pitäähän se nyt lajitoveria olla tukemassa pirttihirmujen tyranniaa vastaanSinä se oot niin ihana kun jaksoit miehen oikeuksia puolustaa löyhäpää vaimolta :kiss:
pitäähän se nyt lajitoveria olla tukemassa pirttihirmujen tyranniaa vastaanSinä se oot niin ihana kun jaksoit miehen oikeuksia puolustaa löyhäpää vaimolta :kiss:
Äitiyden onneksiko tätä kutsutaan..Tyrsk sori. :snotty:
No se siitä hiljaisuudesta sittenAh, hiljaisuus ja rauha maasa. Kohta tule seuraakin.
just jotain tollasta mää tarkotin mutta noi valot on jotenkin huonosti laitettu
Tästä tykkään tykkään tykkään, mutta vaalealla kivellä sopii paremmin meille pieneen tilaan.
No siellähän on sit jännät ajatAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29703886:Siinähän se menee. Koulua koulua ja suunnitelmia seuraavasta irtiotosta luokkalaisten kesken. Sisältäen saunomista ja alkoholia, aurinkoa ja pussikaljaa
No joo jos ihan tosissaan niin koulu menee hienosti, rakkausrintamalla eletään perhosia vatsassa aikaa edelleenkin. Ainut mikä hieman reunoilta ketuttaa on selkä. Mutta eiköhän sekin sitten taas oo parempi ku tulee lämpöstä ja voi taas ottaa arskaa.
Niin ja suunnitellaan täällä esikoisen Usan matkaa tohinalla. Lähtee kesäkuussa pariksi viikoksi New Yorkiin ja sieltä sitte Missisippiin. Samalla käy kattomassa miten sielä palokunta toimii. Lähtee siis mun vanhimman siskon kanssa sinne kiertelemään. Rahaa vaan täytyy saada vielä muutamia satasia lisää säästöön.
Niin on. Pehmeämpi valo ja ei noin kohdistettu on parempi.just jotain tollasta mää tarkotin mutta noi valot on jotenkin huonosti laitettu
Se on ihan tervetullutta seuraa, niin ei haittaa vaikka tää hiljaisuus katoo, kun rauha kuitenkin säilyyNo se siitä hiljaisuudesta sitten
Epistä kun mulla ei ole päiväkahviseuraa..Se on ihan tervetullutta seuraa, niin ei haittaa vaikka tää hiljaisuus katoo, kun rauha kuitenkin säilyy
Mää kutsuin sut tänne aiemmin, mutta et vastannu :|Epistä kun mulla ei ole päiväkahviseuraa..
No se on mennyt ohi. Nyt ei enää ehi kun pitää olla kahdelta töissä ja sä asut toisella puoliskolla suomea.. Mä lainasit mun privaatti suihkarinkin köyhälle ystävälle.Mää kutsuin sut tänne aiemmin, mutta et vastannu :|
:wave:
No niin,kävin sitten juttelee niistä mun ruokailuista,ei siitä mitään irti saanut sanottiin vaan et pitää syödä säännöllisesti ja monipuolisesti muttei mitään vinkkejä mihinkään. Liikuntaa ja nukkumista. Ihan yhtä tyhjän kanssa oli koko juttu! Pisti vielä kuukauden päähän uuden ajan että katsotaan miten tilanne on muuttunut.
Moi!hello :wave:
Onko sitä vielä? *lukee aikataulua* :xmas:Meikän pitsassa oli tänään paprika, sipuli, ananas, vihreä pepperoni, porkkanaraastetta ja mozzarellaa. Nam.
Mitenkäs toi porkkanaraaste toimii pizzassa? ??Meikän pitsassa oli tänään paprika, sipuli, ananas, vihreä pepperoni, porkkanaraastetta ja mozzarellaa. Nam.