The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29703886:
Siinähän se menee. Koulua koulua ja suunnitelmia seuraavasta irtiotosta luokkalaisten kesken. Sisältäen saunomista ja alkoholia, aurinkoa ja pussikaljaa :D

No joo jos ihan tosissaan niin koulu menee hienosti, rakkausrintamalla eletään perhosia vatsassa aikaa edelleenkin. Ainut mikä hieman reunoilta ketuttaa on selkä. Mutta eiköhän sekin sitten taas oo parempi ku tulee lämpöstä ja voi taas ottaa arskaa.

Niin ja suunnitellaan täällä esikoisen Usan matkaa tohinalla. Lähtee kesäkuussa pariksi viikoksi New Yorkiin ja sieltä sitte Missisippiin. Samalla käy kattomassa miten sielä palokunta toimii. Lähtee siis mun vanhimman siskon kanssa sinne kiertelemään. Rahaa vaan täytyy saada vielä muutamia satasia lisää säästöön.
No siellähän on sit jännät ajat :)

:wave:

No niin,kävin sitten juttelee niistä mun ruokailuista,ei siitä mitään irti saanut sanottiin vaan et pitää syödä säännöllisesti ja monipuolisesti muttei mitään vinkkejä mihinkään. Liikuntaa ja nukkumista. Ihan yhtä tyhjän kanssa oli koko juttu! Pisti vielä kuukauden päähän uuden ajan että katsotaan miten tilanne on muuttunut.

:wave:

No niin,kävin sitten juttelee niistä mun ruokailuista,ei siitä mitään irti saanut sanottiin vaan et pitää syödä säännöllisesti ja monipuolisesti muttei mitään vinkkejä mihinkään. Liikuntaa ja nukkumista. Ihan yhtä tyhjän kanssa oli koko juttu! Pisti vielä kuukauden päähän uuden ajan että katsotaan miten tilanne on muuttunut.

muuten nuo neuvot olis olleet kuin mun suusta mutta tuosta unohtu säännölliset panot ja orgasmit

• Tykkää
Reactions: MIES! ja LIEN
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä