. Meillä siis pikkukoira, jonka kanssa käymme yhdessä lenkillä ja metsässä jne, mutta lapsi kävelee ihan itse. Olen itsekin intohimoinen koiraharrastaja ollut, mutta lapsen jälkeen se on jäänyt. Ensin ei ollut koiraa pitkään aikaan ja nyt on tuollainen sohvamuffe. Kaveri käy myös näyttelymatkoilla ulkomaita myöden, mut kylpylään ei ottanut lasta ku on "uuvuttava". Hänellä on todella rauhallinen ja "helppo" lapsi. Ainakin meillä ollessaan. On välillä yökylässä jne.
Harrastamme koko perhe yhdessä jumppaa, uimista jne. Hauskinta on tehdä lapsen kanssa yhdessä. Koirakin on mukana, kun voi, mutta ei sen mukaan suunnitella menoja kuitenkaan.
Kiinnostaa, onko yleistä ja oikeastaan ihan tavallista,että on mielekkäämpää olla omissa harrastuksissa, kuin lapsen kanssa?
Harrastamme koko perhe yhdessä jumppaa, uimista jne. Hauskinta on tehdä lapsen kanssa yhdessä. Koirakin on mukana, kun voi, mutta ei sen mukaan suunnitella menoja kuitenkaan.
Kiinnostaa, onko yleistä ja oikeastaan ihan tavallista,että on mielekkäämpää olla omissa harrastuksissa, kuin lapsen kanssa?