Onko outoa, jos 4v. ei ole koskaan ollut poissa yötä kotoa ilman vanhempiaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Outolintu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nippu:
En tiedä onko outoa, mut surullista, ettette ole saanut yhteisiä öitä kahdestaan, tosin mistä minä tiedän haluatteko te sitä edes.

Mitä surullista on siinä että vanhemmat eivät saa olla kahdestaan yötä? Siis öisinhän kuitenkin pääasiassa nukutaan.

Alkuperäinen kirjoittaja voodoo doll:
En tiedä onko outoa, mut surullista, ettette ole saanut yhteisiä öitä kahdestaan, tosin mistä minä tiedän haluatteko te sitä edes.

Mitä surullista on siinä että vanhemmat eivät saa olla kahdestaan yötä? Siis öisinhän kuitenkin pääasiassa nukutaan.

Minusta se on surullista, itse nautin suunnattomasti öistä mieheni kanssa kahdestaan. Ei se ole sama asia kuin että lapset nukkuvat.
Tietysti öisin pääasiassa nukutaan, mutta niin voi tehdä paljon muutakin.

Minusta se on surullista, itse nautin suunnattomasti öistä mieheni kanssa kahdestaan. Ei se ole sama asia kuin että lapset nukkuvat.
Tietysti öisin pääasiassa nukutaan, mutta niin voi tehdä paljon muutakin.

Öisin voi tehdä miehensä kanssa paljon muutakin kun nukkua vaikka ne lapset olisivatkin kotona nukkumassa.
Kaikilla ei ole tarvetta viedä lapsia yökylään saadakseen viettää aikaa puolisonsa kanssa.

Öisin voi tehdä miehensä kanssa paljon muutakin kun nukkua vaikka ne lapset olisivatkin kotona nukkumassa.
Kaikilla ei ole tarvetta viedä lapsia yökylään saadakseen viettää aikaa puolisonsa kanssa.

No ei olekkaan ja minulta tuskin on pois että jotkut eivät lapsiaan hoitoon vie. Eikä lapsia viedä ainoastaan sen takia hoitoon että siihen olisi jokin tarve, meillä mummi ainakin usein itse pyytää ja haluaa lapsemme yökylään itselleen ja lapset haluaa olla mummin luona yötä, kun se on kivaa, ilman että minulla siihen tarvetta nyt olisi.

Tottakait voi tehdä, mutta se nyt ei vaan todellakaan ole sama asia, kuin olla täysin kahdestaan ja en todellakaan tarkoittanut seksiä ainoastaan, mitä kahdestaan tehdä, maailmassa on paljonkin erillaisia asioita, tehdä kahdestaan.

Ihmettelen myös, että miksi sinua niin häiritsee, että minusta se on surullista, minun mielipiteelläni tuskin on merkitystä, teidän/muiden lapsien yökyläilyyn. Meillä lapset on n.1yön kuukaudessa mummilla, teillä ei ehkä koskaan, sama tuo kenellekkin on.

Yhteistyössä