The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ompas tääl hiljasta näin lauantai-iltana.

No, mutta kerrompas päivästäni :D Kävin Ikeassa, ostamassa keittiöön ja lastenhuoneeseen hyllyjä, sit käytiin myllyssä, ostin itelleni uudet juoksutrikoot ja juoksutakin, tennarit ja lippiksen. Pojille Robintennarit, eli siis oranssit ja siniset, joita sitte pidetään sekapareina. Kuravaatteet toiselle pojalle, toiselle vk-puvun ja molemmille vk-hanskat :) Jotain jäi varmaan kertomattaki, mutta rahaa palo ihan kiitettävästi :D

No Hellurei :wave:

mitäs sinä?
Tossa kertoilinkin jo päivästäni :) Eipä täällä kummempia, töitä vaan ja sitte oon nyt taas koittanu vähän enempi käydä lenkillä, tällä viikolla jo tullu 20km juostua ja huomenna varmaan sellanen 10-15km lenkki pitäis juosta.
Nii ja ens viikolla meen kuntotesteihin ja kehonkoostumusmittaukseen, mulle tehään treeniohjelma ja ravinto-ohjelma ja sitte mulla on pt 6kk tsemppaamassa mua. Päätin nyt panostaa itseeni ja käyttää niistä rahoista, jotka meni sillon reilu vuosi sitte vielä tupakkaan, niin itseeni :)

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29698284:
Tossa kertoilinkin jo päivästäni :) Eipä täällä kummempia, töitä vaan ja sitte oon nyt taas koittanu vähän enempi käydä lenkillä, tällä viikolla jo tullu 20km juostua ja huomenna varmaan sellanen 10-15km lenkki pitäis juosta.
Nii ja ens viikolla meen kuntotesteihin ja kehonkoostumusmittaukseen, mulle tehään treeniohjelma ja ravinto-ohjelma ja sitte mulla on pt 6kk tsemppaamassa mua. Päätin nyt panostaa itseeni ja käyttää niistä rahoista, jotka meni sillon reilu vuosi sitte vielä tupakkaan, niin itseeni :)
Mulla tuo tupakoimattomuus vielä on hakusessa.. itseasiassa pelkään sitä samaa mikä alkoi viimeksi parin kuun sisään.. On tässä nyt jo yli 20 vuotta savustettu ihan kiitettävästi ja kroppa sanoo että nyt on aika lopettaa.
Mutta vielä mäkin joku päivä voin sanoa etten polta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29698303:
Mulla tuo tupakoimattomuus vielä on hakusessa.. itseasiassa pelkään sitä samaa mikä alkoi viimeksi parin kuun sisään.. On tässä nyt jo yli 20 vuotta savustettu ihan kiitettävästi ja kroppa sanoo että nyt on aika lopettaa.
Mutta vielä mäkin joku päivä voin sanoa etten polta. :)
Kyllä se siitä (Y) Mä sanoin aina, että mä lopetan vielä, sitten kun sen aika on ja sitä itse haluan, mutta sen mä päätän, että teen sen ennenkuin mummi täältä lähtee, että mä voin sille rehvakkaana kertoa, että olen lopettanut. Ja nyt sitte hänen 85-vuotispäivänä pääsin kertomaan, että olen ollut vuoeden ilman, se oli ihan mahtava tunne :) Kannattaa kuunnella itseään ja luottaa itseensä, kyllä se päivä sieltä vielä tulee kun päätät lopettaa, tsemppiä siihen!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä