kahvikirahvi
Mulla on toisessa korvassa 6mm ja toisessa on 8mm venytys. Toisessa on sen lisäks vielä rengas johon oon muistaakseni ite rei'ittäny. 10mm haluaisin molempiin.
harvakseltaan, sankku on vaihtanu nikkiäAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29698016:Onko muuten Pk:ta, Sangriaa, Kepsistä näkyny palstalla ? Ikävä heidän juttuja
Aaaa... mulla menny ihan ohiharvakseltaan, sankku on vaihtanu nikkiä
Iltaa Tinku :wave:Iltaa :wave:
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29698232:Iltaa :wave:
Olin shoppaamassa ja sit veljen luona.missäs tinkua on koko ilta pidetty?
No Hellurei :wave:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29698232:Iltaa :wave:
Tossa kertoilinkin jo päivästäni Eipä täällä kummempia, töitä vaan ja sitte oon nyt taas koittanu vähän enempi käydä lenkillä, tällä viikolla jo tullu 20km juostua ja huomenna varmaan sellanen 10-15km lenkki pitäis juosta.No Hellurei :wave:
mitäs sinä?
jos levottomat kädet ei ole haitta niin saattasimpa lähteäkki
Mulla tuo tupakoimattomuus vielä on hakusessa.. itseasiassa pelkään sitä samaa mikä alkoi viimeksi parin kuun sisään.. On tässä nyt jo yli 20 vuotta savustettu ihan kiitettävästi ja kroppa sanoo että nyt on aika lopettaa.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29698284:Tossa kertoilinkin jo päivästäni Eipä täällä kummempia, töitä vaan ja sitte oon nyt taas koittanu vähän enempi käydä lenkillä, tällä viikolla jo tullu 20km juostua ja huomenna varmaan sellanen 10-15km lenkki pitäis juosta.
Nii ja ens viikolla meen kuntotesteihin ja kehonkoostumusmittaukseen, mulle tehään treeniohjelma ja ravinto-ohjelma ja sitte mulla on pt 6kk tsemppaamassa mua. Päätin nyt panostaa itseeni ja käyttää niistä rahoista, jotka meni sillon reilu vuosi sitte vielä tupakkaan, niin itseeni
Hmmm... :xmas: :saint:jos levottomat kädet ei ole haitta niin saattasimpa lähteäkki
nimenomaa pitää olla levottomat kädet. Mää kaipaan nyt nyt jotain jota vasten nojatajos levottomat kädet ei ole haitta niin saattasimpa lähteäkki
Mää voin tulla kenaamaan myös Mulla voi sitte ihan vahingossa olla köysi mukananimenomaa pitää olla levottomat kädet. Mää kaipaan nyt nyt jotain jota vasten nojata
Kyllä se siitä (Y) Mä sanoin aina, että mä lopetan vielä, sitten kun sen aika on ja sitä itse haluan, mutta sen mä päätän, että teen sen ennenkuin mummi täältä lähtee, että mä voin sille rehvakkaana kertoa, että olen lopettanut. Ja nyt sitte hänen 85-vuotispäivänä pääsin kertomaan, että olen ollut vuoeden ilman, se oli ihan mahtava tunne Kannattaa kuunnella itseään ja luottaa itseensä, kyllä se päivä sieltä vielä tulee kun päätät lopettaa, tsemppiä siihen!Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29698303:Mulla tuo tupakoimattomuus vielä on hakusessa.. itseasiassa pelkään sitä samaa mikä alkoi viimeksi parin kuun sisään.. On tässä nyt jo yli 20 vuotta savustettu ihan kiitettävästi ja kroppa sanoo että nyt on aika lopettaa.
Mutta vielä mäkin joku päivä voin sanoa etten polta.
eli ei haittaa jos vähän herkkupeppua puristaa?nimenomaa pitää olla levottomat kädet. Mää kaipaan nyt nyt jotain jota vasten nojata