Tää on se mistä sillon aiemmin puhuttiin.Onnea kovasti Hyvin se menee, sinoot jämpti muija
No pissneksissä jämpti, muuten ihan seko.
Tää on se mistä sillon aiemmin puhuttiin.Onnea kovasti Hyvin se menee, sinoot jämpti muija
Mie tuun sitten ostamaan molempiaSekä että.
Minä ainakin.niinku kuka saa satunnaisesti?
Sopiihan ne tuohon liikuntaanmuuten nuo neuvot olis olleet kuin mun suusta mutta tuosta unohtu säännölliset panot ja orgasmit
Taidat olla ihan pähkinöinä Syystäkin tokiTää on se mistä sillon aiemmin puhuttiin.
No pissneksissä jämpti, muuten ihan seko.
Oi oi... fetaa tai auraa tuohon niin johan olisi ainekset kasassa .Porkkanaraaste toimii pizzassa mainiosti, mutta se kaipais kyllä seurakseen jotain suolaisempaa. Fetaa vaikka, tai lihajuttua jos semmosia syö. Ananaksen kanssa hieman makeaa mutta toimi siitä huolimatta
Elämäni parhaassa pitsassa jota söin jokunen vuosi sitten pikku-peikko nimisessä kahvilassa, oli porkkanaa ja kaalia. Mmmmm.
eron jälkeen uteli niin maan perusteellisesti niin kaipa se nyt sit ajatteli et oonko päässyt yli....vaikka erosta jo aikaa. muista jutuista sitten jutusteltiin niin kyllä multa pieni itku tuli.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29705375:Jospa se vaan aatteli, että jos olisi jotakin akuuttia surua ja murhetta mikä vaikuttaisi syömisiin. Tuskin pahallaan uteli.
:hug:.
Totta kai tulet!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29705399:Mie tuun sitten ostamaan molempia
Sie oot oikee onnen Pekka .Minä ainakin.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29705411:Oi oi... fetaa tai auraa tuohon niin johan olisi ainekset kasassa .
: / Voi sinnuu :hug: :hug:.eron jälkeen uteli niin maan perusteellisesti niin kaipa se nyt sit ajatteli et oonko päässyt yli....vaikka erosta jo aikaa. muista jutuista sitten jutusteltiin niin kyllä multa pieni itku tuli.
etkös sä oo suhteessa niin miksei säännöllisesti?Minä ainakin.
Ja valkosipulia ja smetanaakin voisi vielä laittaa vähän mausteeksi .
OLEN!!!!!!!!! perhanan perhana. Huoooooh, hitto että miten voikin olla näin tohkeissaan ja samaan aikaan murot uikkareissa.Taidat olla ihan pähkinöinä Syystäkin toki
No sas se. Mutta ei siitä sen enempää. Kyllä sitä oppii ihminen vähälläkin olemaan.etkös sä oo suhteessa niin miksei säännöllisesti?
Kiitos kiitos.:kiss:Onnea ja menestystä mirrinsilittäjälle:flower: :kiss:
Mää oon laiska tekeen ite pitsaa, mutta lämpimiä voileipiä ku laittaa ni aura on ehdoton ainesosa. Ja sipuli, ja valkosipuli, ja tomaatti.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29705430:Ja valkosipulia ja smetanaakin voisi vielä laittaa vähän mausteeksi .
Meillä taidetaan tehdä viikonloppuna pitsaa .
OLEN!!!!!!!!! perhanan perhana. Huoooooh, hitto että miten voikin olla näin tohkeissaan ja samaan aikaan murot uikkareissa.
Multa otettiin leikkaamalla kolme samaan aikaan. Ei kovin paha, yöllä vaan tahtoi verihyhmää kertyä suuhun parin päivän (tai siis yön) ajan. Puudutukset/kipulääkkeet leikkauksessa oli niin hyvät etten tuntenut kipua, nälkää enkä kirjaimiaMinulta otettiin ylhäältä ja alhaalta kaks yhdella sessiolla, oli aikamoista riuhtomista ja mesoamista lääkärin puolelta, joutu halkomaan pihdeillä toisen, oli epämukavaa :/
No ei nyt kirjaimellisesti.....tai, no.....:O *raottaa* Juuei oo uikkareita.
No sas se. Mutta ei siitä sen enempää. Kyllä sitä oppii ihminen vähälläkin olemaan.
Ehtoota.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29705316:|O *haukottelee*
NukkuMasa se oli oikein vitsikkäällä päällä eilen ja päätti, että Kyöpelin on kiva nähdä tosiiiiiiiiiiiiiiii kivoja unia. Esim. koirasta jota ammutaan päähän. Luodin reiästä ei tule verta eikä koira kuole. Mutta koirapa alkaa laulamaan ikivihreitä biisejä englanniksi :O.
Ja ulko-ovikaan ei mene lukkoon unessa ja sitä yritän räplätä epätoivoisesti. Eli kiitti vaan Masa :vampire:.
Ja mitäs vielä voisi narista. Takahammasta juilii. Mie luulen, että miulla taitaa olla elämäni ensimmäinen reikä hampaassa : /.
Mutta kahvi on hyvää .