uteli mun mies asioista kyllä...ei niinkään seksistä mut et oonko jo yli erosta ja etinkö uutta..mitä ne sille kuuluu?!muuten nuo neuvot olis olleet kuin mun suusta mutta tuosta unohtu säännölliset panot ja orgasmit
uteli mun mies asioista kyllä...ei niinkään seksistä mut et oonko jo yli erosta ja etinkö uutta..mitä ne sille kuuluu?!muuten nuo neuvot olis olleet kuin mun suusta mutta tuosta unohtu säännölliset panot ja orgasmit
Pitäähän se tiedustella, niin tietää onko mahiksia vielä saada vähän satunnaisesti.uteli mun mies asioista kyllä...ei niinkään seksistä mut et oonko jo yli erosta ja etinkö uutta..mitä ne sille kuuluu?!
Voi ristus mitä unia.:OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29705316:|O *haukottelee*
NukkuMasa se oli oikein vitsikkäällä päällä eilen ja päätti, että Kyöpelin on kiva nähdä tosiiiiiiiiiiiiiiii kivoja unia. Esim. koirasta jota ammutaan päähän. Luodin reiästä ei tule verta eikä koira kuole. Mutta koirapa alkaa laulamaan ikivihreitä biisejä englanniksi :O.
Ja ulko-ovikaan ei mene lukkoon unessa ja sitä yritän räplätä epätoivoisesti. Eli kiitti vaan Masa :vampire:.
Ja mitäs vielä voisi narista. Takahammasta juilii. Mie luulen, että miulla taitaa olla elämäni ensimmäinen reikä hampaassa : /.
Mutta kahvi on hyvää .
Arvaa pelottaako tuo hampilekuri kun ei oo koskaan tarvinnut paikata ensimmäistäkään hammasta : /.Voi ristus mitä unia.:O
Mee ny leguriin äkkiä niin paikkaavat kuntoon.:hug:
:flower: Vaan kuulostaa hienolta hommalta. Kyllä se siitä lähtee noin näppärältä naiselta rullaamaan .Hyvää iltapäivää.
Voi turrrrkanen sentään. Tää on varmaan mun viimenen vuos palstalla.: /
Musta tulee kiireinen nainen ainakin muutamaksi vuodeksi. Nyt alkaa uran uurtaminen isolla uulla, kun vimonenkin pallero aloittaa koulun syksyllä.
Onnitteluja ja fanfaareja otetaan vastaan; Lipsutin yrityskaupat varmistuivat tänään!
Urheilualan yritys, ja laajennussuunnutelmatkin on tehty valmiiksi.
Voi kamala kun jännittää ja pelottaa että miten mä pidän pakan kasassa. Liiketilat ei oo kovin isot, mutta kaipa sinne muutama koululainen mahtuu välipalaa syömään ja läksyjä tekemään.
Käsket laittaa puudutuspiikin jos on tarve paikata. Multa on paikattu about kaikki hampaat, ei se sitten niin kamalaa ole :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29705343:Arvaa pelottaako tuo hampilekuri kun ei oo koskaan tarvinnut paikata ensimmäistäkään hammasta : /.
Ja sie saat luvan tulla pitelemään minnuu kädestä :kieh:. Ja jos sattuu yhtään niin vastaat henkiläkohtaisesti miulle :vampire:.Käsket laittaa puudutuspiikin jos on tarve paikata. Multa on paikattu about kaikki hampaat, ei se sitten niin kamalaa ole :hug:
Multa repivät viisaudenhampaan joskus nuorena, ei se ollut mitään. Nehän puuduttavat.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29705343:Arvaa pelottaako tuo hampilekuri kun ei oo koskaan tarvinnut paikata ensimmäistäkään hammasta : /.
Kuulostaa hyvältä. Söisin jopa porkkanaraasteellakin .Meikän pitsassa oli tänään paprika, sipuli, ananas, vihreä pepperoni, porkkanaraastetta ja mozzarellaa. Nam.
Tosiiiiiiiiiiiiiii mukava :vampire:.Multa repivät viisaudenhampaan joskus nuorena, ei se ollut mitään. Nehän puuduttavat.
Parempi ettei muodosta kovin mitään pahoja ennakkoluuloja. Hammaslääkäri on ihan mukava paikka.=)
Minulta otettiin ylhäältä ja alhaalta kaks yhdella sessiolla, oli aikamoista riuhtomista ja mesoamista lääkärin puolelta, joutu halkomaan pihdeillä toisen, oli epämukavaa :/Multa repivät viisaudenhampaan joskus nuorena, ei se ollut mitään. Nehän puuduttavat.
Parempi ettei muodosta kovin mitään pahoja ennakkoluuloja. Hammaslääkäri on ihan mukava paikka.=)
Jospa se vaan aatteli, että jos olisi jotakin akuuttia surua ja murhetta mikä vaikuttaisi syömisiin. Tuskin pahallaan uteli.uteli mun mies asioista kyllä...ei niinkään seksistä mut et oonko jo yli erosta ja etinkö uutta..mitä ne sille kuuluu?!
Voisin purra kelvotonta hammaslääkäriä :attn:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29705361:Ja sie saat luvan tulla pitelemään minnuu kädestä :kieh:. Ja jos sattuu yhtään niin vastaat henkiläkohtaisesti miulle :vampire:.
Onnea kovasti Hyvin se menee, sinoot jämpti muijaHyvää iltapäivää.
Voi turrrrkanen sentään. Tää on varmaan mun viimenen vuos palstalla.: /
Musta tulee kiireinen nainen ainakin muutamaksi vuodeksi. Nyt alkaa uran uurtaminen isolla uulla, kun vimonenkin pallero aloittaa koulun syksyllä.
Onnitteluja ja fanfaareja otetaan vastaan; Lipsutin yrityskaupat varmistuivat tänään!
Urheilualan yritys, ja laajennussuunnutelmatkin on tehty valmiiksi.
Voi kamala kun jännittää ja pelottaa että miten mä pidän pakan kasassa. Liiketilat ei oo kovin isot, mutta kaipa sinne muutama koululainen mahtuu välipalaa syömään ja läksyjä tekemään.
Jotakin säpinäähän tässä on kaivannut jo pidemmän aikaa ja nyt kun sitä on tulossa niin hyvä ettei paniikki iske.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29705354::flower: Vaan kuulostaa hienolta hommalta. Kyllä se siitä lähtee noin näppärältä naiselta rullaamaan .
Sekä että.lipsulle semppiä
kestääkö kysyä että myytkö palvelua vai tavaraa?
Arvasin, että sinnuun voi aina luottaa :kiss:.Voisin purra kelvotonta hammaslääkäriä :attn:
niinku kuka saa satunnaisesti?Pitäähän se tiedustella, niin tietää onko mahiksia vielä saada vähän satunnaisesti.