[QUOTE="poikia3";29723516]Sinun pitäisi hakeutua hoitoon - ihan oikeasti!
Osa meistä naisista tykkää seksistä ja on seksikkäitä vaikka säkissä. Itselläni hyvä olo lähtee kauniista alusvaatteista, tykkään pukeutua naisellisesti, mulle tulee siitä itsellemi hyvä olo. Naisellinen pukeutuminen tarkoittaa minulla mekkoja ja hameita ja kyllä korkkareita. On ollut pitkiä aikoja, kun en ole korkkareita käyttänyt, sillä puolisoni on niin lyhyt, että näyttää lyhemmältä. Itse en enää tuosta välitä - korkkarit tuntuvat omilta.
Minulle tätimäinen pukeutuminen tarkoittaa jotakin ihan muuta, todennäköisesti niitä vaatteita, joita sinulla on päälläsi. Tai ditten olet pukeutunut miehekkääseen uniformuun.
Minä kysynkin, miksi pelkäät näyttää kauniilta? Ja miksi pelkäät naisia, jotka näyttävät kauniilta ja naisellisilta?[/QUOTE]
Hienoa! Kunpa useammat suomalaisnaiset ymmärtäväisivät tämän!! Se sama nainen voi rakastaa kauneutta ja naisellisuutta ja seksuaalisuutta ja SILTI olla järkevä, hyvä ihminen.
Meidän valtavirta-asenteet aiheesta on oikeasti aikas kivikautisia. Pelkäänpä pahaa että ollaan jopa taannuttu tässä menneisiin vuosisatoihin nähden - mutta harva pysähtyy sitä ajattelemaan, myytissä on hyvä elää. Erinomaista että ainakin 1 nainen näkee tuon ajattelun viaksi!